Genç evin bahçesine vardığında sabahki adamların arkadaşıyla tartıştığını gördü. Hızla yanlarına gidip arkadaşının önüne geçti.
"Ş-şey niye gelmiştiniz..?"
Sert görünümlü adamlardan biri genç çocuğu görür görmez sert bir yumruk atmış ve çocuğun burnunu kanatmıştı. Genç çocuk inleyerek burnunu tutmuş ve kendisine yardım etmeye çalışan arkadaşını eliyle uzaklaştırmıştı.
"Şu siktiğimin telefonunu ne zaman ararsak açacaksın demedik mi sana?! Biz senin peşinde koşamayız velet! Yarına para hazır olsun. Yoksa olacakları biliyorsun."
Genç çocuk başını olumlu şekilde sallamıştı. İtiraz etmek istiyordu ama başı döndüğü için konuşamayacak durumdaydı ki zaten konuşursa da fayda edeceği söylenemezdi.
Adamlar genç ikiliyi orada bırakıp gitmişlerdi.
Genç arkadaşına dönecekken sendelenmiş ve duvara tutunmuştu. Şuanda ayakta durabiliyor oluşu bile mucizeydi kendisi için.
"Orospu çocukları! GELİN BANA DA VURUN SIK-
Jungkook, kaç yaşında olsada ergen ergen hareketler yapan arkadaşının ağzını eliyle kapatıp konuştu.
"Sus jimin.."
***
Genç çocuk cebindeki son bozuk parayıda korumaya verip kollarını iki yana açtı. Çünkü dedektör onları çıkartmadığı sürece ötüyor ve bahçedeki herkesin dikkatini çekmesine yetiyordu.
Koruma bir kez daha dedektörü gencin üzerinde gezdirmeye başlamış ve cihaz ötmeye başladığında dönüp çocuğa bakmıştı.
"Kemerini de çıkart"
Jungkook bıkkın bir şekilde ellerini kemerine götürmüştü. Bugün o adamla konuşup uyuşturucu işini her ne olursa olsun yapmak istiyordu. Başka çaresi kalmamıştı.
Çocuk kemerini çıkarırken bahçe kapısının sesini duymuş ve oraya dönmüştü. Gelen dünki uyuşturucu baronuydu.
Genç sevinçle bedenini o tarafa döndürmüş ve hızla adama ilerlemeye başlamıştı ki kendisine doğrultulan silahlarda olduğu yerde kalakalmıştı.
"İndirin silahları"
Esmer adam çocuğa doğrultulan silahlardan kurtulduktan sonra gözlerini çocuğun yüzünde durdurmuştu. Çocuğun morarmış burnuyla kaşlarını çatmış ve çocuğa ilerlemişti.
"Yüzüne ne oldu?"
"Bay Kim benim bu işi yapmam gerekiyor lütf-
"Yüzüne ne oldu?"
Jungkook duraksayıp gelen soruya cevap vermesi gerektiğini hatırladı.
"Şey ya.. Parayı isteyen adamlar vurdu.."
Gencin dudağını büzerek konuşması genç adamın kısa süreliğine kaşlarını normale sokmasına neden olmuştu.
Ama bu süre gerçekten kısaydı çünkü çocuğa birisinin vurmuş olması gerçeği adamın içine öfke peyda olmasına neden olmuştu.
"Acıyor mu?"
Jungkook kafasını yukarı aşağı sallayıp karşısındaki adamın yüzüne baktı.
"Hastaneye gittin mi?"
"Aslında gidecektim ama jimin 'kırılsa ağrısından duramazdın' dedi"
Genç adam kafasını anladığını belirtircesine salladı.
"Bay Kim, ben ne olursa olsun bu işi yapmak istiyorum. Bu işe ihtiyacım var lütfen.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug lord / tk
FanficJungkook ilk hatasını tefecilerden borç alırken yaptı. İkincisini ise okulda başkalarınının konuşmalarına kulak misafiri olurken.. ikincinin hata olup olmadığı tartışılırdı