Qᴜᴀᴅʀᴏ ᴅᴇ Aᴠɪsᴏs: "A Cʜᴀᴍᴀ ᴅᴏ Iɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ"
1. Cʟᴀssɪғɪᴄᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ Eᴛᴀ́ʀɪᴀ:
Rᴇᴄᴏᴍᴇɴᴅᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɪᴏʀᴇs ᴅᴇ 18 ᴀɴᴏs ᴅᴇᴠɪᴅᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴛᴇᴜ́ᴅᴏ ᴀᴅᴜʟᴛᴏ, ɪɴᴄʟᴜɪɴᴅᴏ ᴛᴇᴍᴀs sᴇɴsɪ́ᴠᴇɪs ᴇ ᴄᴇɴᴀs ᴇxᴘʟɪ́ᴄɪᴛᴀs.
2. Aᴠɪsᴏ ᴅᴇ Gᴀᴛɪʟʜᴏs:
Esᴛᴇ ʟɪᴠʀᴏ ᴄᴏɴᴛᴇ́ᴍ ᴄᴇɴᴀs ᴇ ᴅɪsᴄᴜssᴏ̃ᴇs sᴏʙʀᴇ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏs ғᴀᴍɪʟɪᴀʀᴇs ᴄᴏᴍᴘʟᴇxᴏs, ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴘʀᴏɪʙɪᴅᴏ, ᴇ ᴛᴇᴍᴀs sᴇɴsɪ́ᴠᴇɪs ᴄᴏᴍᴏ ɪɴᴄᴇsᴛᴏ ᴇ sᴇxᴜᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ. Lᴇɪᴛᴏʀᴇs sᴇɴsɪ́ᴠᴇɪs ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴘʀᴏᴄᴇᴅᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀᴜᴛᴇʟᴀ.
3. Cᴏɴᴛᴇᴜ́ᴅᴏ Exᴘʟɪ́ᴄɪᴛᴏ:
"A Cʜᴀᴍᴀ ᴅᴏ Iɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ" ɪɴᴄʟᴜɪ ᴅᴇsᴄʀɪᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴇᴛᴀʟʜᴀᴅᴀs ᴅᴇ ᴄᴇɴᴀs ᴅᴇ ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀᴅᴇ ᴇ sᴇxᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs, ᴀssɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ʟɪɴɢᴜᴀɢᴇᴍ ғᴏʀᴛᴇ ᴇ ᴄᴏɴᴛᴇᴜ́ᴅᴏ ᴇʀᴏ́ᴛɪᴄᴏ. Lᴇɪᴛᴏʀᴇs ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴇsᴛᴀʀ ᴄɪᴇɴᴛᴇs ᴅᴇsᴛᴇ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴘʀᴏssᴇɢᴜɪʀ.
4. Exᴘʟᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ Tᴇᴍᴀs Mᴏʀᴀɪs:
Esᴛᴇ ʟɪᴠʀᴏ ᴇxᴘʟᴏʀᴀ ᴅɪʟᴇᴍᴀs ᴍᴏʀᴀɪs ᴇ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɪs ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴅᴏs ᴀᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ ᴇ ᴀᴏ ᴇʀʀᴀᴅᴏ, ᴅᴇsᴇᴊᴏs ᴘʀᴏɪʙɪᴅᴏs ᴇ ᴏs ᴅᴇsᴀғɪᴏs ᴅᴇ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴛᴀʙᴜs sᴏᴄɪᴀɪs. Lᴇɪᴛᴏʀᴇs ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴇsᴛᴀʀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴀʀ sᴜᴀs ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀs ᴄʀᴇɴᴄ̧ᴀs ᴇ ᴠᴀʟᴏʀᴇs ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀᴍ ᴀ ᴊᴏʀɴᴀᴅᴀ ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs.
