4

191 29 10
                                    

Jungkook'un tüyleri diken diken olmuştu gözünü kırpmadan adam öldürebilen, eli titremeden keskin nişancı silahı kullanabilen Jungkook'un her bir zerresi titremişti miniğin azınden çıkan kelimelerle.

Jimin ağlayarak Jungkook'a baktı. "Yapmazsın değil mi" Jungkook sakin kalmaya çalışıyordu. Bu çocuğa şu an dokunmaya kıyamıyordu. Birileri nasıl ona dokunabilirdi.

Jungkook sesi titreyerek cevapladı "hayır yapmam,yapamam" Jimin ona doğru baktı ağlayan gözlerle  önündeki adama bakıyordu.

Kollarını Jungkook'un boynuna doladı. "Teşekkür ederim" Jungkook kıyamadığı çocuğa sarıldı içi paramparçaydı.

"Ben çok pisim değil mi Jungkook-ah" ses çıkaramadı koca adam sessiz kaldı. "Bana dokunmak istemezsin değil mi senin için fazla kirliyim" Jimin geri çekilecekti ki Jungkook minik çocuğa sarıldı.

"Hayır o kadar güzelsin ki pis olamayacak kadar güzelsin.."

Jimin sessizce birkaç saniye kollarında olduğu adama sarıldı kokusu... Kokusunu içine çekti doya doya güvende hissediyordu bu sert adamın yanında.

"Sanırım kusacağım" demesiyle kusması bir oldu kendi üzerine ve Jungkook'un üzerine.

"Siktir" dedi Jungkook. Jimin dolu gözlerle ona bakıyordu geri çekilmişti. "Tanrım özür dilerim kustum seni kirlettim" Jimin damarlanında gezen alkol etkisiyle fazla duygusal bulduğu her şeye ağlayabilir haldeydi.

Jungkook'un sakince minik sarışını kucağına aldı."Gidip temizlenelim"

Jimin bir tüy kadar hafif hissediyordu bu adamın kollarında boynuna doladı kollarını. Jungkook önce odadan ardından da üst kata bir odaya çıkmıştı.

Odanın içindeki duşa ilerledi ve miniği küvetin içine bıraktı. Jimin sadece sessizdi bu adamın ellerine kendini teslim ettli.

Jungkook kendi kusmuklu tişörtünü çekip çıkmıştı. Jimin onu süzüyordu soyunduğunu gördüğünde kendisi de tişörtünü çıkardı.

Jungkook gördüğü görüntü ile nefes alamadı bu miniğin bembeyaz vücudu morluklarla ve emilme izleriyle dokuydu. Jimin kendine bakan adamı gördüğünde morluk dolu göğüslerine ve boyununu gördüğünü fark etti.

"İğrenç görünüyorum bakma bana" diyerek ağlama başlamıştı.

Jungkook sessizce suyu açtı ve alkoldan yanakları yüzü kızarmış sarışın çocuğun yanına sadece boxeri kalacak şekilde soyunup oturmuştu.

Jimin minik elleriyle morluklarını kapatmala çalışırken Jungkook Jimin'in pantolonunu çıkarmaya başladı.

Jimin önünde duran kas yığını adama baka kalmıştı ve şu an bu adam üzerini çıkartıyordu.

"Ne oluyor sevişecek miyiz" sağ kolu dövmelele kaplı adamı süzerken ağzından çıkıvermişti kelimeler. Jungkook şok içerisinde yutkundu.

"Hayır seni temizleyeceğim ve bir daha kirli hissetmeyeceksin" dedi. Jimin'in pantolonundan kurulduktan sonra sarışının vücuduna suyu tutmaya ve temizlemeye başladı. Jimin ses çıkarmadan karşındaki adamı izliyordu.

Jungkook ve Jimin yıkanmıştı. Önce Jungkook çıkıp havluya sarıldı ardından küvette bekleyen küçüğü havluya sarıp kucaklamıştı.

Banyodan odaya geçti ve kucağındaki miniği yatağa bıraktı. Dolaba ilerleyip havlu üzerinden bir boxer ve eşofmanı geçirdi.

Jimin için bir çamaşır ve bir siyah tişört aldı yatağa doğru ilerdi. Miniği kurulayıp giydirdi.

Jimin yatağa uzanmış yanına yer açmıştı ama ayakta öylece duran Jungkook kapıya doğru ilerledi.

"Hey nereye yanımda kalmayacak mısın?" Jungkook Jimin'e ilerledi "kalmamı mı istiyorsun" Jimin gülümseyerek kafa salladı yatağın boş kısmını eliyle gösteriyordu.

Jungkook sessizce yatağa yattı. Jimin yatakta yan dönmüş yanında yatan adamı izliyordu. Jungkook izlendiğinin farkına varıp başını yana çevirdiğinde gözleri kısılarak gülümseyen Jimin'i gördü.

Jimin Jungkook'a yaklaşıp kollanın arasına girmişti.

"Jungkook?"

"Efendim"

"Artık temizim değil mi sen beni yıkadın da çünkü"

"Tertemizsin kurabiye"

Jimin kolları üzerinden doğruldu Jungkook'u izliyordu.

"Biliyor musun Jungkook hiç birini isteyerek öpmedim"

"Ben de hiç kimseyi öpmedim"

Jimin sırıttı "Şu an seni öpmek istiyorum"

"Uyu kurabiye sarhoşsun"

Selammm keyifli okumalarr♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

libertad  | jikook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin