Din perspectiva lui Cătălina:
E dimineața,așa că trebuie să mă trezesc daca nu vreau sa întârziu la plecarea cu mama in oraș pentru mici cumpărături. Mă ridic din pat leneșă și merg la baie ,mă spăl pe dinți și după ies . Îmi aleg niste haine cu care să mă îmbrac că sa plec în oraș.Mi-am luat un compleu dintr-un tricou și o fustă faina și în picioare adidași mei albi.
Parul mi l-am făcut așa:Și mi-am luat micul ghiozdan al meu și am ieșit din camera mea. Nu m-am machiat fiindcă nu am avut chef deloc . In bucătărie am găsito pe mama care era deja îmbrăcat în hainele de oraș.
Așa era îmbrăcata:Și părul prins într-o coadă .
Din perspectiva lui Silvia:
Văd că intră scumpa mea fiică catalina,și văd că deja e îmbrăcată în haine pentru oraș. Rămân chiar uimita că e îmbrăcată și că nu trebuia să o trezesc eu.
Eu: buna dimineața scumpo ,ești pregătită pentru micile cumpărături?
Catalina: buna dimineața mama, daaa sunt foarte pregătită chiar daca sunt cam obosită sa zic așa...
Eu: eii și eu când îți zic sa mergi mai repede la somn nu vrei și te enervezi pe mine...
Catalina: hai mamă doar e vacanță..dar tu ști să faci cumpărături numai dimineața...
Eu: bine lasă vorba și mănâncă ce ți-am pregătit că după sa plecam.
Catalina: bine dar nu mie așa foame...
Eu: iar zici așa?
Catalina: off bine mama nu mai zic nimic...Din perspectiva lui Cătălina:
Am mâncat și am plecat spre oraș să facem mici cumpărături. Trecem pe langa o cofetărie și observ pe cineva cunoscut la o masă dar inca nu știam sigur cine e. Când m-am apropiat am văzut că era chiar prietenul meu Sergiu. Am rămas uimită fiindcă credeam că e singur dar se pare că m-am înșelat,era cu o fată ,nu știu cine era acea fata ,nu o cunosc deloc. Când el a dat cu ochi de mine a rămas uimit și tot incerca sa îmi zică ceva dar nu putea efectiv nu zicea nimic , absolut nimic. Mie practic mi sa făcut rău,îmi tremurau mâinile și picioarele și simțeam că inima nu mai bate și nu mai am aer. Mama sa speriat ds mine când mă văzut în ce stare eram și tot mă întreba dacă sunt bine.
Încet încet mi-am revenit și am fost puțin mai bine după acel șoc neașteptat. Am făcut cumpărături și am plecat acasă nu eram in stare de nimic. Plângeam întruna și tot nu înțelegeam ce i-am putut face încât să vorbească cu o alta fata in moment ce ei eram alaturi de el mereu. Mă simțeam foarte nașpa ba chiar din nou mia fost rău și nici nu am prea mai mâncat în acea zi.După multe zile*
Am slăbit din nou și nu am ce sa fac,sufăr din cauza lui și tot plâng,de mâncat nu prea mânanc ci doar plâng și ziua și noaptea. Asta este ,poate o sa îmi revin. Am pățit fix de ce mă temeam eu ,mereu mă gândeam că sa nu se întâmple din nou după ce a murit tatăl său exact cum a făcut când a murit mama sa și atunci chiar nu am mai vorbit deloc cu el ,mă temeam de chestia asta și chiar așa mi sa întâmplat.Nu știu dacă o să mai continui cu cartea sunt cam ocupată și nu prea am timp ...🥰🥰❤️🥺și nici nu prea am așa talent la a scrie cărți 🥺🥺
CITEȘTI
Povestea unei fete de 15 ani
Novela JuvenilIn cartea aceasta este vorba despre o fata de 15 ani care trece prin multe greutăți și chiar daca ii e greu ea zâmbește și arată lumii că e bine...