"We Can Be Again, Darling"/5.

164 15 124
                                    

Kim Jisoo

Taehyung Yuna'yla kısa bir süre ilgilendikten sonra Yuna'yı alarak Taehyung'un evinden çıkmış ve arabama doğru ilerlemiştim. İlk Yuna'yı arkada bebek koltuğuna oturtmuş daha sonra şöför koltuğuna geçerek, arabayı çalıştırmış ve gaza basmıştım.

Gözlerim arka koltuğa kaydığında küçük bebeğimin uyduğunu görmüştüm.. Uyuduğunda aynı Taehyung'a benziyordu.

Burukça gülümseyerek tekrar yola odaklanmıştım, ama düşünceler peşimi bırakmıyordu.

Taehyung'la bize ne olmuştu cidden?

5 ay önceye kadar mükemmel bir ilişkimiz vardı, ama Taehyung bunu mahvetmişti. 1 aydan fazla olan ilgisizliğini sevmemiştim. Belki boşanmamız için aptal bir sebepti, ama öyle değildi işte!

Eve geldiğinde benimle ilgilenmiyordu, hatta Yuna'yı bile umursamıyordu. Yuna o zaman daha 2 aylık bir bebekti.

Yüzüme bakmaması, benimle konuşmaması zaten ayrı bir meseleydi! Niye yaptığı hakkında hiç bir fikrim yoktu..

İş meselelerini bile hayatımıza yansıtıyordu. Sinirli olduğu zamanlar yaptığı tek şey yüzüme bile bakmadan benimle sevişmekti. Bende aptal gibi buna izin veriyordum!

Ah, cidden aptalım!

Artık bu meseleler beni yıpratmaya başladığında boşanmaya karar vermiştim.

O kararımdan sonra ailem ilk kez beni desteklemişti.. Bu 25 yıllık hayatımda ilk kez verdiğim kararın doğru olduğunu söylemiş ve mutlu olmuşlardı..

Onlar beni her ne kadar sevmesede bu meselede destek olmaları benim için ağır olmuştu.. Hangi aile Kızının boşanıp, üzülmesini isteyecek kadar bencildi?

Tabiki de Jeon ailesi!

Evlendiğimde bile hakaretler etmişlerdi bana. Boşanmam onlar açısından çok güzel bir şeydi. Taehyung'la asla birlikte olmamı istememişlerdi. Evlenmememiz için ellerinden geleni yapmışlardı...

Çünkü Taehyung'un şirketi bizim şirkete rakipti. Taehyung Jeon ailesinden, yani bizden daha iyiydi ve babam bunu asla kendine yedirememişti. Bu yüzden beni arkadışının oğlu ile evlendirip, iş birliği yapacaklardı.

Buna karşı çıkıp, Taehyung'la evlenmiştim ve bu iyiki dediğin sayılı şeylerdendi..

Telefonuma gelen mesajla kafamın içindeki bütün düşünceleri silip, telefonuma odaklandım.

Hızlıca arabayı sağa çekerek durdurdum. Küçük bebeğimin hayatını tehlikeye asla atamazdım!

Telefonu elime aldığımda mesaj gelmişti ve bu mesaj Jungkook'dan gelmişti.

O benim küçük kardeşimdi. Aramızda 3 yaş fark vardı. Ailede sevdiğim tek kişi oydu. O eve bile sırf onun için gidiyordum.

Telefonumda mesaja açıp, bakmıştım.

Küçük Tavşann🐰

Noona acil eve gelmen gerekiyor.

Babam seni çağırmamı istedi.


Tatlıı ve küçük Noona'm🎀🤏

Tamam Kook, geliyorum.

Hızlıca telefonumu kapatmıştım. Niye çağırıyordu ki durduk yere?

Aish, o adamı çekebileceğimi sanmıyorum, ama gitmek zorundaydım!

"We Can Be Again, Darling"/ 'Vsoo'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin