Çocuğun eski haline dönmesiyle akşam yemeği keyifli geçmişti. Şimdiyse koltuğa oturmuş sohbet ediyorlardı.
"Aslında konservatuarı seçicektim ama işte bi anlık kararla mütercim tercümananlığı seçtim. Pişman olduğum zamanlarda oluyor ama dilide seviyorum."
Adam anladığını belirtircesine kafasını salladı. Çocuğun bu kadar şeye ilgili ve bu kadar fazla şeyde yetenekli oluşu kendisininde ilgisini çekmişti.
"Peki abin? Ne iş yapıyor?"
"Jin hyungum bi kafede çalışıyor"
"Okumadı mı?"
"Beni okutmak için dışardan bitirdi üniveristeyi. Şimdide diplomalı işsiz diyebiliriz. Bu kafedende yakında çıkartırlar. Zaten sezonluk işçi alıyorlar"
Çocuk kendilerine doğru gelen aşçıyla gözlerini adamdan çekip kocaman gülümseyerek aşçının tepsisindeki muzlu sütüne baktı.
"Çok ellerinize sağlıık ben aliyim hemen durun"
Küçük olan yaşlı adama yardım etmek için zıplayarak yerinden kalkıp adama doğru hızla yürüdü. Büyük olansa keyifle küçüğün bıcır bıcır yürüyüşünü izledi.
"Bana söyleseydiniz ben gelir alırd-..ım..."
Çocuk burnuna gelen inek eti kokusuyla duraksayıp adamdan bir adım uzaklaştı. Gelen midesiyle elini ağzına tutup yukarı doğru koşmaya başladı ama kusmasını tutamayınca merdivene kusmaya başladı.
Taehyung ne olduğunu anlamadan anında yerinden fırlayıp jungkookun peşinden gitti ama merdivende kusan çocukla adımlarını hızlandırıp çocuğun yanına gidip eğildi.
Eliyle çocuğun saçlarını tutup adamlara döndü.
"ÇABUK DOKTOR ÇAĞIR"
Küçük olanın kendisini kasmasıyla sırtını okşamaya ve çocuğu rahatlatmak adına konuşmaya başladı. Ne ara bu konuma geldiklerine dair hiçbir fikri yoktu. Az önce çocuk gülüp eğleniyordu.
"Sorun yok jeon kendini iyi hissedene kadar kus. Ben burdayım. Gelicek doktorda birazdan"
Çocuk bir süre daha kustuktan sonra elinin tersiyle ağzını sildi ve yaşlı gözlerle aşçıya döndü.
"Et.."
Küçük tekrar gelen misediyle aynı yere kusup gözlerini kapatarak kafasını duvara yasladı. Rahatlamıştı ama çok halsiz hissediyordu. Zaten zayıf bir bünyesi vardı ve kusunca bitmiş gibiydi.
"Et pişirmeyin lütfen.."
Çocuğun kızık çıkan sesine rağmen taehyung duymuştu. Jungkookun isteği üzerine adamlara döndü.
"Camları açın evdeki eti çıkartın çabuk!" Kapıyıda aç!"
Adam tekrar yanında yarı baygın şekilde duran çocuğa döndü. Yüzü bembeyaz kesilmişti. Her şey birkaç dakika içinde yaşanmıştı.
Çocuğun ağzının kenarındaki kusmukları baş parmağıyla silip korumalardan birinin getirdiği suyu aldı.
Suyu çocuğun ağzına yaklaştırıp ensesinden çocuğa destek verdi ve çocuğa suyu içirdi.
Bardağı adama verip çocuğu koltuk altlarından kutup kucağına aldı ve yukarı çıkmaya başladı.
"İğrenç oldu her yer.."
Çocuk ağlamaklı sesle konuşmuştu.
"Senden önemli değil"
Genç boş gözlerle adama bakıp gözlerini yumdu. Adamın ne dediğini anlamaya bile mecali yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug lord / tk
FanfictionJungkook ilk hatasını tefecilerden borç alırken yaptı. İkincisini ise okulda başkalarınının konuşmalarına kulak misafiri olurken.. ikincinin hata olup olmadığı tartışılırdı