SANA AİT HERŞEY

21 10 7
                                    


~ Bölüm 4 ~

Senden ibaret benim dünyam.
Ruhum sana göre şekillenir.
Zihnim sadece sende düğümlenir.
Kalbimi sorma onu hala çözemedim...
                                        YB

Yazarın anlatımıyla

Saat 2

Mirza yataktan uyanır ve hemen üstüne beyaz t-shirt ve deri ceketini giydikten sonra elini yüzünü yıkar. Salona geçip her zor görevinde taktığı kolyesini takar. İçinde Alya'nın saç telleri olduğu için gözü gibi koruduğu kolyesi.

Masanın üstünde ki anahtarlarını alıp evden çıkarak garajda ki motosikletinin yanına gider. Bir diğer canı gibi sevdiği motosikleti, almak için gece gündüz çalıştığı S1000RR ile yola çıkar. Aklında ise tek düşünce bu işin sağ selim bitmesini dilemektir.

Yol çok uzun değil fakat yine de içinde ki dertler yolu bile uzatacak şekildedir. 10 dakikanın sonunda mahallenin ucuna gelen Mirza motosikletini durdurup eve doğru yürür. Selin teyzenin uykusu hafif olduğu için motor sesinden uyanması yüksek ihtimaldir.

Mirza'nın anlatımıyla

Bahçenin önüne geldiğim de telefonumu çıkarıp Eslin'i aradım.

Alo Orkidem

Iıhhhmmmm...

Uyanmadın mı sen hala ?

Uyaaaagggnnnnn...

Anlaşıldı ben tabiatın yüz karasını aricam sen de uyan artık.

Taamma (sessizlik)

Kapatıp Doğa'yı aradım.

Tabiatın yüz karası çalıyor...

Doğa: Arayıp durma annem uyanırsa bok olur herşey gerizekalı iniyoruz bekle sevgilini de omzunda taşırsın artık uyanmadı prenses.

Mirza: Tamam be getir öperek uyandırırım ben prensesimi.

Deniz: Birazdan oraya gelir sana bir çarparım çocuk uyuyan prens olursun üstelik seni öpecek kimse de olmaz .

Mirza: Tamam abi ya şaka yaptım.

Selin teyze: Deniz nereye oğlum sessiz sessiz bende gelim mi?

Deniz: Siktir şey yani pardon Selin teyzem de sen ne ara uyandın acep.

Eslin: Aaa Selin teyze de mi gelecekti . Bana niye söylemediniz. Doğa... Abi...

Doğa: Kesin artık sesinizi Gözde teyze uyanmadan çıkalım yürü sende anne.

Selin teyze: Kız senin dilin çok uzamış çarparım ha ağzına sana yürütmeyi ben öğrettim emri de ben veririm yürü.

Deniz: Sapla Selin teyzem be bu kadını bizim time alalım abi...

Deniz: Selin teyze bir yeşillik sıfır.

Doğa: Kapat sende Mirza mutlu musun şimdi geliyoruz aşağı.

Mirza: Benim suçum ne kızım ya.

( Telefon kapanma sesi )

Yazarın anlatımıyla

Selin teyze beyaz üstünde mavi çiçekleri olan şalvarı ve bol, her renkten çiçek olan boğaz tarafında kurdele bulunan kazağı ile birbirine girmiş saçlarını da unutmamak lazım ki onlara bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KABUSLARIN KÖRDÜĞÜMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin