Cearta

5 0 0
                                    

Din perspectiva lui Sorin (profesorul de logica):
Ma uit pe ceas și văd că se apropie ora 8:00 și trebuie să merg la ora la clasa 9b . Îmi iau geantă in care am câteva foi și pixuri și iau catalogul lor și plec spre clasă. Ajung la ușă și întru,vad că sunt mulți elevi îmbrăcați în cămașă albă și blugi negri. Chiar mă mir cum de au uniforma pe ei și respectă regulile.
Eu: Buna ziua copii,eu sunt profesorul de logica și numele meu este Sorin Ardelean
Elevii: Buna ziua domn profesor.
Și apoi incep sa le predau o lecție . Trece ora cam repede așa că le spun elevilor că ora noastră să terminat.
Eu: Dragi mei elevi,ora noastră să terminat,ne întâlnim ora viitoare. La revedere.
Îi salut și plec din clasă și mă îndrept spre sala profesorală.

Din perspectiva lui Diana
Sa terminat ora de logica așa că îi spun la Catalina sa mergem și noi afara.
Eu: Catalina vi și tu afară?
Catalina: Sigur ,vin acuma.
Mergem afara și le vedem pe nesimțitele alea de fete care nu ne suporta și ii fac semn la Catalina sa se uite cine ii in curte. Ea se uita la ele și văd că rămâne uimita dar nu mi-am dat seama de ce rămâne uimita și o întreb.
Eu: De ce ești uimita?
Catalina: Pai nu vezi că stă Angelica cu Francesco?
Eu: Aaaaaaa ....doamne nici nu i-am văzut..oare sunt împreună?
Catalina: Nu știu ,nu am întrebato pe angi .
Mergem în clasa pentru că sa terminat pauza și ne pregătim pentru următoarea ora.

Din perspectiva lui Catalina:
Se termină orele și îmi iau geantă și impreună cu colegul meu Vlad merg in stație și așteptăm autobuzul. Vine și autobuzul urcăm în autobuz și ne punem pe locuri libere .
Mă dau jos din autobuz pentru că am ajuns deja aproape unde stau eu și îl salut pe vlad și plec spre casă.
Ajung la ușă casei și întru,aud  ceartă și nu știu ce se întâmplă... Așa că merg de unde se aude și văd pe mama in living și cu tatăl meu și Cătălin.
Eu: Ce sa întâmplat?? De vă certați..
Mama: Fratele tău vrea să mănânce dulce dar nu a mâncat mâncare și tatăl tău vrea sa ii de-a iar eu nu.
Eu: Pai tata..tu nu mănânci mâncare înainte de dulce??
Tata: Eu fac ce vreau eu ce te interesează pe tine... oricum nu îmi comenta mie ...
Eu : TE ROG TERMINA CA MA ENERVEZI ....SI NU ȚI-AM COMENTAT....
Mama: Haide gata nu va mai certați că Cătălin plânge...
Tata: Pai voi sunteți de vina ,sa băgat dracu in voi și începeți.
Eu: BA DA TU EȘTI PROST???
Nu mai zice nimeni nimic și plec in camera sa îl calmez pe fratele meu care plânge întruna din cauza lui tata.....

Povestea unei fete de 15 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum