2 February 2023

2.9K 50 12
                                    

Oh diari.. Sepanjang hidup, aku tak pernah tinggal di apartment atau kondo. Banyak rupanya kelebihan/faciliti yang ditawarkan untuk rumah jenis kondo ni. Ada gym, pool, kedai dobi.. dan paling best.. kedai mamak! sangat convenient.

Sesi ice breaker tempoh hari boleh dianggap success. Belum genap seminggu, Hasrul sudahpun mengajak kami untuk "lepak" di kondo tersebut.

"Bro, singgah la kondo petang ni after office hour. Ajak El sekali", message Hasrul pada aku. Aku forwardkan message tersebut pada El.

"Sayang, tengok la ni ada orang dah rindu", tambah aku lagi.

"Eh, nak buat apa pergi hari ni?", tanya El mungkin dibuat-buat.

Tidak mungkin Hasrul hanya mahu "lepak" tanpa mengharapkan apa-apa dari El. Setelah dapat "greenlight" dari El tempoh hari, sudah tentulah Hasrul berharap perkara yang sama berulang.

Kebetulan pula hari tersebut adalah Khamis. Aku membalas spontan tetapi berbaur lucah, "malam ni kan malam jumaat, mesti dia nak sayang servis batang dia kot".

Aku akhiri perbualan dengan menghantar dua emoji terung, emoji sweat droplets dan satu emoji buah peach. Selama ini kami memang gunakan emoji terung sebagai sign batang lelaki dan emoji peach untuk sign lady parts.

Masih banyak barang perlu dibawa ke kondo tersebut untuk menjadikannya lebih selesa. Tilam yang ada adalah peninggalan penyewa lama. Tiada tv atau speaker untuk dipasang lagu. Toiletries, pakaian ganti, even towel pun kami tak bawa lagi.

Pada masa tersebut, kami semua berada on the same page. Hilang perasaan segan untuk berbogel apabila masing-masing horny dan mahukan perkara yang sama. Tanpa disuruh, El bergilir-gilir melayan aku dan Hasrul - scene yang aku tak sangka dapat lalui semula setelah sekian lama.

Sebaik sahaja selesai beraksi, kami menyarung kembali pakaian yang ditanggalkan. Aku tak sangka plan asal untuk menyewa kondo kecil untuk dijadikan tempat simpan barang akhirnya jadi port kami buat projek.

Oh Diari... (2023)Where stories live. Discover now