Jungkook'un anlatımıyla;
Zilin çalmasına 5 dakika kalmıştı.Ve ben en yakın arkadaşlarım Jimin ve Seokjin ile bahçede zilin çalmasını bekliyorduk.Ki beklediğimiz zil sesi yerine müdürün anonsu duyuldu.
"Bütün öğrenciler konferans salonuna gelsin.Tekrar ediyorum bütün öğrenciler konferans salonuna gelsin"
Herkes yemek görmüş aç ayılar gibi okul kapısına saldırdı.Biz de içeri girmeye çalıştık.En sonunda konferans salonuna ulaşmayı başardık.Herkes en önlere yığıldığı için biz de en arkaya geçmek durumunda kaldık.Bütü hocalar endişeli gibiydi.Seokjin bir kaç hocaya sorsada hocaların tek cevabı dinlersen öğrenirsindi ve değişik değişik bakıyorlardı.En sonunda okul müdürü Bay Lee saçı başı dağınık halde kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı.
"Merhaba gençler,bunu söylemek hiç istemezdim..Ne yazıkki okulumuzda bir çeşit salgın hastalık baş göstermiştir.Bu salgın hastalığın belirtileri burun kanaması,baş dönmesi ve karın ağrısıdır.Bu belirtiler sizde varsa lütfen revirimize gelin.Ne kadar sürer bilmiyoruz ama okulumuz karantinaya alınmıştır.Okulun girişleri kapatılmıştır.Dersler bu süreçte olmayacaktır." dedi ve bütün öğretmenler konferans salonundan çıktı.Herkes şok olmuş bir vaziyette birbirine bakıyordu.Önlerden bir kızın ağlama sesi duyuldu.Lia'ydı.Öyle bir ağlıyordu ki kulaklarım kanıyabilirdi.Yuna yere oturmuş ağlayan Lia'yı yanındaki koltuğa oturtup sakinleştirmeye çalıştı.Biz de konferans salonundan çıktık.Jimin:Oha! Şaka gibi ya ben az önce doğru duydum değil mi? Okul karantinaya mı alındı şimdi?
Seokjin:Sen ne duyduysan biz de aynılarını duyduk Jimin.Ne eksik ne fazla.Felaket yine habersiz bodoslama girdi sağolsun bize.
Jimin:Hay ben böyle şansı s*keyim bu da mı bizi bulur ya?!
Jungkook:Oturup beklemekten başka çaremiz yok.Haydi bari sınıfa çıkalım.
Sınıfa çıkmıştık.En arka sıralara oturduk.Dışarıda yağmur yağıyordu ve şiddetli bir fırtına vardı.Yakınlarıma olanları ve beni merak etmemelerini yazdım.Telefondan haberlere baktım.Bu konu ile ilgili henüz bir gelişme yoktu.Saat 17:49 olmuştu.Telefonu bıraktım ve düşünmeye başladım.
Jimin:Ne yapacağız şimdi ya tıkıldık kıç kadar okula offf.
Seokjin:Oooo sen simdiden bunları demeye başladıysan yarın nasıl olucaksın düşünmek bile istemiyorum Jimin.Jimin:Bir şeyler yapalım en azından.kök saldık şurda otura otura.30 dakikadır buradayız.
Jungkook:Ne yapmamızı bekliyorsun Jimin.Sınıfın ortasında bale mi yapalım?
Jimin:Tamam be siz burda ormanlaşın ben gidiyorum.
Jungkook:Nereye!
Jimin:Bilmiyorum.
Jungkook:Tamam bekle biz de geliyoruz