Haaaiiiiiii iki tane bl bitirdim sonra benim de bllerim olduğu geldi aklıma hehehh
İyi okumalaaaarrr
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊✧*。𓆏𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊 𓆏 𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
Güneş ışınları yüzünü hafif hafif okşarken, ders çalışacağını söyleyerek aldığı büyü kitabından işine yarayacağını düşündüğü bir kaç büyüyü defterine geçiriyordu Jeongin. Tahmin edersiniz ki pek de faydalı büyüler değildi.
Bir insanı kediye çevirmekle alakalı bir büyü gördüğünde sırıttı. Tekrar canını sıkacak bir şey yapacak olursa Seungmini kediye çevirecekti. Bu düşünce pis pis sırıtmasına sebep oldu. "Pisi pisi derim bir de hahah!"
Kendi kendine eğlenirken onu köşeden izleyen Seungmin gözlerini devirdi. Niye bu kadar eğleniyordu bilmiyordu ama birazdan eğlenemeyecekti. Sinsice sırıtıp asasını kaldırdı. "Seni uyarmıştım bacaksız." Gerçekten de jeonginin dediği gibi aralarındaki beş santimi yirmi santim olarak görüyor olmalıydı.
Jeongin tam kitabı kapatacakken kitap ellerinden kaydığında etrafa baktı hızlıca. Bedeni yavaş yavaş küçülürken ilk başta fark etmese de aniden kitabın üzerine düştüğünde dank etmişti.
"Lan!" Sesi öyle ince çıkmıştı ki Seungmin kahkaha atarak yanına geldi. Jeongin hızla ona gülen bedene döndü.
"Lan şerefsiz napıyorsun sen!"
"Noldu hep sen mi büyü yapacaksın birilerine bacaksız." dedikten sonra sandalyeye oturup kollarını masaya yasladı ve ona doğru eğildi. "Sen hak etmiştin bir kere durduk yere yapmadım ben!"
"Ah, öyle mi? Sen hak etmedin yani?"
"Evet!" Başını yukarı kaldırıp minicik -gerçekten- bedeniyle dik dik konuşuyordu. Sinir bozucu olması gerekirken garip bir şekilde tatlı bulmuştu bunu Seungmin.
"Gayet de hak ettin." Serçe parmağı ile başına vurup ayağa kalktığında Jeongin panikle ona seslendi. "Dur seungmin nereye gidiyorsun?"
"Odama gideceğim dinlenmem lazım yoruldum."
"Beni burada mı bırakacaksın amına koyayım!"
"Evet?"
Alelacele yanına gelip ceketinin ucunu tuttu. "Bırakamazsın ya biri beni ezerse?" Tedirgin bir şekilde etrafa bakıp kalabalığı fark edince yutkundu. "Eh kadere bağlı o neyse hadi görüşürüz!"
"Ben seni odana kadar götürmüştüm acımasız pislik herif!"
Seungmin, dönüp ona doğru eğildikten sonra cebini gösterdi. "Cebinde götürmüştün."
"Sonuçta götürdüm."
"İyi gir o zaman cebime?"
"Hayatta olmaz! İnsan gibi götür beni senin suçun zaten!"
Seungmin yeniden doğrulup bir adım attığında tekrar bağırdı. Bu tedirgin halleri keyfini yerine getirirken sırıtmasını son anda durdurup yeniden eğildi. "Ne var?"
"Çok tatlıyım bence ya beni birisi parmak çocuğu yapmak isterse sorumluluk alman lazım o zaman."
"Kimse senin dırdırını çekmez bücür."
Jeongin, bir süre durduktan sonra tekrar kitabın üzerine tırmanıp arkasını dönerek oturdu. Kollarını da göğsünde bağlamıştı. "Ne bu şimdi?" Seungmin onu sırtından dürttüğünde omuz silkti.
"Gidiyorum ben bak?"
"Hah!"
"Bu ne küstün mü bana?" Garipsediği için şaşkın şaşkın bakarken şu an neyin içinde olduğunu düşündü bir anlığına. Ne güzel sıradan bir okul hayatı vardı ama bir hafta içinde tüm okul hayatı bir gençlik dizisine dönmüştü resmen.
Oflayarak giydiği süveterin ense kısmından tutup kaldırdı jeongini. Elinin arasında sallanan küçük beden sinirle ona bakarken ne kadar sevimli olduğunun farkında değildi. "Gel bakalım." Seungmin onu biraz daha kaldırıp gömleğinin cebine koyduktan sonra yürümeye başladı.
"Düzelt beni."
"Hayır, senin yüzünden hafta sonu boyunca küçük kaldım. Öyle kal da aklın başına gelsin."
"Son kez diyorum sen hak etmiştin."
"Ben sadece gördüğümü söyledim."
"Gördüğünü söylemişmiş götüm sadece beş santim var." Jeonginin odasının önüne geldiğinde kapıyı tıklattı. "He aynen."
Kapı açıldığında felix elinde tuttuğu kolası ile gelene baktı. "A seungmin gelmiş. Jeongin burada değil okuldan ayrıldı herhalde görüşürüz."
"Onu aramıyorum çünkü zaten burada."
"Yoo değil istersen gelip bak oday- Lan!" Felix Seungminin cebine doğru eğilip arkadaşına baktı. "Naptın lan aşkıma! Jeonginim gel tut parmağımı."
"Hak ettiğini buldu iyi günler." dedikten sonra arkasını dönüp yürümeye başladı. Odasına gittiği zaman buna uzun süre güleceğinden emindi.
"Jeongin biz sana demedik mi aşkım neyse dikkatli ol düşme valla geberir gidersin."
"Felix."
"Hahah! Şaka yapıyorum sadece ama düşersen gebermen olası."
"Ha ha ha çok komik."
Felix içeri girdiğinde diğerleri de Jeongini görüp bir süre dalga geçtikten sonra Jisung Changbine döndü. "Kanka senden daha kısa biri var artık."
"Yok ben bunun belasını sikeceğim."
"Gelme üstüme katil!"
"Koşturmayın lan Jeonginimi ezeceksiniz!"
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊✧*。𓆏𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊 𓆏 𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
Jeongin hak etti butonu
Seungmin kedis olsun butonu
Öptüm öpüstükk
Bölüm biter Beyz kaçar 🏃🏻♀️🤸🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charmer Seungin
FanfictionJisung Anlamadım canım ne yaptın Seungmini maviye mi çevirdin Changbin Ne seungmini amk Çükünü çevirmiş Jeongin YANLIŞLIKLA OLDU DİYORUM 28.04.2024🍥 ©Tüm hakları saklıdır.