(...)
Jisung uyanıp etrafın baktığında başucunda onu izleyen minhoyu görmeyi beklemiyordu bu yüzden biraz korktu. Ama minho olduğunu anladığında bu korkusu geçti.-Minho!
-Günaydın
-Minho çok korkuyorum ne oldu. Lütfen anlat.
-Jisung olmaz. Çok küçüksün.
-Lütfen Minho.
-Dışarıya çıkmak ister misin?
-Olur.
-O zaman hazırlan salonda seni bekliyorum.
Jisung minho çıkınca üstünü giyip aşağıya indi. Dışarı çıkıp yürümeye başladılar.
-Nereye gitmek istersin?
-Bilmem.
-Alışveriş merkezine gidebiliriz.
-Olur.
Yürümeye devam ettiler. Zaten alışveriş merkezi yakındı. Oraya vardıklarında. Hemen bir mağazaya gidip kıyafet bakmaya başladılar.Jisung elinde tuttuğu birkaç kıyafeti denemek için deneme kabinine girdi. Girdiği anda ayna görünümlü kapı açıldı ve içerisinden biri çıktı. Jisung o kadar şaşırmıştı ki sesini bile çıkaramadı.
-Jisung harika görünüyorsun.
-N-ne!
-Jisung baban dediki benimle gelecekmişsin.
-M-minho!
Jisung bağırdı ama korkudan sesi çıkmadı. O yabancı jisungu çekiştirerek kabindeki aynaya girdi. Aynanın içerisindeki yoldan geçerken jisung bağırıp çağırmdı ama kimse onun sesini duymadı.
-Ha ha ha! İnlemelerini duymak için sabırsızlanıyorum.
-İMDAT! Bırak beni.
Minhodan
Jisung 10 dkdir kabindeydi. Hiç ses gelmiyordu ama kabine girmek istemedim. Az sonra daha çok korktum ve kabine girdim. Jisung içeride değildi üstelik aynanın arkasında bir yol vardı. Hemen bu yolda yürümeye başladım. Çok korkuyordum çünkü kesinlikle başına birşey gelmişti. Bir iki dakika yürüdükten sonra dışarıya ulaştım. Hemen etrafa bakmaya başladım. Bir güvenlik kamerası vardı. Güvenlik kulübesine ilerledim ama güvenlik boynu kesilerek öldürülmüştü. Büyük ihtimalle kayıtlarda silinmişti. Eve doğru koşup arabamı aldım. Gerekirse tüm dünyayı arar yine de bulurdum. Hemen arabamda ki defteri aldım ve inceledim yazan isimlere baktım. Şimdi hepsini tek tek gezmeliydim ama buna zaman yoktu bu yüzden telefonumu alıp jeongin'e , Chan'a , felix'e ve seungmine haber verdim. Listede 42 kişi vardı. İkisini yakalamıştım bu yüzden 40 kişi vardı. Herkes 10 kişiyi yakalarsa hemen biterdi. Hiç duraksamadan sürerek listedeki kişileri gezmeye başladım. Tabii tek başıma değildim arkamda bir sürü koruma arabası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Not?
FanfictionJisung babasıyla yaşarken gizemli bir şekilde babası ölür ve bunu çözmeye çalışır