𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓫𝓲𝓻:𝓢𝓾𝓽𝓸𝓷

30 5 1
                                    

Fontaine'de hükümetten gizli yönetilen bir gurup vardır ve guruba Súton denir bu gurup hükümetten gizli çalışır. Teyvat'a ve Celestia'ya büyük tehtid olan bu gurubun nerede olduğu bilinmez veya ne olduğu, kaç kişi olduğu tek bilinen ne kadar tehlikeli oldukları.

Gurup Fatui gibidir ama amaçları tamamen farklıdır, bütün tanrılardan kurtulmak ve Teyvat'ı özgür kılmak.

Bu gurup katmanlara ayrılır karanlık, ışık ve ölüm her gurup bir şeyi halleder bir işe, amaca sahiptir.

Sen ise ölüm gurubundansın, seri katilsin, ölüm getirensin. Ölüm gurubu söylenenlere göre üç bin kişiden oluşuyor ama bu üç bin kişi den kaptan da dahil olmak üzere beş kişi ana kemiktir, bu beş kişiye "Ölüm melekleri" denir güç sıralaması yoktur ama belirli bir güç aralığı vardır ve içlerinden kaptandan sonra en güçlü kişi Azrael denen kişidir peki bu kim? Işte o kişi sensin Y/N. Gerçek adını bilen az kişi vardır, kimliğiniz daima gizli kalır size genelde takma ad verilir ve sana verilen takma isim ise Gibel. Herkes seni Gibel diye bilir Gibel diye çağırır, bugün de öyle. Gurup başkanının ofisine çağırıldın gizli bir görev içinmiş söylenene göre.

Yapman gereken ise, Fatui'nin içine sızmak bu kolay olmayacak bunu başından beri biliyordun ama görevi bir kere aldın mı vazgeçemezsin, ölümüne kadar.

Ve iste görevin başladı.

Gemi haraket ederken soğuk hava saçlarını okşuyor elinde ki kağıdı uçuşturuyordu, elinde ki kağıda iyice göz gezdirdin aslında kağıt şaşırtıcıydı çünkü bu sahte kağıtta gerçek ismin yazıyordu Y/N. Kağıda biraz daha baktın Vision'un dahil bir çok şey yazıyordu anne baba adın sahte olsa bile isminin gerçek olması seni biraz endişelendirmişti ama sanırım kaptan ters piskoloji yapmanın iyi olacağını düşündü.

Snezhnaya görüşüne girmeye başladığın da kağıdı çantana koymaya başlamıştın bile, burdan sonra tek başınaydın destek yoktu sana yardım edecek kimse yoktu. En azından çoğu şey hazırdı, kalacak yerin ve Fatui'de ki işin alttan başlayacaktın ama senin gibi birinin bunu yapmasının zor olmayacağına emindin.

Gemi Snezhnaya'ya geldiğinde derin bir nefes alıp gemiden inmeye koyuldun. "Hadi bakalım." Kendi kendine söylenerek önünde ki göreve başladığını kendine hatırlattın, artık ciddi olman gerekiyordu yoksa hayatından olacaktın, olmayan hayatından.

𝓢𝓸𝓷𝓾𝓶𝓾𝔃-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin