Selaaaamm nabersinizz bu fic flop kalıyo ama artık bunları umursamadan ficlerin hepsini bitiricem
BÖLÜMÜ YAZARKEN ÇIĞLIK ATTIM
Hadi dalın bölümeee
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊✧*。𓆏𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊 𓆏 𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
"Miyav."
Siyah tüylü, bacaklarında yer yer beyazlıklar olan ve karşısındaki çocuğa oldukça sinirli bakan kediye şaşkın şaşkın bakmaya devam etti jeongin.
Başarılı bir büyücü olduğunu düşünüyordu ama bunu yapabileceğinden emin değildi yine de yapmıştı işte.Veliaht prens Kim Seungmin gözlerinin önünde minik bir kediye dönüşmüştü. Adımlarını ona doğru yönlendirip yere çöktü yavaşça.
"Haha! Yüzünde patlasın kim seungmin!" dedikten sonra ellerini yavaşça öne doğru uzattı kediyi tutabilmek için ancak kedi hırçınca tıslamış hemen ardından da sert bir pençe savurmuştu.
"Şhh uslu dur bakayım valla seni bu kumsalda bırakırım sonra da kurtlar çakallar seni yer."
"Miyav miyav." Homurdanır gibi miyavlayan kedi üzerine bir de göz devirdiğinde Jeongin hızla üzerine atılıp onu kucağına aldı. Tabii bu tam boynunda bir pençe izinin oluşmasına sebebiyet vermişti. "Nankör kedi rahat dur bak bırakırım he!"
"Miyav!"
"Seungmin insanken çekilmiyorsun tamam da kediyken hiç çekilmiyormuşsun yani. Pençe atmalar hırlamalar falan ne kadar saygısız bir kedisin ah!" Kendi kendine konuşarak yürürken son anda geri çekilerek yüzüne alacağı bir darbeden kurtulmuş ve kediyi ellerinin arasına alıp havaya kaldırmıştı.
"Lan bak atarım seni suya ha yüzüme saldırıp durma. Bu yakışıklı yüze sahip olmak yeterince zor zaten." Cümlesinin üzerine siyah kedi yeniden gözlerini devirdiğinde bu kez jeongin de devirmişti.
"Aman neyse seni mağlup ettim ya benden mutlusu yok. Seni eve götürüp kutuya koyacağım eh o pahalı yatağını aratır tabi ama idare et kedicik."
Seungmin, belki konuşamıyordu ama içinden ona ettiği küfürlerin ve tehditlerin haddi hesabı yoktu. Tekrardan ona saldıracaktı ki jeonginin bilmediği bir şeyi biliyor olması onu durdurdu. Bu kez sinsi bir sırıtış vardı kedinin minik ağzında.
Jeonginin tek kaşı havalandığında gözleri de şüpheli bir bakış olduğunu belli eder gibi kısıldı. "Kediyken bile şu pis sırıtışını yapabildiğine inanamıyorum seungmin."
"Miyav miyav."
"Anama sövüyorsan ya da bana hepsinin iki katı."
𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊✧*。𓆏𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊 𓆏 𓍊𓋼𓍊𓋼𓍊
Bayan kim evde bir kedi görmek istemediği ile alakalı bin türlü maval okurken jeongin, dudaklarını büzmüş aklına gelen şarkıyı ıslıkla beraber söylüyordu. Merdivenlerden çıkarken annesinin ona doğru savurduğu terlikten son anda kaçmıştı.
"Burada baş çavuşun eşşeği mi var jeongin! Götür hemen o kediyi!"
"Götüremem çünkü bu bir ödev." Annesi için okul dendiğinde akar suların durduğunu bildiğinden hızlıca bu bahaneyi uydurup odasına doğru yürümeye devam etmişti.
"Ne ödeviymiş bu uydurma!"
"Bir tane odunu kediye dönüştürdük anne iki gün benimle bu minnak istersen Jisunglara sor!" der demez odasına girip kapıyı da ardından kapattı. "Eh yalan sayılmaz sonuçta sen de bir odunsun kim seungmin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charmer Seungin
FanfictionJisung Anlamadım canım ne yaptın Seungmini maviye mi çevirdin Changbin Ne seungmini amk Çükünü çevirmiş Jeongin YANLIŞLIKLA OLDU DİYORUM 28.04.2024🍥 ©Tüm hakları saklıdır.