Lia'nın anlatımıyla;
Konferans salonundan sonra tuvalete gidip yüzümü yıkamıştım.Yuna ve Yeji sınıftaydı.Herkes Karantinaya alındığımız için ağladığımı sanmıştı.Ben ölmekten korkuyordum.Daha doğrusu Jungkook'u bir daha görememekten korkuyordum.Ben Jungkook'u çok seviyordum.Tarzı şahaneydi,ses tonu huzur verici görünüşü büyüleyiciydi.Ona olan hislerimi kimse bilmiyor.En yakın arkadaşlarım olan Yuna ve Yeji bile.Ama bugün kendisine söyleyeceğim.Çünkü bugün varız yarın yokuz belki de.Ne zaman ne olacağı belli değil.Ama kafam karışıktı.Söylesem tepkisi ne olur veya ilk arkadaşlarıma mı söylesem?İlk arkadaşlarıma söyleyecektim hem onlardan fikir alırdım.Umarım daha önce söylemediğim için bana darılmazlar.Sınıfa gittim oturuyorlardı ben de yanlarına oturdum ve konuşmaya başladım.Lia:Şey..ben size bir sey diyeceğim.
Yuna:Dinliyoruz Lia söyle.
Lia:Ben uzun zamandır Jungkook'tan hoşlanıyorum.
Yuna:Ne?
Yeji:Vayy be uzun zamadır hoslanıyorsun ve simdi söylüyorsun doğru mu duydum Lia.Peki şimdi söylemene sebep olan şey neydi paşam?
Lia:Yaa yapma Yeji zaten kafam karışık.İlk size söyledim sizden başka kimse bilmiyor.Jungkook'a açılmak istiyorum.Sizden tavsiye almak istedim.
Yuna:Ne tavsiyesi??
Lia:Nasıl açılabilirim Jungkook'a?
Yuna:Ben senden hoşlanıyorum diyerek.
Lia:OHAA!!!Ne kadar da zekisin ben hiç düşünememiştim bunu.Ya yöntem olarak diyorum.Karşısına geçip söylersem saçmalayabilirim.
Yeji:Aşk mektubu yaz o zaman Lia.
Lia:Şükürler olsun en azından birinizin beyni ne demek istediğimi kavrayabildi.Eee ben nasıl yazıcağım ki aşk mektubu.Bana yardım eder misiniz?
Yuna:Tamam yardım ederiz Lia.
Jungkook'un anlatımıyla;
Jimin yüzünden okulda mal gibi dolaşıyoruz.Şu çocuğun götünde kurt olduğundan şüphe ediyorum ya 2 dakika yerinde duramıyor.Seokjin:Kantine gidelim bari acıktım ben.
Jimin:Ben de acıktım.
Jungkook:Tamam hadi gidelim.
Kantin baya kalabalıktı.Boş bir masa aradım.Cam tarafında boş bir masa vardı.Oraya oturduk.
Jimin:Ne yiyeceğiz?
Jungkook:Ben bir tost bir de ice tea alıcağım.
Seokjin:Ben de öyle alırım o zaman.
Jimin:Tamam ben 3'ümüze de tost ve ice tea alıp geliyorum.
Seokjin:Tamam.
Telefonumu açtım.Saat 19:32'ydi ve şarjım 63'dü.Telefonumla uğraşmak istemiyordum.Normalde de telefonla saatlerce vakit geçiren biri değildim zaten.Telefonu masaya bıraktım.Masanın yanına bir çocuk geldi.
Taehyung:Şu sandalyeyi alabilir miyim?
Jungkook:Alabilirsin.
Çocuk uzun süre bana baktı.Sonra sandalyeyi aldı gitti.Ardından Jimin geldi.