Lia'nın anlatımıyla;
Karantinada 1. günümüzü geride bırakmıştık.Sabah saat 09:27 idi.Yuna henüz uyanmamıştı Yeji ve Chaeryeong ise çoktan uyanmıştı.Dün Jungkook ve arkadaşlarını koridorda görmüştüm.Sanırım sınıfa gidiyorlardı.Aşk mektubunu henüz Jungkook'a vermemiştim.Bugün vermeyi düşünüyordum.Yeji:Eee Lia,verdin mi aşk mektubunu?
Lia:Hayır,henüz vermedim.Bugün vermeyi düşünüyorum.
Yeji:Tamam.
Telefonumu aldım.Biraz sosyal medyada dolaştım.Yuna hala uyanmamıştı.Dün bizimle dolaşmaya da gelmemişti.Üstelik son zamanlarda çok değişik davranıyordu.Benim tanıdığım Yuna bu değildi.Ben tüm bunları düşünürken Yuna en sonunda uyanmıştı.
Yeji:Günaydın Yuna,iyi misin?
Yuna:Sanada günaydın Yeji ve iyiyim.
Bir ses duyuldu.Müdür anons yapıyordu yine.Biz öğrencileri konferans salonuna çağırıyordu.Kim bilir bu sefer hangi bela dönüp dolaşıp bizi bulmuştu.Bu sorunun cevabını öğrenmek için kalktık ve sınıftan çıktık.
Seokjin'in anlatımıyla;
Şu soktuğumun anonsu yüzünden uykumdan uyanmıştım.Kim bilir yine ne oldu da bizi buldu.İlk önce tuvalete gittik ve yüzümüzü yıkadık.Daha sonrasında konferans salonuna indik.Müdürümüz Bay Lee kürsüye çıktı.Müdür:Sevgili öğrencilerim.Okulumuzca alınan bir karar ile her gün durum güncellemesi yapılacaktır.Bugünde durum güncellemelerinden ilkini gerçekleştirmek amacıyla burada toplanmış bulunmaktayız.Dün yapılan duyuruda söylediklerimi içinizden bazı öğrencilerim ciddiye almamış.Bugün sabah saatlerinde ciddiye almayan öğrencilerimizin içinden bir erkek öğrencimiz fenalaşmıştır.Belirtileri olan herkes lütfen bizlere başvursun.Ayrıca ilimizde olan dün akşamki fırtına yüzünden elektrik tellerinde bazı kopukluklar yaşandığından elektrikler olmayacaktır.Işıklarımız güneş enerjsii sayesinde işlevini yerine getirmeye devam edecektir.
Müdür kürsüden inmiş herkes ayaklanmıştı.
Yeji'nin anlatımıyla;
Lia endişeli gözüküyordu.Sanırım fenalaşan çocuğun Jungkook olmasından korkuyordu.Yeji:Lia iyi misin?
Lia:Hayır,bugün Jungkook'u görmedim.Fenalaşan ya oysa?
Yeji:Görmemiş olman onun başına bir şey geldiğini kanıtlamaz ki Lia.Aklına böyle şeyler getirme.Gidip sınıfına bakarız.
Lia:Tamam,hadi gidip bakalım.
Yeji:Lia sakin ol! Daha yeni konferanstan çıktık.
Yuna:Ben sınıfa çıkıyorum.
Yuna merdivenlerden çıkarken kolundan tuttum.
Yeji:Nereye Yuna?
Yuna:Dedim ya Yeji.Sınıfa çıkıyorum.
Yeji:Onu kastetmediğimi biliyorsun Yuna.
Yuna:Ya Yeji sen benden ne bekliyorsun ya.Sevdiğim kişinin sevdiği kişiyi aramayı mı?
Yeji:Ya hayı-
Yuna:(Sözünü keser) Uzatmaya gerek yok Yeji.Ben sınıftayım.
Yuna sınıfa çıktı.Haklıydı aslında.Ama bu durumda Lia'yı bırakmaması daha iyi olabilirdi.Ben de ona bunu anlatmaya çalışıyordum.Bizimkilerin yanına döndüm.
Lia:Hadi gidelim.
Yeji:Tamam.
Jungkook'un sınıfının önüne gittik.Sınıfta Jungkook yoktu ama arkadaşları oradaydı.