Müberrir Celil'i uyuttuktan sonra Murat'ı beklemeye başladım. Karşıdan gelen kalabalıkla yüzünü seçemediğim kişiler parka doğru geliyordu. Biraz daha yaklaştıklarında onların bizimkiler olduğunu gördüm.
Ben sadece Murat'ın geleceğini düşünürken Murat, 12/A sınıfı ve kendi sınıfımızı toplamış hararetli hararetli geliyordu!
Arabacığında mışıl mışıl uyuyan Celil ile birlikte ben de parka doğru yürümeye başladım.
Murat beni görür görmez "Neredeler?" Diye sordu. Kafamla oldukları yeri gösterince sessiz sessiz Arda ve Şemdüllah'ın olduğu yere gittiler.
Arda, Şemdüllah'ın dudaklarına doğru eğilince Mehmet daha fazla dayanamayıp, "Arda!" Diye kükreyince Arda yerinden sıçrayarak bize doğru döndü. Kalabalığı görünce ağzından refleksle "Hassiktir." Kelimesi döküldü...
Murat, Şemdüllah'ın üstüne atlayacakken son anda Abdullah kolundan tutup arkalarına aldı çocukcağızı.
"Murat açıklayabilirim."
Kendimi ebeveynin gibi hissediyorum!
12/A sınıfı da Şemdüllah'ı sorguya çekerken, Mehmet bir anda Abdullah'ın üstüne atladı. Bu işte bir terslik var!
Mehmet'in hamlesiyle herkes birbirine daldı. Ben öylece izlerken Arda'nın, Şemdüllah'ı elinden tutup kargaşanın içinden çektiğini gördüm. Ne kadar romantik(!)
İkisi birlikte kaçarken kafalarına su şişesi fırlattım.
Arda kafasını tutup bana döndü. Kolunu boydan bir şekilde yalayıp bana hareket çekerken koşuyorlardı aynı zamanda.
Çevredekiler başımıza toplanırken 4 tane erkeğin kavgayı ayırmaya çalıştığını gördüm. Daha dikkatli bakınca bunların Pamir gil olduğunu fark ettim!
Ayırmaya çalışırken Abdullah'tan yumruk yiyen Emir ile Can, kıpkırmızı olmuştu bile. Abdullah ile kavga etmeye başladı. Pamir beni fark etmiş olacak ki bana bakarken Mehmet, götüyle Pamir'i yere serdi.
Bir tane teyzenin polisi aradığını görünce olayın ele başı ben değilmişim gibi kenara geçtim.
Rüzgar'ın da burada olduğunu görünce Nil'e mesaj yazmaya başladım.
Siz: Kanka evin önündeki parka gel.
Siz: Rüzgar da burada.Nil: Bensiz buluştunuz mu!?
Siz: Kavga var geri zekalı koş.
Nil: Bekle!
Kavgayı izlemeye geri döndüm. Mustafa'nın Mehmet'in karnına dizini geçirmesiyle ortalıkta bir osuruk sesi yankılandı.
O kadar şiddetliydi ki herkes bir an için durdu.
Bizim sınıf kokuya bağışıklık kazandığı için tepki vermezken Pamir gil ve 12/A sınıfı kokudan mosmor oldu.
Mehmet'in yanında Mustafa olduğu için kokuyu en çok o alıyordu. "Pezevenk pislik!" Mehmet'e küfür etmesiyle kavga yeniden başladı. Yan tarafımda bir hareketlilik hissedip kafamı çevirdim. Nil çekirdek çıtlayıp soran gözlerle bana bakıyordu.
"Kanka sonra anlatırım izle şimdi."
"Tamam." Diyip kavgayı izlemeye geri döndüğümüz sırada siren sesleri gelmeye başladı.
***
Karacuk Uni
Pamir: O kavgayı çıkartanı fena sikicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karacuk Uni (Yarı Texting)
HumorKaracuk Uni adlı gruba eklendiniz. Gökdeniz, gecenin bir yarısı telefonundan art arda gelen bildirim sesleriyle bir gruba alındığını fark eder.