Nil'in Ağzından
***
Elimdekileri bırakmak için mutfağa girdiğimde fırının başında kurabiyelerin pişmesini bekleyen Rüzgar'ı görmemle tebessüm ettim.
Yaklaşık bir hafta önce sevgili olmuştuk. Ancak şu anlık saklama kararı almıştık. Sebebiyse...
O kısmı ben de bilmiyorum tam olarak. Bugün hazır hep beraberken sevgili olduğumuzu açıklayacaktık. O yüzden çok heyecanlıydım!
Nihayet beni fark eden Rüzgar, hızla yanıma gelip beni kendine çekti.
Saçımı kokladığını hissediyordum.
"Köpek misin sen Rüzgar?" Böyle bir şey beklemeyen Rüzgar kafasını kaldırıp anlamsızca bakmaya başladı. "Ne?"
"K9 köpeği gibi ne kokluyorsun saçımı?" dedim dalga geçerek.
Büyük bir kahkaha atarak, "Özledim çünkü kızım. Romantiklikten anlasana biraz."
Tam cilveli cilveli cevap verecektim ki içeriden Pamir'in adımızı seslenmesiyle birbirimizden ayrıldık.
" Nil! Rüzgar! Ne yapıyorsunuz siz?"
Gözlerini devirerek Rüzgar cevap verdi. "Geldik!"
İçeriye geçtiğimizde Gökdeniz ile Rüzgar da selamlaştı. Artık selamlaşma faslı bittiği için oturabiliriz sanıyordum ancak herkes ayakta bekliyordu.
Can sıkılmış olacak ki, "Niye ayakta bekliyoruz amına koyayım otursanıza."
Oturmuştuk oturmasına ama kimse konuşmuyordu!
İki gündür bu buluşma için mi bekliyorduk biz? Nihayet Emir konuşmayı başlattığında pürdikkat onu dinlemeye başladım.
"Eee kızlar sınav seneniz nasıl geçiyor?" Geçmiyor.
Gökdeniz, "Yorucu geçiyor. Her gün sınav stresiyle uğraşmaktan sıkıldık artık." Ne!? Gökdeniz ile kısa bir göz göze geldikten sonra gülmemek (kişnememek) için kafamı çevirdim.
Rüzgar, "Ben yiyecekleri hazırlayayım. " dedikten sonra tam ben de yardıma gitmek için kalkıyordum ki...
Can bana dil çıkartarak, "Bekle hayatım ben de yardıma geleyim." Emir ve ben bozulurken göz ucuyla Gökdeniz'e baktım. Elinde telefona sırıtarak bakıyordu. Tam o sıra da Pamir'den bildirim sesi geldi.
Ona baktığımda, onun da sırıtarak ekrana baktığını gördüm.
İçime derin bir nefes çekerken can sıkıntısıyla Emir'e döndüm. "Eee Emir, Can ile nasıl gidiyor."
Can'ın adının geçmesiyle resmen çocuğun gözleri parıldadı.
"Bu ara tatil için planlar yapıyoruz. Tatile ihtiyacımız var. " Pamir bu anı bekliyormuş gibi hemen lafa atladı. "Evet evet tatile gidiyorlar. Hem de bizsiz."
Gökdeniz ve ben, Pamir'in isyanına gülerken içeriye ellerinde yiyeceklerle Rüzgarla Can girdi.
"Keşke zahmet edip hazırlamasaydınız bunları." Gökdeniz ile tekrar göz göze geldiğimizde sinsi gülümsemesinden ne yapacağını anlamıştım bile.
"Ya Nil zaten yemek yapmayı çok sever." Anında Rüzgardan mesaj gelmişti.
Rüzgar: Demek yemek yapmayı çok seversin?
Siz: Sorma ya bayılırım.
Siz: Hatta öyle severim ki gün boyu mutfaktayımdır.
Rüzgar: Evlenince bana da yemek yaparsın değil mi?
Siz: Biz evlenecek miyiz?
Rüzgar: Evimizde Nilsu'lar ve Rüzgarcan'lar olmasın mı yani?
Siz: OLSUN LAN!
Rüzgar: BENCE DE OLSUN LAN!
Rüzgar: Ne zaman açıklıyoruz?
Siz: Neyi?
Rüzgar: Babalarımızın sevgili olduğunu amk
Siz: Haaa
Siz: Söyleyelim şimdi ama çok utandım.
Rüzgar: Niyekine
Siz:...
Rüzgar: Neyse tamam söylüyorum ben.
Siz: Bismillah,
Rüzgar ilk önce bana bakıp konuyu açtı. "Arkadaşlar hazır hepiniz buradayken bir konu hakkında konuşmak istiyorum."
Herkes pür dikkat Rüzgar'a odaklandı.
"Nil ve biz sevgiliyiz." Bir şaşırma tepkisi falan bekliyorduk ama kimse bir tepki vermedi.
Nihayet ilk konuşan Gökdeniz oldu. "Kör babaannem bile anladı sevgili olduğunuzu. Ben sadece Nil'in bana anlatmamasına kızdım. Genelde sıçtığı boku bile atar çünkü." Utanç içerinse kafasına su şişesi fırlattığımda ortamda kahkaha sesleri yükseldi.
Pamir, "Nil gruba ilk geldiğinde anlamıştım ikinizin sevgili olacağını." kesinlikle beklediğim tepkiler bunlar değildi.
Emir, Can'a yandan bir bakış atarken; " Zaten bir biz olamadık amına koyayım 2 yıldır flört takılıyoruz." Tam o sırada hiç beklemediğimiz bir şey oldu.
Can ayağa kalkıp Emir'in önünde durdu. "Emir, benimle çıkar mısın?"
NE!?
***
Şükürler olsun ki bölüm bitti.
Ve bir konuya değinmek istiyorum. Arkadaşlar ben bu kitabı tamamen mizah amaçlı, canım sıkıldığı için yazdım.
Ve hani zaten kategori kısmında mizah yazıyor. İllaki herkese komik gelecek diye bir şey yok sonuçta değil mi? Beğenmediğiniz kısımları saygı çerçevesinde yazarsanız çok mutlu olurum.
Rica ediyorum kitabı yorumlarken veya okurken, bunları değerlendirin.
BU ARADA 16. BÖLÜMÜ EMİRLE ORTAK YAZABİLİRİZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karacuk Uni (Yarı Texting)
HumorKaracuk Uni adlı gruba eklendiniz. Gökdeniz, gecenin bir yarısı telefonundan art arda gelen bildirim sesleriyle bir gruba alındığını fark eder.