Adım HyeJin Young, bu korkunç olaylar yaşanırken ki hikayem okulda başladı...benim hayatım diğer çoğu insan gibi pekte iç açıcı şeyler içermiyor. En azından o an gelene kadar.
Okuduğum lisede hep zorbalığa uğrardım, arkadaşın arkadaşı, onun arkadaşı derken her gün bıkmadan usanmadan beni kullanırlardı. Öyle madde taşıma falan gibi basit şeyler değil ha! Daha kötüsü...
1 Ay önce
Sabah ilk defa alarmımdan önce uyanmıştım. Elimi yüzümü yıkadım, üstümü değiştirdim ve mutfağa gidip küçük bir sandviç yapıp onu yedim. Sonrada çantamı alıp evden çıktım. Durağa doğru geldim ve otobüsü beklemeye başladım.Bir kaç dakika sonra gelen otobüse bindim ve -bugünün şansı mı desem bilemedim- koca hafta dolu olupta bugün boş olan otobüste cam kenarına oturdum.
Kulaklığımı taktım ve playlistime girerek karışık bir şekilde dinlemeye başladım. 5-10 dakika sonra okulun önünde indim. Yavaş adımlarla okulun kapısından içeri geçtim ve üçüncü kattaki sınıfıma gitmek için merdivenleri çıktım.
Yukarı çıkarken birinin bana seslendiğini duydum, kim olduğunu merak ettiğim için arkamı döndüm.
Ben merdivenin en tepesinde, o ise birinci basamağında durmuş bana sesleniyordu. Bu kişi kim miydi? Olayların en başındaki kişi, Kim Yoon-seok du.
"YoonSeok-ah, günaydın!"
"Günaydın, HyeJin."
"Neden bekleyerek ismimi söyledin?"
"İsmini söylemek hoşuma gidiyor."
Konuşurken aynı zamanda merdivenleri tek tek çıkıp yanıma geldi ve kolunu omzuma attı. Bende onunla birlikte sınıfa girdim. Kendi sırama oturdum. En arkada Yoon-seok ile oturuyordum.Çantamı masa askılığına astım ve içinden aldığım kitaplarımı masanın üstüne bıraktım. Sonra Yoon-seok'a döndüm.
"Bugün erken gelmişsin, hayret."
Hafifçe sırıttı ve konuşmaya başladı;
"Evet, erken geldim.""Bir sebebi mi var?"
"Var..."
"Neymiş önmeli bir şey mi? Çok özelse söyleme-..."
Sözümü kesti ve konuştu.
"Sensin..."Şaşırmış ses tonumla konuşmama devam edecekken hoca sınıfa girdi.
"Günaydın çocuklar, ders kitaplarınızı açın. En son hangi sayfada kalmıştık?"
"57. Sayfa hocam." Diye bağırdı bir çocuk.
"Tamam o sayfayı açın..."
Dersimiz edebiyattı, hocanın dediği sayfayı açtım. Bir süre sonra hocamız dersi anlatmaya başladı. Doğal olarak bende onu dinliyordum. Dersi dinlerken soğuk bacaklarımda sıcak bir temas hissetmem ile yanımdaki Yoon-seok'a döndüm."(Kısık sesle) N-napıyorsun ya!"
"Shh! Önüne dön HyeJin, hoca kızacak. Biliyorsun derste konuşmak güzel bir davranış değil."
Susup önüme döndüm elim ile elini ittirmeye çalıştım ama bana izin vermiyordu. Eli ile bacağımı okşamaya devam etti. Oralı olmamaya çalıştım ama derse odaklanamıyordum. Onunla ilgilenmediğimi görünce Yoon-seok elini bacağımdan yukarı çıkarmaya başladı, eteğimi yavaşça yukarı kaldırdı. Bende daha fazla dayanamadım ve bir anda sınıfta ayağı kalktım. Hoca bana baktı, daha sonrada bütün sınıf."Ne oldu HyeJin, bir sorun mu var?"
"H-hocam biraz midem bulanıyor da, lavaboya gidebilir miyim?"
"Bir arkadaşın seninle gelsin ister misin? Eğer çok kötüysen revire gidebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATAL TROUBLE
FanfikceHye-Jin şans eseri tanıştığı bu sarışın beyle aralarında bir şey olacağını bilemezdi...