Kim JisooKapının alacaklı gibi çalmasıyla gerginlikle oturduğum koltuktan kalktım. Gözlerim beşikte daha yeni uyuyan kızıma kaymıştı. Umarım uyanmazdı.. Zorla uyutmuştum.
Hızlıca odamdan çıkmış, girişe doğru gidip, kapıyı açmıştım. Gelen Taehyung'tu.
"Hoşgeldin?"
"Hoşbuldum Jisoo"
Demiş hızlıca içeri geçmiş, salona doğru yürümüştü. Kapıyı kapatıp, arkasından gittiğimde çoktan tekli koltuklardan birine kurulmuştu.
"Neden kapıyı alacaklı gibi çalıyorsun? Yuna'yı zaten zor uyuttum!"
"Özür dilerim.."
Söylediği lafa şaşırırken elime ağzıma gitmiş ve kapatmıştım. Cidden şaşırtıcıydı! Taehyung asla özür dilemezdi, hatta belki bu hayatta en nefret ettiği şey özür dilemek olabilirdi.
Neden basit bir şey için özür dilemişti?
Ah tamam bunu kafaya takmayacaktım.
Taehyung'un yeniden konuşması üzerine bütün dikkatimi ona vermiştim.
"Jisoo bana su getirebilir misin?"
Kafa sallamış ve hızlıca mutfağa gitmiştim. Neden bu kadar garipti acaba? Ne olmuştu ki?
Hızlıca bardağa suyu koyup, mutfaktan çıkmıştım. Salona vardığımda Taehyung görüş açıma girdiğinde kaşlarım çatılı halde hızlıca yanına ilerlemiştim.
"Siktir kanamış!"
Diye kendi-kendine konuştuğunu duymuştum. Beni gördüğü gibi hızlıca ceketini üzerine geçirmişti.
Elimdeki suyu ona uzattığımda alıp, içmiş ve teşekkür etmişti.
Teşekkür edip, nazik davranmasını sonra düşünürdüm. Onu neyseleyip, konuştum tekrar."Taehyung ceketini çıkarır mısın?"
"Neden?"
Paniklemiş ve gerilmişti, farkındaydım.
"Çıkarır mısın lütfen?"
"Önemli değil, Yuna'yı görmek için gelmiştim."
Beni geçiştiriyordu! Bir şeyler olmuştu.
Ayağa kalktığında hızlıca kolundan tutmuş ve tekrar koltuğa oturtmuştum. Ceketini hızlıca çıkardığımda gördüğüm şeyle kaşlarım daha da çatılmıştı.
Giydiği beyaz gömleyi kanamıştı. Ve lekeler gittikçe artıyordu!
"Taehyung koluna ne oldu?!"
Korkmuştum! Ne olmuştu ona cidden?!
Yüz hatları gerilmişti.
"Bir şey yok Jisoo, önemli değil."
"Taehyung cevap ver! Koluna ne oldu? Niye kanıyor..?"
"Depoya giderken, küçük bir çatışma çıktı. Orada yaralandım."
"Hastane.. Hastaneye gittin mi?!"
"Gittim, ama sanarım vurulan yer yeniden kanadı."
"Bekle.."
Hızlıca koşarak odama çıkmıştım. Banyodaki, pansuman için gerekli olan malzemeleri almış ve tekrar Taehyung'un yanına dönmüştüm.
O bana şaşırmış bir şekilde bakıp, konuştu.
"Pansuman yapabilecek misin?"
Gözlerimi devirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"We Can Be Again, Darling"/ 'Vsoo'
Fanfiction"Kim Taehyung ve Kim Jisoo boşanmıştı, fakat küçük Kızları Kim Yuna vardı..." Kth&Kjs Texting+düzyazı #1 - Kim Jisoo #3 - Kim Jisoo