1

303 38 25
                                    

Bu hikaye +18, şiddet, uygunsuz davranış ve kelimeler içermektedir.

Her insan doğar büyür ve ölür, hayat bize ne getirirse getirsin pes etmemek önemlidir. Ayakları üzerinde durmak her insanın istediği hayalidir, kimisi doğduğu evden şanslıdır.

Jimin öyle değildi, o sadece aklı bir şeylere erdiği yaşta yanında abisinden başkası yoktu. Arasında 2 yaş olan abisiyle bir yetimhanede büyümüştü.

19. yaş gününe hücreyi andıran odasında 12.00'de uyandı jimin. Neredeyse bir yıldır buradaydı, burası hem iş yeri hem de başını sokacağı çatıydı. Yatağında doğrulup küçük lavabosunda elini yüzünü yıkadı, kıyafetlerini giyip ard arda kitlediği kapısı açıp merdivenlerden indi.

Bar sahibi gelmeden yapması gereken işlerini yaparken telefonda gelen titremeyle işini bırakmıştı. Arayan dünyada sahip olduğu tek kişi abisiydi.
Ekranda yazan "Jin Hyung♡" yazısıyla gülümseyip telefonu açtı.

"Hyunggg günaydınn" diyerek açmıştı telfonunu.

"Günaydın bebeğimm mutlu yıllarrr iyiki doğmuşun benim miniğim" Jimin kıkırdarken ağzından "teşekkürler hyung~" kelimelerini çıkardı.

"Bugün izin koparabilirsem kutluyacağız kesinlikle doğum gününü, terfi edildiğim ikinci gün izin istemem ile tekrar depoda silah kontrol işine dönmezsem..."

Jimin sözünü kesti abisinin "heyy sorun değil dediğin gibi yeni başladığın pozisyonda buna izin vermebilirler hyung boşver gitsin" Jin atladı hemen "Hayır benim dünyalar tatlısı kocişkom yani patronum bana izin verecektir, umarım yani"

Jimin kahkaha patlattı "hyung cidden mafya patronuna platonik tek insan sensin galiba adam öğrense çeker silahı vurur" jimin çok eğleniyordu bu sohbetten.

Jin atladı "Bak sana söylüyorum kocam hetero değil içime doğuyor"
Jimin kahkaha atmaya devam ederken cevapladı "Hyung bu işler içine doğuyor rüyama giriyorlarla olmaz ki"

"Jimin bak anlamıyorsun çok sexy gerçekten çok sert" jimin sırıtarak cevapladı "hyung gitttt" Jin de sırıtıyordu.

"Bay Kim'e kahvaltıda soracağım ve bu akşam parti yapıyoruz birlikte" jimin nefes verirken cevapladı "hyungum ne derse o" jin sırıtarak konuştu "aferin minik bebeğime"

Jimin " Bana mesaj atarsın haber verirsin bugün gündüzcüyüm şansımıza, gece vakit geçirebilicez seni özledim hyung" jin duygusallığa bağlamıştı bile "bende seni özledim binik civcivim mesaj atıcam- aman tanrım Bay Kim uyanmış yazağım sana görüşürüzzz" jimin telfonun kapatılması karşısında kala kalmıştı Bay sexy, yakışıklı, sert Kim'i merak ediyordu.

İşine kaldığı yerden devam etti yapılması gereken zemin temizliğini, bardak ve içkileri yerlerine yerleştirmesyle saat çoktan 16.00 olmuştu, odasına doğru ilerledi.

Kapısını kitleyeceği sırada dış taraftan biri kapıyı zorladı bir anda korkmuştu jimin geri adım attığında kapı açılmış ve görsüğü kişi gözlerinin dolmasına yetmişti "lütfen her işi yaptım uzak dur benden"

Arsızca sırıtan patronu kapıyı kitleyip minik Jimin'e doğru yaklaşırken Jimin de aynı anda geri geri adım atıyordu.

Jimin dün gece ağlayarak duş alıp, uykuya dalmaya çalkşırken yeni yaşında pis bir insan olmamayı dilemişti başkasının bedeninden uzak kendi özgür ve temiz hissettmeyi dilemişti ama tanrı dileğini duymamış olsa gerek iğrendiği patronu tekrar onun odasındaydı.

...

Patronu kapıyı kapatıp çıkmasıyla yatağından fırlayıp kapısını ard arda kitlemişti Jimin dolu gözleri akmaya başlamış tir tir titriyordu.aynanın karşısına geçip kendine baktı.

Bu sefer gerçekten kendinden iğrendiğini düşündü pis hissediyordu bu his ne yaparsa geçmiyordu saatlerce duşta kalabilirdi kendini defalarca sabunlayabilirsi ama bedeninde her bir zerresini pis görüyordu.

Gelen bildirim sesiyle telfonuna döndü gidip baktı ve mesaj abisinden "İzin alamadım bebeğim üzgünüm Bay Kim'in kardeşi ile bir toplantısı olacakmış bu akşam bende yanında olmalıymışım"

Jimin gözlerini silip mesaja karşılık yazdı "sorun değil hyung başka bir gün buluşalım" göndere bastıktan sonra yatağının baş ucuna koydu telfonunu ve yatağına girip minik bir kedi gibi yatağında kıvrıldı gözlerini yumdu.

Merhaba ve ilk kurgumla karşınızdayım umarım merakla diğer bölümleri beklersiniz çünkü ben yazmak için çok heycanlıyım sadece bir kişinin bile beğenip okuması bana gurur verir.
Buraya kadar okuduysanız sizleri çok çok öpüyorum:3

libertad  | jikook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin