𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓫𝓮𝓼:𝓖𝓸𝓻𝓮𝓿

13 5 0
                                    

Üç, dört, beş? Saymayı çoktan bıraktın bile neler oluyor asla anlamıyordun aradan kaç ay gecmişti ama hala bir şey yoktu neden neden bir şey olmuyordu neyi yanlış yapıyordun da bu durumdaydın?

Soğuk hava yüzüne vuruyor saçlarını uçuşturuyordu, derin bir nefes verdin verdiğin nefes minik bir dumam halinde yok olurken elinin altında duran demirleri sıktın. Bu durum iyice zorlamaya başlıyordu seni çünkü bir türlü bir açık bulamıyordun ve Harbinger'lar da senin ile sözde antrenman bile yapmıyorlardı.

Herkese merakla bakan Ajax bile seni  ile gerekmedikçe konuşmuyordu, Ajax tabii ya onu kullanabilirdin raporlardan okuduğuna göre bir ailesi var hemde çok sevdiği, peki onlara yakınlaşırsan ne tepki verir? Kızar mı yoksa sana yakınlaşır mı?

Bunu öğrenmenin tek yolunu biliyordun o da, hemen harakete geçmek Ajax şuan uzaktaydı yani senin için harika bir zaman arkanı dönüp yola koyulmak üzereydin ki tam dibinde duran Capitano ile karsılaştın.

"Tanrım." Capitano soğuk olduğunu düşündüğü, yani nasıl baksan peki tamam bu adama diyecek hiçbir şey yok sonuçta yüzü yok yani.

"Beni korkuttunuz."

Capitano bir şey söylemedi orada öldüğünden veya ayakta uyuduğundan şüphelenmeye başlamıştın.

"Görevin var..." konuşmaya devam edecek gibi durduğu için sessizce bekledin. "Inazumaya gideceksin, Ajax ile." "Ah." Der gibi bir iç çekip kafanı salladın, fırsat tam da eline gelmişti anlaşılan başka bir şey istesen olacak gibiydi şuan.

"Mora."

"Ne?"

"Hiç, hiç." Capitano'ya kafan ile selam verip yanından geçtin. Ajax ile muhtemelen buluşma talimatların sana yollanacaktı ve o zamana kadar düzgün bir plan yapman gerekecekti, onu öldürmeliydi ve ilk olarak zayıf halkadan kurtulmalıydın.

Zayıf olabilirdi ama zekiydi bu iş o yüzden biraz zor olabilir.

Evine gitmek için yola koyulduğunda senin aksina muhtemelen Capitano ile konuşmak için gelen Ajax ile göz göze geldiniz Ajax sana baktığında gözlerinde bir saniyeleğine bir şüphe gördende hemen yok olmuştu, yanından geçerken sana kafası iel selam verip durmadaj geçip gitti.

Sende bunu umursamadan omuz silkip planını yapmak için evine gittin, en azından şuana kadar istediğin her şey oluyordu, böyle gitmesini de umuyordun.

𝓢𝓸𝓷𝓾𝓶𝓾𝔃-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin