"Biliyordun." Mırıldandın, kanın etrafa dağılıyor, çimenlerin beyaz örtüsünü kızıla boyuyordu. "Fatui'yi ne sanıyorsunuz siz." Gülmeye çalıştın ama acı daha fazla yayılıyordu.
"Tabii ya." Ajax seni tutuyor kaçmaman için seni tutuyordu veya cidden sana acıyordu. "Bana her şeyi anlat."
"Ve seni iyileştirmelerine izin vereyim."
Kafanı salladın saçların kanın ile ıslanıyor soğuk bedenine işliyordu. "Cehenneme git."
"Ölmek mi istiyorsun?" Yüzünü buruşturdun, artık görüntüler bulanmaya etraf kararmaya başlamıştı bile.
"Benim görevim her zaman..." öksürdün kanaman gittikce artıyordu ve hissizleşmeye başlıyordun. "...ölmek oldu." Ajax kaşlarını çattı omuzlarını tutan elleri seni sıkmaya başladı.
"İnatlaşma Y/N söyle ve kurtul!" Kafanı sallamaya çalıştın ama titriyorsum gibi bir haraket ortaya çıktı.
"Y/N yapma bunu, benim için!"
"Sen kim oluyorsun ki." Zorla konuşuyordun artık, kelimelerin tükenmişti.
"Hatırlamıyor musun?"
"Hadi ama bu yaptığın hile!" Küçük çocuk güldü, arkasından koşuyor onu yakalamaya çalıştın ve yine başarısız oldun.
"Hile yapmıyor yavaş olan sensin!" Dil çıkardı suratı sana bakarken yine parlıyordu, senin kaş çattığını farkettiğinde yanına yaklaşıp elinde ki çiçeği sana uzattı. "Özür dilerim Y/N şakaydı."
"Komik değil." Küçük çocuk çiçeği alman için hala tutuyordu en sonun da çiçeği alıp gülümsedin. "Tamam seni affediyorum!" Güldünüz, bu kez kaçma sırası sendeydi. "Y/N!" Kaçmaya başlayacaktın ama küçük çocuk seni durdurdu. "Efendim?"
"Büyüyünce evleneceğim kişi sen olmalısın!" Güldün, yanına yaklaşıp onun verdiği çiçeği yine onun saçına taktın.
"Tabii ki Ajax!"
"Ajax." Durakladın, Ajax artık sana daha yumşak bakıyordu ama bu da senin vazgeçeceğin anlamıns gelmezdi, eğer bu görevi yapamazsan yaşayamazdın zaten.
"Y/N yapma bunu." Ajax'ın elini tuttun, onun elinin ısısı azda olsa seni ısıtıyordu.
"Özür dilerim Ajax, bu son."
"Bu son olamaz Y/N!"
"Her şeyin bir sonu vardır ve..."
Gözlerin kapanıyordu, Ajax bağırıyor ama artık onu duyamıyordun haraket etmeye çalıştın ama nafile son sözünü söyleyememiştin bile.
Benim sonum da sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓸𝓷𝓾𝓶𝓾𝔃-𝓣𝓪𝓻𝓽𝓪𝓰𝓵𝓲𝓪
Fanfikce"Son sözün nedir?" Kanıyordun hemde fazlasıyla görüşün çoktan bulanıklaşmıştı ve Ajax'ın seni tutan elleri artık seni daha da sıkıyordu. "Cehenneme git." Bunu kekeleyerek söylediğin de Ajax güldü elinde senin kanın olduğun kırmızı sıvıya baktı ardı...