Ajax ile olan "eğitimin" bitmişti ve o sözde eğitim işleri daha da karıştırmıştı, tüm gücünü kullanmamıştın evet ama yine de zorlanmıştın onun o kadar güçlü olduğunu düşünmüyordun, yani o zamana kadar.
Ekibe mektup yazmayı düşündün ama bu tehlikeli olabilirdi onun yerine bu işi çözmek için bir kaç fikir üretmen gerekebilirdi, Fatui'leri fazla hafife mi almıştınız yoksa göründüklerinden daha mı güçlülerdi?
Ajax performansını beğenmişti ve seni kendi ekibine aldırmıştı bu da demek oluyordu ki onu ortadan kaldırman için daha iyi duruma girmiştim, bu iş sandığın dan kısa sürebilirdi çünkü zaten altı numara yoktu, üç numara burada değildi ve iki numara ile bir kim bilir nerelerdeydi yani geriye bir avuç kişi kalıyordu.
Altı numara arara geliyordu ve geldiğinde ise kimse ile konuşmuyordu, bu bir sorun olabilirdi ama bunu halletmekde zor olmayacaktı. Seni tek korkutan onbir di güçsüz duruyordu on bir olmasına rağmen güçlüydü, gerektiğinden fazla güçlüydü onu öldürmek için fazla zamanın yoktu, salak birine benzemediği için bir gariplik olduğunu anlaması uzun sürmezdi.
"Y/N, Y/N?" Masandan başını kaldırdın düşüncelerinden kurtulduğun da ofisin ortasısın da düşüncelere daldığını farkettin. "Evet?" Ajax'ın kişisel asistanı olduğunu düşündüğün adam sana Ajax'ın seni yanına çağırdığını söylediğin de şüphelenmiştin, seni neden aniden yanına çağırsın ki? "Hemen geliyorum." Adam yanından gittiğin de ayağa kalkıp etrafa bakındın, herkes işine bakıyordu ve bir gariplik yoktu yani şimdilik.
Ahax'ın anlamış olma olasılığını en azından bir süre arkaya atman iyi olabilirdi çünkü bu adam düşündüğün kadar zeki olmayabilirdi aslında.
İçeriye girdiğin de Ajax seni bekliyordu odanın ortasın da elin de beyaz bir ceket ile hemde. "Bu nedir?"
"Bir hediye."
"Bana mı?"
Kafa salladı, sen ne olduğunu soracakatın ki gerek kalmamış olsa gerek senin yerine Ajax cevap verdi. "Tsaritsa'dan."
"Ne." Şaşkınlığını gizliyememiştin neden Tsaritsa sana aniden bir ceket yollasın ki, şüpheli bir durumdu kesinlikle. "Senin Signora'nın cenazesine gelmen isteniyor." Signora, Inazuma'da ölen zavallı Fatui, şahsen konuşman gerekirse seni büyük bir işten kurtarmıştı ölerek, öldüğün de onu görürsen teşekkür etmeliydin kesinlikle.
"Neden?"
Ajax güldü yanına yaklaşıp ceketi omzuna koyup giymeni sağlarken kulağına yaklaştı. "Yeni 6. Harbinger olarak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓸𝓷𝓾𝓶𝓾𝔃-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪
Fanfic"Son sözün nedir?" Kanıyordun hemde fazlasıyla görüşün çoktan bulanıklaşmıştı ve Ajax'ın seni tutan elleri artık seni daha da sıkıyordu. "Cehenneme git." Bunu kekeleyerek söylediğin de Ajax güldü elinde senin kanın olduğun kırmızı sıvıya baktı ardı...