Din perspectiva lui Catalina:
Soarele își face apariția pe fața mea și mă trezește.Nu prea am chef sa mă ridic din pat așa că mai stau câteva minute până aud că mă strigă mama sa mă trezesc.
Mama C: Trezește-te că întârzi la liceuu......
Eu: Bineee....
Mă ridic din pat și merg la baie unde mă spăl pe dinți și pe față. După mă fac cu o crema de față pentru coșuri ( am uitat sa va spun că am coșuri câteva ). Ies din baie și merg să mă îmbrac .Așa m-am îmbrăcat ( pentru că așa ne cere ,sa mergem îmbrăcați în cămașă și blugi negri sau pantaloni eleganți).
La machiaj am folosit puțin rimel și un gloss. Nu prea am chef azi să mă machiez sofisticat. Mi-am prins parul într-o coadă și mi-am luat adidași mei albi in picioare și am ieșit din camera mea. Am mers in bucătărie unde am întâlnito pe mama făcând omleta și o salata din castraveți și roșii.
Eu: Buna dimineața mama, mmmm ce bine miroase .
Mama C: Buna dimineața draga ,du-te la masa că îți spun sa mănânci dar mai întâi du-te și trezește-l pe fratele tău și apoi mănânci.
Eu: Offfff...dar ști că nu vreau sa îl trezesc eu pentru că mereu aruncă cu perinile in mine....
Mama C: Eiiii...du-te și dacă începe să arunce cu perinile in tine mă chemi.
Eu: Binee...
Merg in camera la fratele meu și pun mana pe el și vreau să îl trezesc dar când sa pun mana pe el mă trage de mână și mă pune peste el,iar eu că să mă răzbun îl gâdil și el începe sa rada.
Cătălin: heiii.. lasă-mă că nu mai pott.....n..u...ma...i...p ...ott...
Eu: eii ,de ce mai tras de mână?
Cătălin: Pentru că așa am vrut eu😁
Eu:haide sus ,du-te și te îmbracă și apoi hai sa mănânci și te duc la școală după.
Cătălin: okkk...Din perspectiva lui Cătălin:
Simt cum cineva își pune mana pe mine și știu că e sora mea cea draga,eu tot timpul aruncam cu perinile in ea dar acuma chiar nu am chef sa mă ridic așa că o trag de mana astfel încât să cadă peste mine. Când am traso ea începe să mă gâdile și încep să râd până nu mai pot.
Eu: heiii... oprește-te ....nu...mai....pot.....n..u....m..ai...pott
Cătălina: eii de ce mai tras de mână?
Eu: Pentru că așa am vrut eu😁
Cătălina:haide sus , îmbrăcate și după vi sa mănânci,că apoi te duc la școală....
Eu: okk...
Mă ridic și merg la baie și mă spăl pe dinți și pe față. Ies din baie și merg să mă îmbrac:
Și mi-am luat și adidași aceștia:
Mi-am aranjat parul și după am mers să îmi iau geantă mea de școala. Am ieșit din camera și m-am dus în bucătărie unde le-am întâlnit pe mama și sora mea.
Mama C: Buna dimineața dragule ,hai și mănâncă că ți-am pregătit și ție.
Eu: Buna dimineața mama ,mă duc acuma că mie foame.
Merg la masă și găsesc în farfuria mea un senvis cu șuncă și langa farfurie un pahar de suc de portocale făcut de mama. Mănânc tot și duc farfuria la spălat și păharul.
Eu: Mulțumesc,a fost foarte bun.
Mama C: Cu mare dragg.Din perspectiva lui Silvia( mama copiilor Cătălin și Cătălina):
Merg să spăl vasele și după sa fac curat acuma că au plecat copii. Am terminat și de făcut curat și de spălat vasele și m-am gândit să stau și eu puțin. După câteva minute aud pași și ridic privirea și văd că sa trezit mama.
Eu : Buna dimineața mami,vrei sa îți pregătesc ceva de mâncare?
Victoria: Mda vad că de dimineață stai pe telefon...
Eu: Mama dar de dimineață incepi??
Victoria: Pai asta vad că faci in fiecare zi...au plecat copii?
Eu: Da au plecat...ioan sa trezit?
Victoria:Daa ,sa trezit demult dar văd că nu ne bagi in seama...
Eu: Lăsați-ma in pace , puteți să vă faceți și singuri cafea.
Victoria: No nu îmi faci cafea?
Eu: Ba da dar stai sa merg la magazin sa mai iau cafea că nu mai este.
Victoria: Bine dar să îmi pregătești și ceva de mâncare și mie și la ioan.
Eu: Pai du-te și pregătește tu că eu merg la magazin sau ție greu sa faci??
Victoria:Ști ce nu mai îmi trebuie nimic .
Mama se duce in living și în bucătărie apare ioan.
Ioan: Fa-mi o cafea .
Eu: Doamne da bine știți să dați comanda...
Ioan pleacă nervos și el și apoi merg la magazin sa iau cafea.Din perspectiva lui Catalina:
Ajung la liceu după ce l-am lăsat pe fratele meu la școală și întru in curtea liceului iar apoi intru in liceu și îmi văd colegi pe hol.Ii salut și merg in clasă noastră.Ma așez in a doua banca de la perete și îmi scot pe masa un caiet și un penar unde am instrumentele de scris. După câteva minute apare o fată și se îndreaptă spre masa mea .
Fata: Buna pot sa stau langa tine?
Eu: Sigur ca da
Fata: Diana ,încântata.
Eu: Catalina,la fel și eu.
Apoi am mai povestit și a părut și restul colegilor și dintr-o dată se deschide ușa și apare un domn în vârstă si îmbrăcat frumos.
CITEȘTI
Povestea unei fete de 15 ani
أدب المراهقينIn cartea aceasta este vorba despre o fata de 15 ani care trece prin multe greutăți și chiar daca ii e greu ea zâmbește și arată lumii că e bine...