"Çiğdem script yazalım"
Evet her gün olduğu gibi yine shifting yapmak için Çiğdem e yalvarıyordum.
"Sonra yazarız"
Küçük kardeşimle ilgilenirken yine bahanelerini sunuyordu ama hayır bugün o gündü.
Başarmaya kararlıydım."Peki bende başkasıyla yaparım,zaten birkaç arkadaşım vardı Tom'u seven"
Tom'un Çiğdem'in hassas noktası olduğunun farkındaydım.
Tom botlarıyla konuşmaktan uyumadığı günler vardı."Melike!" Dediğim gibi Tom'u kimseyle paylaşmaya niyeti yoktu.
"Tamam gel yazalım"Bu taktik her zaman işe yarar.
Odama gittik ve yatağa yayılırken Çiğdem'in isteksiz olduğunu fark ettim.
"Ne oldu salak yine yüzün düşmüş"
Face calm bulmak için Pinterest e girerken sordum."Birşey yok sadece kararsız kaldım Tom'la mi yoksa Dumbledore'la mi olsam" yine o konu açılınca gülmeden edemedim.
"Dumble amcada kararliysan sen bilirsin"
Shifting e ilk başladığımız zamanlarda salak arkadaşım dumbledore'la sevgili olmak istediğini söylemişti..Travma zamanlardı.
Script e sinirlenince gözlerim kırmızı oluyor yazan tek gerizekalı ben değilimdir umarım?
O zamanlar iyiki başarmamışım."Yok Tom'u salmam ben"
"Yazık çocuğa.." bu sapık kızın Tom'a neler yapabileceğini düşünürken gözlerim karardı ama kafama yediğim yastıkla kendime geldim.
"Kes sesini!"
"Tamam tamam,hadi yazalım artık yeter"
"Peki nasıl bir aşk yaşamak istiyorsunuz bayan Lavinia"
Dalga geçmese olmazdı zaten."Friends to lovers yaşadık,New girl yaşadık,Brother best friends yaşadık-"
"Enemy yaşadık mi?"
"Hayır onu yaşamadık işte! Tamam enemy to lovers yaşayalım o zaman"
Ne yani gider gitmez mattheo'nun boynuna atlayamayacak mıydım?
HAY SOKAYIM BÖYLE İŞE."O zaman Grindelwald olamazsın ki salak"
Ne?!
"Ne?? Neden."
NE DEMEK MÜKEMMEL BABAMIN KIZI OLAMAM
YOK BEN YAPMİCAM."Melom salak mısın yoksa salak taklidimi yapıyorsun canım?"
"Çok konuşma garı,niye babamın kızı olamıyorum açıkla onu."
Gellert babam olmadan napicam orda?
Kim benim yediğim bokları temizleyecek ki."Bak şimdi otistik arkadaşım
1. Gellert çok yaşlı anca torunu olursun.
2. Gellert ve dumbledore ex oldukları için senin hogwarts'ta ne işin var.
3. O azkabanda.
4. Grindelwald olursan mattheo nah düşman olur aq gider gitmez siker seni-"Ne siker mi? Kabul.
"Kabul.""MELİKE GERİZEKALI MISIN SEN"
"of kes kes kes, tamam torunu olurum."
En azından hâlâ akrabayız.."Tamam Tom kocamla ben ne yaşicam'
"Hangi soydansın? Ona göre birşeyler bulmaya çalışırım"
"Yine Berkshire yada Nott olmak istiyorum ama enemy to lovers hikayesi de yaşamak istiyorum"
NE?! Tom'la düşman olup hayatta kalmak mı?
Hahaha komikmiş. Bidaha olmasın."Ya siktir git mal dalga geçme benimle"
Umarım tassak geçiyorsundur Çiğdem yoksa cidden şok olucam."Dalga geçmiyorum lan.."
Elimi omuzuna koydum ve yeşil gözlerine baktım.
"Şakaysa komik değil""Sen beni niye siklemiyorsun lan ciddiyim"
Korktuğum başıma mi gelmişti..Ne olacak senin bu red flag sevdan.
Çiğdem şimdiden öldün güzel bebeğim.
Neyse yaşayarak öğrenmesine izin vereceğim.._______________________________________________________
Umarım beğenmişsinizdir🎀Oylamayı unutmayinnn
_______________________________________________________