"kızım sen ruh hastası mısın? Polisi peşime taktırmanın şakası mı olur git işine" Telaşla arkasını dönüp gidicekken kolundan tutum.
"Oğlum diyorum ya, yalandan her şey. O öyle sanacak hem ben seninle sürekli iletişimde olacağım, seni yakalatır mıyım be biz birlikte büyüdük kardeşimsin sen" korkulu gözlerini bana dikince derin bir nefes aldım yanına adımladım.
"Sedat bak bu kızla yakınlaşmam gerek, her gün bir suç işleyip karşısına geçmem bir şey ise yaramıyor gördük, hem sen de aşktan anlarsın yardım et be kardeşim" tatlı köpek bakışlarımı, yüzüne diktim ellini çenemin altında 'lutfen' hareketiyle sabitleyince göz devirdi. İşte bu be Pes etti direnmeye.
"Bakma öyle Allah'ın cezası, ama bak Mirza'nın haberi olmayacak asla tamam mı yoksa ikimizi de keser"
Sonunda korkak tavuğu ikna ettik şimdi sıra en zor şeyde.
*
Kapının dibinde durup Allah'ın lütfu karıma baktım, Yüce rabbim bu kadını karım yapma yolunda tuttuğun için teşekkür ederim, merak etme yakında karım yapacağım zaten.Sinirli bakışlarla çattığı kaslarının altında koyu yeşile dönen irisleri bilgisayarın ekranına bakıyordu, daha fazla azmamak adına (nefes alsa yükseliyorum) kapıya tıklattım anında bakışları bana dönünce, bu defa sinirli bakışlarının hedefi bendim. Kurban olduğum aşkla bakıyor resmen, ne de olsa, en büyük aşklar nefretle başlar yaa anladınız mı şimdi
"Yine mi sen?"
"Kolay gelsin komiserim, bir ihbar yapacaktım" derken odaya girip masasına yaklaştım, derin bir nefes aldı bence heyecanlandı.
"Özgür bak gerçekten senin aptal oyunlarınla oynayacak zama-" bıkkın sesiyle yorgun olduğunu anlayıp lafını kestim hemen.
"Hayır bak oyun olmadığını ispat edeceğim sana" bakışları şaşkın bir hal alırken, ben anlatmaya başladım.
"Son bir kaç aydır sürekli hırsızlık ihbarı geliyor ve daha bir kaç saat dolmadan ifadelerini değiştirip çalınan eşyalarının geri geldiğini söyleyenlerle uğraşıyorsunuz değil mi?" O şaşkınlık ve kızgınlık arasında ince çizgide dururken gülümsedim. Canım Mirzam, Sedatın çaldığı eşyaları sahiplerine geri ulaştırdığı için, benim de büyük yardımcım olmuş oldu.
"Karakolun bilgisayarını mı hackledin sen?" Sinirle ayağa kalktığında bende ayaklandım hemen.
"Hayır hayır, bizim mahaleden bir çocuk. Hobi gibi takıntılı bu işe. Ben sana yardımcı olmaya çalışıyorum" pek inanımıyor ama hak vermek istercesine gözlerimde kalınca bakışları mideme kramp giriyordu.
"Peki neden bunu yapıyorsun sonuçta kendi mahallenden birini ihbar etmen ne kadar inandırıcı?" Offf bu kadar zeki olması beni inanılmaz yükseltiyor.
"Çünkü senin kendini paralamanı istemiyorum ve yardımcı olmak istiyorum" sanki yalanı yakalarsam ebeni s*kerim bakışı attı ama yok aşkla bakmaya çalışıyor alışıcak alışıcak.
"Tamam hadi gidelim o zaman"
"Hayır hayır bugün olmaz, o çalışıyor ben gözlemliycem sonra sana haber vericem öyle gideriz"
"İçimden bir ses sana hiç güvenmemem gerektiğini söylüyor Ama hadi bakalım, dediğin gibi olsun"
"İçinde ki sesler Başka ne diyor?" Masasına, bedenimi kıvırarak eğildiğim anında gözlerini yumdu. Süper seksiliğime dayanamıyor.
"Çık git odamdan çabuk" bağırınca irkilerek masadan çektim bedenimi.
"Tamam hatun-" Dememe kalmadan masadan kalemlik kutusunu fırlattı koşarak odadan çıktım. Yükseldiğini belli etmemek için ne kadar zorlandı ya kurban olduğum.
Karakoldan çıkıp, Sedatın dükkanına girdim, ve her şeyi tek tek anlattım. Maral polis diye korkuyordu ama onu rahatlatmak için yarım saat konuşmak zorunda kaldım, neyse ki ikna oldu.
"Yani sadece beni gizlice takip edeceksiniz?" Kuşkulu bakışlarını siktiğim
"Evet ama zaten sana haber vereceğim malleye gelmeden"
"İçimden bir ses sana güvenmemem gerektiğini söylüyor Ama"
Hâlbuki en güvenilmesi gereken kişiyim niye böyle düşünüyorlar ki?
*
Evettt kizlarr maceraya hazır mısınız???İki kitabı birlestirdim çünkü çok seviyorum o fici (bölüm yazar yazmaz taslaktan çıkarıcam söz)
Sizi çok seviyorummmm
Bol muaaahh 🤍🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|guns and roses| Gl
Action0546: Beni sevecek misin? yoksa falcıya gidicem çabuk cevap ver!! karıcığım 🤰❤️🔥: ?