Yuna'nın anlatımıyla;
En yakın arkadaşlarımdan biri olan Lia'dan hoşlanıyordum.O ise Jeon Jungkook'tan hoşlanıyordu.Bunu bize söylediğinde gerçekten çok şaşırmıştım.Söylediği an üzüntü ve şaşkınlığın karışımıyla oluşan bir duygu kaplamıştı içimi.Biraz sonra da Yuna'ya Jeon Jungkook'a aşk mektubu yazmasında yardım edicektim.Ne yapacaktım? Kendi duygularımı Lia'nın Jungkook'a duyduğu dugularmış gibi mi yazdıracaktım? Yüzüm düşmüştü.Ama sevinçten ve Jungkook'a olan aşkından dört köşe olan Lia'nın bunu görmesi mümkün değildi.Yeji ise bana değişik bakıyordu.Ona anlatmadığım halde Lia'yı sevdiğimi bildiğinden emindim.Chaeryeong Yeji'nin koluna sarılmıştı.Ben ve gruptaki herkes yani yani Lia ve Yeji Chaeryeong'un Yeji'den hoşlandığını biliyordu ve Yeji de onu seviyordu.Tanrım!Ağlamamak için çenemi sıkıyordum.Lia,Chaeryeong'u kolundan sürükledi.Yeji ve ben de onların arkalarından ilerliyorduk.Yeji kolumu sıktı.Fısıldayarak konuşmaya başladık.Yeji:iyi misin Yuna?
Yuna:İyi gibi mi görünüyorum Yeji?
Yeji:Lia'dan hoşlandığını biliyorum.Jungkook teklifini kabul etmeyedebilir kendini bu kadar üzme lütfen.
Yuna:farkındayım ama elimde değil Yeji.Birazdan sevdiğim kızın sevdiği çocuğa aşk mektubu yazmasına yardım edecek olmak çok fena koyuyor bana.Sen buna dayanabilir miydin?Sevdiğin kızın sevdiği kişiye mektup yazmasına tepkisiz kalıp durabilir miydin?
Yeji:Peki hislerini neden Lia'ya demedin.Hatta şimdi neden demiyorsun.
Yuna:Onun kalbi Jungkook diye atarken beni mi görür sence.Herşey göründüğü kadar kolay değil.Tuzu kuru yerden bakılınca kolay geliyor şunu yap bunu yap demek.Anlayamıyor musun?Ben ondan o ise Jungkook'tan hoşlanıyor.Ona açılsaydım red yiyecektim ve arkadaşlığımız biterdi.
Yeji:En azından denemiş olurdun.
Yuna:Yeji lütfen sus.Kalbini kırmak istemiyorum.Beni anlamıyorsun anlamayacaksın anlayamazsında.Göründüğü kadar kolay değil.
Kafasını diğer tarafa çevirmişti.Öte yandan sınıfa da varmıştık.Lia,çantasından çıkardığı defterden bir kağıt yırttı ve eliyle beni yanına oturttu.
Lia:Nasıl başlamalıyım Yuna?
Yuna:Bilmiyorum.
Lia:Hadi ama be.
Yuna:BİLMİYORUM.DAHA ÖNCE AŞK MEKTUBU FELAN YAZMADIM YAZMAKTA ZORUNDA DEĞİLİM TAMAM MI!!!
Sinirlenip ayağa kalktım.Tam sınıftan çıkacakken Yeji kolumdan tuttu ve kendine çekti.Sakin ol diye fısıldadı kulağıma.Lia ürkmüş gözüküyordu.Özür dileyip yanına oturdum.Gülümsemeye çalıştım.
Yuna:Hadi yazmaya başlayalım.
Lia:T-tamam.
Yuna:Şöyle başlamaya ne dersin "Aşık olduğum çocuğa..."
Lia:Harika bir fikir!!Ee ben devamında ne yazacağım ki?
Yuna:Tamam.Ben sana söyleyeyim sen yaz.
"Gözlerin güneşim gülüşlerin nefesim.Söyler misin bana,sana bir kötülüğüm dokunsa lanetlenir miyim? Tanrı seni yaratırken içine ne koymuş bilmiyorum.Ama o şey beni sana çekiyor.Benim kalbim sende.Eğer izin verirsen senin kalbinde bende olacak.Esansını bilmediğim bu kokunun sahibine sevgilerle.Bir gün o kokunun sahibi olmak dileğiyle..."
Lia:Oha!!Aşırı iyi.Yoksa sen de mi birine aşıksın.Onu bunu bilmem ama o kişi her kimse çok şanslı olmalı.
Kalktım ve sınıftan çıktım.Gözyaşlarım süzülüp gidiyordu.Onlara engel olamıyordum.Hızlı adımlarla tuvalete doğru ilerledim.