carlos day ✯

282 23 94
                                    

✯

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elini kameranın lensine koyup kafasını yastıktan kaldırarak dağınık kıvırcık saçlarla baktı Lando.

"Çek şu kamerayı yüzümden."

"Günaydın."

Yorganı kafasına çekip yüzünü yastığa gömdü. Bütün gün yatakta çürümeyi isteyeceği bir gündü. Yaz sonu, sonbahar başları havanın serinlediği zamanlar. Yine Hilton odasında bi küçük Lando.

"Taylor Swift?" Daniel masadaki telefonu alıp ne çaldığına baktı. "Wow gerçekten Taylor Swift dinleyerek depresyona giriyorsun şu anda."

"Beni yalnız bırak." sesi yastıklardan boğuk geldi.

"Haha. Hayır. Kalk." yorganı çekip tamamen kaldırıp koltuğa attı. Lando hızlıca dizlerini kendine çekerek yatakta yumuldu.

"Yorganıııım!" diye sızlandı.

"Mesajlarına geri dönmeyecek kalk."

"Saçma sapan bir şeyden geldiğimiz hale bak."

"Ne zaman aşacaksın?"

"Daniel." yatakta doğrulup oturdu birden Lando. Daniel sağa sola bakınıp tekrar ona baktı bir kaşını kaldırarak.

"Doğum günü yaklaşıyor."

"Şaka yapıyorsun-"

"Dinle."

"Hayır!"

"Sürpriz yaparsam yumuşar bence!"

"Ugh tanrım..."

"Yardım etmeyecek misin?"

"Asıl sen bundan emin misin?"

"Biraz düşünsem iyi olabilir aslında evet... Tamam karar verdim yapalım."

"Lando."

"Özür dilerken samimi olduğumu anlamasını istiyorum."

"Gelmezse ne yapacaksın onu da düşündün mü?"

Lando durup yalvaran gözlerle baktı. "Gelir değil mi?"

Daniel göz devirdi. "Umutsuz vakasın Lando."

"Ya gelmezse gerçekten..?"

"Bilmiyorum ben."

"Çok özledim. Bana bir şey olunca bebek gibi bakmasını özledim. Sürekli bir şeyler pişirip bana yedirmeye çalışmasını özledim. İstemediğimde ön yargı yapma diyip ağzıma uzatırdı çatalı. Golf oynamayı özledim. Iskaladığımda benimle dalga geçerdi sonra nasıl yapmam gerektiğini gösterirdi tane tane. Sürekli yeni aktiviteler denetirdi bana. Hiç bir şeye üşenmezdi etrafımda dört dönerdi." dalgın gözlerle bakıyordu anlatırken Lando. Yüzünde belli belirsiz buruk bir gülümseme vardı.

see you on track | carlandoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin