Vestea proastă

5 0 1
                                    

Din perspectiva lui Catalina:
M-am trezit tristă dar am realizat că mai sunt câteva zile de școală și e festivitatea. Doamne ce repede a trecut anul acesta ,parca acum eram emoționata că voi merge la liceu în clasa IX- a b și acuma se termină anul care a fost cu de toate. Mă ridic și merg să îmi fac rutina la baie iar după merg să mă îmbrac cu hainele mele care e o regulă cu hainele acestea care le port.

 Mă ridic și merg să îmi fac rutina la baie iar după merg să mă îmbrac cu hainele mele care e o regulă cu hainele acestea care le port

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tricoul👆

Blugi👆Și în picioare îmi iau adidași mei albi care îi port mai mereu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Blugi👆
Și în picioare îmi iau adidași mei albi care îi port mai mereu. Îmi pun cărțile în geantă pentru orele de azi joi și merg in bucătărie. O zăresc pe mama care făcea omleta și cu șuncă și ceva salată.
Eu: Neața mama,ce bine miroase. spun eu
Mama: Neața scumpo,du-te la masa că îți pun și ție să mănânci și după merg să te duc eu la liceu.
Eu: ooo mama dar de când te oferi să mă duci tu la liceu? spun uimita că ea niciodată nu prea avea timp să mă ducă la liceu care era cam departe de unde stau eu.
Mama: pai azi nu îl duc pe fratele tău la școală și așa că o să vina cu noi și te voi duce eu.
Eu: binee🥰🥰
Ma așez la masă și realizez că nu mi-am pieptan părul și sar că arsa și fug spre camera ignorând strigătele lui mama care mă întreba că ce sa întâmplat. Îmi piaptăn părul și îmi prind parul într-un coc dezordonat și ies din camera. Apoi ii explic la mama in bucătură care a fost treabă și de ce am sărit așa în timp ce mâncam. Termin de mâncat și se încalță și mama și ieșim pe ușă cu fratele meu care pare să aibă o energie destul de mare .Drumul a fost tăcut până la liceu și am salutato pe mama și am intrat în liceu .
Acolo ajunsă mi-am văzut colegi care stăteau pe băncile care erau la soare ,da e cald foarte tare și ei stăteau afara în căldură asta mare. Merg in clasa și îmi las geanta și o întâlnesc în clasa pe prietenă mea Diana și o salut.
Eu: buna diana . spun eu
Diana: buna Catalina.
Eu: vrei sa mergem afara că mai avem timp până vine profa de info.
Avem două ore de info și nu era asa de dură cu noi așa că mai puteam sa stăm afara că nu ne certa profa.

______________________________

A trecut foarte rapid ziua de astăzi la fel și orele. Tocmai mi-am terminat temele și acuma vroiam că merg la somn fiind foarte obosita dar am zis că mai stau puțin. Mi-am luat telefonul și am intrat puțin pe Instagram și am văzut că a postat prietenul meu o postare in legătură că a murit tatăl lui.
Am rămas șocată,in acel moment nu am mai putut respira și îmi tremura mâinile ei picioarele. Am incercat să ma calmez și în acel moment a intrat mama in camera și când mă văzut cât de șocată sunt a început să întrebe .
Mama: heii,ce e cu tine?
Eu: a ...a...a...m..urit😭😭😭
Mama: cine?? Cine a murit ??
Eu: tatăl....tatăl....😭😭😭😭
Mama:a cui tata?? Zi că mă sperii doamne...
Eu: a lui Sergiu 😭😭😭😭
In acel moment mama a rămas mască și a început să mă întrebe din nou.
Mama: tuu...tuu..zici adevărat??
Eu: daa 😭😭😭
Mama: nu se poate 😭😭😭
Și am izbucnit ambele in plâns. Plângem pentru că îl cunoșteam și l-am întâlnit chiar cu câteva săptămâni înainte și asta mă durut foarte tare și cred că mă va durea in continuare.

______________________________
A doua zi:
Perspectiva lui Catalina:
E dimineața,oare cum am adormit aseara? Chiar nu mai știu ce să întâmplat...știu doar că plângeam și era mama langa mine îmbrățișanduma strâns și spunandumi că totul va fi bine. Mă trezesc din pat și merg la baie pentru rutină. Mă îmbrac după in negru complet pentru că am decis că voi tine doliu pentru chestia asta și am uitat sa va spun aseară i-am scris un mesaj de încurajare 😭😭și chiar acuma m-am uitat și am văzut că sa uitat la mesaj 😭🥺🥺❤️după ce m-am îmbrăcat,m-am pieptan și l-am prins parul într-un coc care era prins cam nașpa dar nu aveam chef de nimic . Eram foarte tristă.. plângeam întruna 🥺🥺🥺❤️

Nu am mai scris demult capitol,azi nu am prea avut așa mult timp așa că m-am apucat la ora asta târzie sa scriu 😁😁

Povestea unei fete de 15 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum