☆
"Fotoğraf makinelerini aldın mı?"
"Evet, işte burada."
"Pekala Danny. Hazır mısın usta fotoğrafçı Lando Norris'le fotoğraf çekme şerefini tatmaya?"
"Oh, kesinlikle!"
"Sana her şeyi öğreteceğim." bileğinden hafifçe tutarak onu kendine çekerken hızlıca yürüdü.
Monaco'nun üzerinden bir kaç hafta geçmişti. Lando neyseki başına gelenlerden sonra o yarışa sapasağlam çıkabilmişti. Silverstone'dalardı şimdi. Ev yarışı stresi Lando'yu içten içe sarmış olsa da Daniel'la kafa dağıtmak için bir sürü aktivite yapıp çok eğleniyorlardı.
Monaco'dan beri Carlos'la birebir tekrar görüşmemişti. Daniel'ın söyledikleri aklına yattığı için bu sefer Lando mesafe koymayı başarmıştı. Carlos'un bir kaç buluşma teklifini çeşitli bahanelerle reddedip Daniel'la vakit geçiriyordu. Yeni takım arkadaşıma baştan şans vermeliydim diye düşünüyordu arada. Onunla bu kadar eğleneceğini bilmiyordu önceden.
"P2 ve P3 hiç fena değiliz Carlos ne dersin?"
Carlos antrenman sürüşü sonrası garajda oturmuş dinleniyordu. Charles'ı fark etmemişti bile. Sonuç falan umrunda değildi pek. Antrenmandı sonuçta. Saçlarıyla uğraşarak ileriye bakıyordu sadece. Gözleri dalmış düşünüyordu.
"Caaarlos?" ellerini kendi dizlerine yaslayıp Carlos'un yüzüne doğru eğilip baktı Charles. Neredeyse dip dibelerdi. İkisinin de dağınık saçları alınlarına dökülüyordu ve göz göze geldiler.
"Charles..?"
"Duyuyor musun?"
"Evet."
"İyi iş çıkardık diyorum tebrikler."
"Sana da tebrikler."
Charles kalkıp uzun pipetli suluğundan su içti.
"Ne düşünüyorsun böyle?"
"Huh? Bir şey değil."
"Suratın öyle demiyor."
Tanıdık sesi duyunca Carlos'un bakışları anında garaj girişine döndü. Lando gelmişti ve tabi yanında Daniel da vardı.
"Selam beyler!" kamerasını fotoğraf çekmek adına kaldırarak içeri yürüdü Lando.
Carlos sessiz kaldı. Herhangi bir şey söylemesinin anlamsız olduğunu düşünüyordu. Lando sinirleriyle oynuyordu sanki bilerek. Tepki falan ölçüyordu herhalde.
"Ooo selam ne yapıyorsunuz böyle?" dedi Charles.
"Netflix'te işe girdik part-time." sırıttı Daniel. Carlos hariç herkes gülmüştü.
Kamerayı dibine soktu Lando. "Gülümse biraz Carlos." Carlos görmezden gelmeye çalışıyordu. Herhangi bir tepki göstermenin yersiz olacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
see you on track | carlando
Fanfiction2 yıllık birliktelikten sonra ferrari'den aldığı teklifle mclaren'dan ayrılan carlos, lando'yla yaşadığı karmaşık, belirsiz ilişkiden kopamıyor okuyacağınız her şey KURGUDUR, pilotlar yazarın keyfine göre karakterize edilip senaryoya sokulmuştur. ge...