1

15 1 1
                                    

-Jisung! hadi oğlum kalk.

-Ya baba uykum var.

-Ama geç kalıcaksın sınava.

Jisung babasıyla yaşıyordu. Çünkü annesi onu yıllar önce terk etmişti. Her ne kadar artık üzülmese de annesinin yokluğunu hissediyordu. Bugün lgs sınavına girecekti ama bir türlü uyanamıyordu.Sonunda uyanıp hazırlandığında arabaya bindiler ve yola çıktılar. Sakince yolda giderken  araba bir anda patladı. Ufak çaplı bir patlamaydı bu ,sanki patlamaya sebep olan kişi içindekilerin ölmesini istemiyordu .Zorla araladığı gözleriyle etrafa baktı. Bir adam babasının tam anlının ortasına ateş etmişti. Gözlerini açtığında ise hastanedeydi. Aklına az önceki görüntüler geldi ve bir anda ayaklandı.

-Babam nerede?Babamı görmek istiyorum.

-Malesef babanızı kurtaramadık ama sizin durumunuz gayet iyi.

-Ne! Hayır babamı istiyorum. Ondan başka kimsem yok.

(...)

Jisung evin yolunu tutmuştu. Babasının yokluğu onun hayatına taze sanıp yediğin patatesin aniden gelen bayat tadı gibiydi. Ayrıca bir takip edilme hissi vardı üzerinde. Eve gidip kapıyı açtı ve taze pizza kokusu burnuna doldu. İçeri girip baktı ve içeride taze bir pizza olduğunu farketti. Üzerinde de bir not vardı "üzgünüm" bu notta neydi şimdi? Yemeği kim söylemişti? Peki bu kişi neden üzgündü? Babasıyla bir ilgisi var mıydı? Bu sorular aklını kurcalarken midesinin gürültüsü odayı doldurdu. Evet çok açtı ve bu sıcak pizzayı öylece bırakamazdı.

Why Not?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin