3.fejezet

234 38 8
                                    

Magabiztos mosolyt erőltetek az arcomra, ahogy végig mérem, mint megtudtam a nevét, Charles-t

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Magabiztos mosolyt erőltetek az arcomra, ahogy végig mérem, mint megtudtam a nevét, Charles-t.

Suzy hozva a formáját folyamatosan csipogo, amit Martin szinte kiskutyaként figyel. Akaratlanul is fintorra rándul az orrom, mire Charles arcán vigyor jelenik meg. Oldalra biccent, én pedig a szemem forgatva fordulok Max felé. Kezem a vállára téve hívtam fel magamra a figyelmét.

-Amíg el nem felejtem, megadod a számod? Jó lenne ismét beszélgetni.

-Mekkora fasz vagyok - csap a homlokára.

Gyorsan előveszi a mobilját, hogy írjam bele a telefonszámom. Megcsörgettem magam, így én is megszerezem az övét. Hogy kicsit piszkálhassam a zöld szemű idegeit, egy gyors puszit nyomok Max arcára.

-Max, nem mutatnál be a barátnődnek? - szólal meg Charles.

-Szerintem jobban jársz, ha nem mész a közelébe, Leclerc. És ezt most komolyan mondom.

-Nahát, Maxie félti a legújabb szerzeményét - nevet fel jóízűen.

-Tudod, én is itt állok faszfej - förmedek rá. - Ha a nőket nem tárgyként, hanem emberi lényként kezelnéd, akkor még a nevem is elmondanám, de nem vagyok kíváncsi egy újabb tahóra.

-A táncparketten még készségesebb voltál - feleli ciccegve.

-Akkor még nem nyitottad ki a szád - vonok vállat.

-Hát, ez nem az a kiscsaj, akit én ismertem - súgja a fülembe Max.

Nevetve fordítom felé az arcom, és rákacsintok.

Ha valamit köszönhetek ennek a szakmának, az a nagy száj. Már nem vagyok egy eltiporható valaki, inkább én taposok keresztül másokon.

Legjobb védekezés a támadás, ahogy szokták mondani. Nos, ezt a saját bőrömön tapasztaltam meg, és talán életem legnagyobb leckéje lett.

-Tudod, ritkán találkozom olyan nőkkel, akik ennyire határozottak - jegyzi meg, közelebb lépve. - Ez kifejezetten vonzó.

-Talán meg kellene szoknod, hogy a nők nem csak díszek - válaszolom szárazon.

Max nevetve dobja át a karját a vállamon, mire a szokásos feszültség jelenik meg a testemben, de semmi jelét nem adom.

Körülnézve mindenki jókedűen társalog, nekem pedig egyre jobban viszket a talpam, hogy hazamenjek.

Nézni akarom Dean Winchester-t abban a gyönyörű kocsijában, ahogy démonokra vadászik, és bonbonokat tömni az arcomba.

Charles vigyora csak szélesebb lett, mintha szórakoztatná az egész helyzet. Szemei ravaszul csillogtak, miközben engem méreget.

Érezem, ahogy a pulzusom felgyorsul, és a szívem dübörögni kezd, de nem mutatok ki semmit. Csak egy magabiztos mosolyt villantok, mintha az egész helyzet nem zavarna egy cseppet sem.

-Ne hagyd, hogy felhúzzon. Ez csak egy játék neki - súgja Max a fülembe.

-Tudom - válaszoltam halkan. - Számomra is az, csak én a nagyobb tétet szeretem.

Kihúzom magam, és a még mindig engem figyelő Charles-ra pillantok. Elindulok a bárpult felé, de közben a kezem szinte csak egy pillanatra, hozzáérintem az övéhez, amit célzásnak vesz, és követ. Leülök egy székre, és előveszem a cigarettám. Oldalról azonnal megjelenik egy zipper öngyújtó, amihez oda hajolva meggyújtom a szálat. Mosolyogva bólintok a gyújtót tartó férfinak, mire a mögöttem álló zöld szemű felmordul.

-Kopj le, mint látod társasága van!

Leült a másik oldalamra, és megragadva a bárszékem háttámláját maga felé fordít.

-Nem éppen fair, hogy te tudod a nevem, de én nem a tied - vonja fel a szemöldökét.

-Mintha emlékeznél rá holnap.

-A szépre mindig emlékszem.

Felnevetek a válaszán, de reagálni már nem tudok neki, ugyanis végre megjelenik a pultos.

-Egy Vieux Carré-t szeretnék - mosolyogok a bartenderre.

-Legyen kettő - mutatja a számot az ujjain Charles. - Nem tipikus csajos ital.

-Nem tudtam, hogy még ezeknek is lehet nemisége - forgatom a szemem.

-Nem sértésnek szántam, csak olyan pink, csillogós lónyál iszogatósnak hittelek.

-Az Suzy - intek a lány felé nevetve. - Ha már iszok csapjon fejbe.

-Jó meglátás. Mit is mondtál, hogy hívnak?

-Kitartó vagy - nézek rá. - Nerea.

-Hm… Mintha Max ezer évvel ezelőtt mondta volna a neved. Régóta.. khm.. összejártok?

-Nem szexelünk - nevetek fel hangosan. - Régen barátok voltunk, nem nagy sztori - vonok vállat.

-Nekem nem úgy tűnik, hogy ez múlt idő lenne.

-Nem beszéltünk úgy tíz éve. De jó újra látni - pillantok a hollandra. - Te is versenyzel?

-Nyuszika, a Ferrari csillagával beszélsz - emeli felém a frissen megkapott koktélt.

-Ha még egyszer így hívsz, lenyomom a torkodon azt a poharat - mosolygok rá bájosan.

-Más helyzetben is ilyen tüzes vagy?

-Ez egy olyan dolog, amit soha nem tudsz meg - kacsintok rá.

Rossz szokás, abba kéne hagynom

-Szeretem a kihívásokat.

Simítja el a vállamról a hajam.

Felvont szemöldökkel nézek a mozdulatot, és inkább a koktélomba kortyolok.

Ehhez a fickóhoz sok alkohol fog kelleni.

Ehhez a fickóhoz sok alkohol fog kelleni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Rossz vér Donde viven las historias. Descúbrelo ahora