5. Aᴠɪsᴏ ᴅᴇ Sᴘᴏɪʟᴇʀs:
Eᴠɪᴛᴇ ᴅɪsᴄᴜᴛɪʀ ᴅᴇᴛᴀʟʜᴇs ᴅᴀ ᴛʀᴀᴍᴀ ᴇᴍ ᴇsᴘᴀᴄ̧ᴏs ᴘᴜ́ʙʟɪᴄᴏs ᴏᴜ ɴᴀs ʀᴇᴅᴇs sᴏᴄɪᴀɪs ᴘᴀʀᴀ ᴇᴠɪᴛᴀʀ sᴘᴏɪʟᴇʀs ᴘᴀʀᴀ ᴏᴜᴛʀᴏs ʟᴇɪᴛᴏʀᴇs. Rᴇsᴘᴇɪᴛᴇ ᴀ ᴇxᴘᴇʀɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ʟᴇɪᴛᴜʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴍᴀɴᴛᴇɴᴅᴏ ᴏ sᴇɢʀᴇᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ʀᴇᴠɪʀᴀᴠᴏʟᴛᴀs ᴇ ʀᴇᴠᴇʟᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs.
6. Dɪsᴄᴜssᴀ̃ᴏ Rᴇsᴘᴏɴsᴀ́ᴠᴇʟ:
Eɴᴄᴏʀᴀᴊᴀᴍᴏs ᴏs ʟᴇɪᴛᴏʀᴇs ᴀ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀʀᴇᴍ ᴅᴇ ᴅɪsᴄᴜssᴏ̃ᴇs ʀᴇsᴘᴇɪᴛᴏsᴀs ᴇ ᴄᴏɴsᴛʀᴜᴛɪᴠᴀs sᴏʙʀᴇ ᴏs ᴛᴇᴍᴀs ᴀʙᴏʀᴅᴀᴅᴏs ɴᴏ ʟɪᴠʀᴏ, ᴍᴀɴᴛᴇɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ sᴇɴsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ ᴇ ᴀ ᴅɪᴠᴇʀsɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴘᴇᴄᴛɪᴠᴀs. Cᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʟʜᴇ sᴜᴀs ᴏᴘɪɴɪᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ʀᴇsᴘᴇɪᴛᴏsᴀ ᴇ ᴇsᴛᴇᴊᴀ ᴀʙᴇʀᴛᴏ ᴀᴏ ᴅɪᴀ́ʟᴏɢᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.
7. Aᴘʀᴇᴄɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ Nᴀʀʀᴀᴛɪᴠᴀ:
Aᴘᴇsᴀʀ ᴅᴏs ᴛᴇᴍᴀs ᴅᴇsᴀғɪᴀᴅᴏʀᴇs, "A Cʜᴀᴍᴀ ᴅᴏ Iɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ" ᴏғᴇʀᴇᴄᴇ ᴜᴍᴀ ɴᴀʀʀᴀᴛɪᴠᴀ ᴇɴᴠᴏʟᴠᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴄᴀᴛɪᴠᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴘʀᴏᴍᴏᴠᴇ ʀᴇғʟᴇxᴀ̃ᴏ ᴇ ᴇᴍᴘᴀᴛɪᴀ. Aᴘʀᴇᴄɪᴇ ᴀ ᴘʀᴏғᴜɴᴅɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴇ ᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇxɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴀs ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ʜᴜᴍᴀɴᴀs ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴇʀɢᴜʟʜᴀ ɴᴇsᴛᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀɴᴛᴇ. Lᴇᴍʙʀᴇ-sᴇ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴏ ᴏʙᴊᴇᴛɪᴠᴏ ᴅᴇsᴛᴇ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ᴅᴇ ᴀᴠɪsᴏs ᴇ́ ɢᴀʀᴀɴᴛɪʀ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘᴇʀɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ʟᴇɪᴛᴜʀᴀ sᴇɢᴜʀᴀ ᴇ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ʟᴇɪᴛᴏʀᴇs ᴅᴇ "A Cʜᴀᴍᴀ ᴅᴏ Iɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ".
Aᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴇ ᴀ ʟᴇɪᴛᴜʀᴀ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
† A Chama do Inesperado - Pecado de Yuna †
Romance"A Chama do Inesperado" narra a jornada de Yuna, uma jovem adotada que se vê envolvida em uma paixão avassaladora por seu irmão adotivo mais velho, Christopher Bang. Confrontada com os desafios morais e emocionais desse amor proibido, Yuna é levada...