-8-

169 17 2
                                    

"Pişt, taehyung. Uyansana ama. Kalk bi. Bir şey dicem. Taehyung öldün mü? Kalk ya. Bay Kim. Uyan. Alooo"

Esmer başında alarm gibi susmak bilmeyen çocuğun sesiyle gözlerini açtı. Sabahın kaçı olduğuna dair hiçbir fikri yoktu ama odaya giren kızıl güneş ışığından tahmin edilebilirdi.

Adam kaşlarını çatıp çocuğa döndü. Bu saatte ne olmuş olabilirdi. Asıl soru bu çocuk sabahın kör şafağında niye uyanıktı?

"dinliyorum"

Adamın uykulu ve kalın sesi odayı doldurunca çocuk bi oh çekip mırıldandı.

"Sonunda yani"

Beş dakikanın sonunda bu tepki kesinlikle normaldi. Kesinlikle.

Adam çocuğun dediğini anlamayıp gözlerini kıstı sanki daha iyi duyabilecekmiş gibi.

"Ne"

"Bi uyanmadın yaa bir şey oldu kalkman lazım."

"Ne oldu?"

"Kalk göstercem"

Taehyung gözlerini kapatıp biraz daha uykusuzluğunu geçirmeye çalıştı. Tabi çocuk etrafındayken ne kadar mümkünse..

"Bay kim kalk bi hadi uyuma"

Adam tekrar gözlerini açıp sesli nefes verdi ve yatakta dikleşti. Başka çare yoktu.

"Kalktım jeon ne göstericeksin"

Çocuk heyecanla oturduğu yatağın kenarından kalkıp konuştu.

"Alt katta hadi hadi."

Esmer yataktan kalkıp heyecanla ilerleyen çocuğun peşinden gitti. Çocuğun bu kadar heyecanlanıp kendisini kaldırdığı şey ne olabilirdi?

Alt kata indiklerinde çocuk koşarak masanın yanına gitti ve adama dönüp eliyle gel gel yaptı.

Taehyung çocuğun olduğu yere ilerlerken bir yandan da uykusunu açmaya çalışıyordu. Halâ tam olarak ayık değildi.

"Geldim jeon geldim"

Çocuğun yanın vardığında çocuk parmağıyla masadaki halâ uçup gitmediği için şükürler ettiği kelebeği gösterip gülerek adama baktı.

"Taehyung gördün mü bak bahçe kapısı açıkken girmiş rengide çok güzel"

Jungkook kelebeği tüm hevesiyle anlatırken adam bi çocuğa bi kelebeğe baktı. Dudağının kenarı hafiften seyirmeye başlamıştı. Uykusunu mahveden şey bu kelebek miydi? Evet. Jungkook olacak hali yoktu.

"Değil mi ama? Bizim olsun bu ben bakarım buna. Sen daha önce bu kadar yakından kelebek gördün mü? Benim sayemde gördün. Çok sevimli birşey taehyung. Adı ne olsun? Ay dur sen yorma kendini ben bulurum. Maviş olsun mavi ya ondan. Cinsiyeti ne bunun? Mavi kesin erkek. Ama kızda olabilir. Taehyung ne yer bu nasıl beslicez. Hemen veteriner bulalım"

Çocuk rap yapar gibi aklına gelenleri anında kelimelere dömerken esmer tepkisizce masadaki kelebeği izledi. O bu masaya konmasaydı uyanmak zorunda kalmayabilirdi. Kelebeği bir yumruğuyla ezdiğini hayal etmeden duramadı. Boynunu kıtlatıp çocuğa döndü.

"Ben- ben bi uyusam mı çok güzelmiş kelebeğin siz takılın ben bi-"

"Hadi birlikte kahvaltı edelim kelebeğimizin gelişini kutlayalım."

Adam ağzına tıkılan sözlerle çocuğa dik dik bakmamaya çalışıp kafasını başka tarafa çevirdi ve sabır diledi. O esnada göz göze geldiği korumanın gülmemek için dudaklarını birbirini bastırdığını görünce adama gözleriyle kapıyı işaret etti.

drug lord / tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin