∆°•∆•°∆
∆°•∆•°∆
∆°•∆•°∆
Kevesen tudják milyen, annyira kiszolgáltatottnak lenni, hogy a szomszéd jóindulatának köszönhetően van mit enned.Egy szelet kenyér, előző esti szelet pizza, ha szerencséd van, maradék a házi kosztból.
A nagyapám súlyos beteg volt, minden nehezen összekuporgatott kis pénzünk, a gyógyszereire ment el. Nem állt úgy, hogy befogadjon egy tizennégy éves kislányt, de megtette. Neki köszönhetően nem kellett árvaházba mennem, ahol ki tudja, milyen szörnyűségekkel kellett volna szembenéznem.
A cápák, az ilyen kiszolgáltatott, és nehéz helyzetben lévő emberekre utaznak. Egy aluljáróban, szólítottak meg tizenhét éves koromban, hogy lenne e kedvem modellkedni, én pedig éhezve a dícséretre igent mondtam.
Mikor megérkeztem a megadott címre, azon a bizonyos szereposztó díványon találtam magam. Ennek már hat éve, és én a mai napig abból élek, amit akkor megtanultam.
A testem pénzt ér.
Papa soha nem tudta meg, miből tettem ételt az asztalra, azt hazudtam neki, hogy találtam egy diákmunkát. Bárcsak igaz lett volna a mese…
Nem tanultam tovább, megragadtam a kínálkozó lehetőséget, hogy pénzt keressek.
Hosszú időbe tellett, mire megtanultam meghúzni a határaimat, és nemet mondani. Olyan dolgokra vettek rá, ami miatt még kórházba is kerültem, de busás összeget adtak érte. Abból vettem az első autómat.
A testemet talán uralhatják, de a lelkemet soha! Viszont, ha gyenge vagy, akkor megteszik. Bele kergetnek a legveszélyesebb helyzetekbe, a leggusztustalanabb szituációkra vesznek rá. Velem is megpróbálták, sőt, annak idején sikerrel is jártak.
Mára tudom, hogy a nem, az nem, még a felnőttfilm iparban is. Legalábbis, ha szerencséd van, és jó helyre kerülsz.
∆°•∆•°∆
YOU ARE READING
Rossz vér
FanfictionEgy iparág, amit ezer titok kövez. Mindenki megveti, senki nem vallja be, hogy fogyasztja. Káros, függősséget okoz, hamis képet állít fel. Egyesek szerint degradáló, sőt egyenesen undorító, mégis olyan magasan szárnyal, mint eddig soha. Egy kislány...