"We Can Be Again, Darling"/4.

171 19 131
                                    


Kim Jisoo

Taehyung bizimle kahvaltı etmemiş hemen çıkması gerektiğini söylemişti. Toplantısı varmış beyefendinin!

Ben niye sinirleniyorsam.. Karısı bile değildim ki..

Kafamdaki düşünceleri neyseleyip, dolabımdan elbisemi aramaya başladım. Aslında 10 dakikadır arıyordum ama yoktu. Severek aldığım elbiseydi ve şimdi onu bulamıyordum.. Ne müthiş ama!

Herhalde Taehyung'un evinde kalmıştı. Ayrıldığımızda apar-topar evden çıktığım için bazı kıyafetlerim de kalmıştı. En iyisi gidip, almaktı.

Hızlıca üzerime etek ve gömleğimi giymiştim. Fazla özenmeme gerek yoktu. Sonuçta Taehyung evde bile değildi.

*Giydiği*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Giydiği*

Yuna'yı da giyindirip, kucağıma aldım ve hızlıca evden çıkıp, arabama ilerledim. Yuna'yı bebek koltuğuna oturttuktan sonra kendimde şoför koltuğuna geçmiş ve arabayı çalıştırmıştım..

&

Yaklaşık 20 dakika sonra Taehyung'un evine gelmiştim, yani eski evime..

Hala eskisi gibiydi. Evi izlemeye son verip, arabadan indim. Yuna'yı da kucağıma alıp, eve doğru ilerlemeye başladım.

Kapıdan olan bütün korumalar saygıyla eğildiklerinde baş selamı verip, kapıyı çalmıştım. Kapıyı açan hizmetçi yavaşça önümde eğilip, selam verdi.

"Hoşgeldiniz Bayan Kim"

Gülümseyen yüzüne karşı bende gülümsedim. Orta yaşlarda bir kadındı.

"Hoşbuldum"

Hızlıca salona ilerlediğimde o kadın da arkamdan gelmişti.

"Bir şey ister misiniz Bayan Kim?"

"Benim burada bir kaç işim var, Yuna'yla bir süre ilgilenseniz çok iyi olur"

Kadın kafasını sallamış ve Yuna'yı kucağına almıştı. Bende hızlı adımlarla evin üst katına çıkmıştım. 3 katlı bir evdi. Yatak odaları hepsi 3. Kattaydı. 2 katta salon, mutfak, banyo vb. Şeyler vardı. En alt kattaysa spor salonu, havuz gibi odalar vardı.

Hızlıca Taehyung'un yatak odasına gelmiştim, yani 'eski' yatak odamıza..

Odaya girdiğim an o mükemmel kokusu burnuma ulaşmıştı. Cidden hiç bir şey değişmemişti.

Yavaş adımlarla odanın içinde olan giyinme odasına gittim. Biraz bakındıktan sonra elbisemi görmüştüm. Heyecanla ellerimi bir-birine çırpıp, elbisemi elime aldım. Tam biraz daha etrafa bakınacağım sırada odanın kapısı aralanmıştı. Duyduğum sesle yutkundum.. Umarım Taehyung değildir!

Odaya geldiğimde gördüğüm manzarayla heyecan vücudumu sarmıştı.

Taehyung gelmişti ve üzerindeki gömleğini çıkarmıştı. Gece gördüğüm kasları tekrar görmek müthiş hissettirmişti.

Yavaşça adımladığımda yüzü bana dönük değildi. Büyük ihtimal duyduğu adım sesleriyle bana taraf dönmüştü. Döndüğü gibi yüzü şaşırmış bir ifade almıştı. Hadi ama cidden beklemez miydi beni..?!

"Jisoo, senin ne işin var burada?"

"E-elbisem kalmıştı, onu almaya gelmiştim.."

Lanet olasıca! Bütün aklım kaslarında kalmıştı ve kekelemiştim!

"Yuna'yı görmedin mi?"

Sorduğum soruyla kafasını 'hayır' anlamında sallamıştı.

"Hayır, görmedim."

Aramızda sadece bir kaç adımlık bir mesafe vardı ve Taehyung onu bile kapatmış, burunlarımızın bir-birine değmesine izin vermişti. Ellerini bacaklarıma yerleştirmişti.

"Elbiseni mi almaya geldin yoksa insanlara göz zevki vermeye mi?!"

Sinirle soluduğunda bakışları bacaklarımdaydı.

"Ne saçmalıyorsun Taehyung?"

Dişlerini sıkarak, sinirle konuştu.

"Saçmalamıyorum, burada kaç koruma var bilmiyor musun?! Siktiklerimin hepsinin gözlerini mi bağlayayım!"

"Sen niye sinirleniyorsun ki? Evli bile değiliz!"

"Kızımın Annesisin!"

"Kızının Annesi olmam beni kısıtlaya bileceğin anlamına gelmiyor!"

Sinirle dudaklarını ısırmıştı.

"Yuna nerde?!"

"Alt katta Taehyung"

Keyifle gülümsemiş, elimi pantolonunun kemerine atmış, penisinin üzerinde gezdirmiştim. Zaten sinirliydi, istediğim daha da sinirlenmesiydi. Elimi kemerinden çekip, bu sefer karın kaslarının üzerine koymuş ve tırnaklarımı batırmıştım. Tatmin olduğu yüzünden belliydi.

Bir kaç dakika sonra ellerimi çekmiştim. Boşluğa düşmüş gibi yüzüme bakmıştı.

"Sevişeceğimizi sanmadın herhalde Taehyung?"

"Ne sikim yapmaya çalışıyorsun?!"

"Hatırlamıyor musun?"

"Neyi?!"

"Sırf şirketin için beni yatakta bıraktığın günleri?"

Sinirle soluduğunda gülümsemiş ve alt kata inmeye başlamıştım. Adım seslerinden duyduğum kadarıyla o da geliyordu.

Salona inmiş Yuna'yı kucağıma almıştım. Taehyung'ta yanımıza gelmişti.

"Küçüğüm.."

Ellerini açarak, Yuna'yı kucağına almıştı. Yüzüne bakarak sırıttığım da dudaklarını yalamıştı ve daha sonra bakışları saçlarıyla uğraşan Kızımıza kaymıştı...
____________________________________

Hii guyss! Ben geldimm ehee
Sınır geçilse atacağım demiştim ve sözümü tuttumm. Umarım bölümü beğenirsinizzz

Sınır koyuyorim, eğer geçilirsee Serial Killer Darling'e atacağımm bölümm
Sınır: 12 vote

Bu arada oneshot kitabı çıkaracağım, bir kitap olacak ve içerisindee çeşitli hikayeler olcakk, eğer istediğiniz hikayeler varsa ya da pov varsa söyleyin ona da yapayimm

Neyse görüşürüzz millet!

Seviliyorsunuzzz<333

&quot;We Can Be Again, Darling&quot;/ 'Vsoo'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin