"Jeon Jungkook. Taehyung'un eşi ha, vay be"
Jungkook içinde olduğu fabrika deposunun soğukluğuyla titrerken aynı zamanda karın boşluğundaki derin olmayan kesiğe kollarıyla sarılmaya çalışıyordu.
Dudakları kuruydu. Birkaç kez bayılıp kusmuştu. Tek 1 su bile vermemişlerdi çocuğa. Oysa kendisinin karşısında oturup çaylarını içmiş, tatlı bile yemişlerdi.
"Ç-çok acıyo n'olur gideyim"
"Jeon, sen bana 2 adamımı kaybettirdin"
Çocuk akan burnunu üstündeki gömleğe sürdü.
"Ben birşey yapmadım"
Adam gülüp çocuğun karşısındaki sandalyeye oturdu.
"Evet evet, biliyorum. O piç kocanın işi bu"
Çocuk kaşlarını çattı. Kimse onun Bay Kim'ine kötü birşey söyleyemezdi.
"Düzgün konuş Taehyungla!"
Adam çocuğun cürretkar haline karşı oturduğu yerden kalkıp çocuğun saçlarına yapışıp başını kendisine çevirdi.
"Jeon, sence sen şuan bana ses çıkartabilecek bir durumda mısın? Seni şuan burada Taehyung bile elimden alamaz farkındasın değil mi?"
Çocuk ağlayarak adamın elini saçından itmeye çalıştı.
"Acıyo.."
Adam elindeki saçı daha da çekerek çocuğun çığlık atmasını sağladı.
"Bir daha o sesin yükselsin, dilini keserim senin. Kiminle dans ettiğini bilmiyorsun sen henüz sanırım"
Jungkook yaşlarla dolu gözlerindeki korkuyla adama baktı.
Adam çocuğu orada öldürmek istiyordu ama bu çocuğu öldürmek aptallık olurdu. Altın yumurtlayan tavuk.. kesinlikle aptallık olurdu.
Çocuğun kanayan yarasına bakıp çocuğu sertçe geri itti.
"Çocuğun yarasına bakın. Bizim bu çocukla daha çok işimiz var"
Jungkook köşeye sinip burnunu çekti. Canı yanıyordu. Açtı. Uykusu vardı.
"Ha bu arada, Taehyungla irtibata geçmişler. Çokta umrunda değilsin gibi"
Jungkook adama histerik bi gülüş attı.
"Götünden sallama"
Adam tekrar konuşmak için ağzını açtı ama çocuk ondan önce davrandı.
"Bağırmadım Beyfendi"
Adam sabır dileyerek oradan çıktı. Etraftaki adamlarına odayı işaret etti.
"Bakın şunun yarasına ölmesin. Sakın yemek, su vermeyin. Siktiğimin çocuğu. Belasını benden bulmadan halletsek şu işi"
__
"Kalk hadi kalk, yat diye yetirmedik seni buraya"
Çocuk yanı başındaki gürüldüyle gözlerini araladı. Gece ağrıdan ve açlıktan zor uyumuştu. Şimdi ise bu herif kendisini uyandırıyordu.
Çocuk yattığı betondan kalkıp adama baktı. Gelen midesini hissettiği gibi adama doğru eğildi ve tüm midesini adamın içine boşalttı.
"Sen ne sikim-"
Adam kusmuk kokusuyla burun kıvırıp alevlenmekte olan gözlerini yarı baygın çocuğa çevirdi.
Kaşındığını hissettiği elini kaldırıp çocuğun kafasına vurarak çocuğun acı inlemesine sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug lord / tk
FanfictionJungkook ilk hatasını tefecilerden borç alırken yaptı. İkincisini ise okulda başkalarınının konuşmalarına kulak misafiri olurken.. ikincinin hata olup olmadığı tartışılırdı