Gyönyörű esős idő volt odakinn. Csodásan hallatszódott az eső zubogása. Imádom. Nem néztem fel a takaró alól egy pillanatra sem mégis minden esőcsepp hallatszódott. Olyan kellemes meleg volt és nyugtató érzés áradt a szobában. Nyugtató érzés… Meg… Meg… Valami… Egészen különönös… Férfi illat… De mégis, hogy? Néztem szét a szobában. Sebastian. Mi a fenét keres itt? Mégsem a kanapén aludt? Nem mintha zavart volna, hogy egy ilyen vadállat mellett kelek fel. Sőt. Bár minden nap egy ilyen férfi mellett kelnék fel. Kicsit jobban megnéztem. Nem viselt felsőt csak egy melegítő volt rajta. A felsőtestén pedig tetoválás. Mégpedig nem egy. Fekete kócos haja olyan, mint az éjjel sötét fellegei. Izmos teste pedig, mint a sötét éjszakában alvó prémes ragadozóé, amelynek ereje és szépsége alvás közben is érezhető és bármelyik percben készen áll, hogy felébredjen és cselekedjen. A felsőtestét borító tetoválások olyanok, mint a sötétben rejtőző csillagok az égen, titokzatosan ragyogva a bőrén, amelyek mély jelentéssel bírnak. Miután kigyönyörködtem magam lementem a konyhába és egy kicsit jobban körülnéztem Raven kíséretében. Tegnap túlfáradt voltam ahhoz, hogy szemügyre vegyem Sebastian házát. Modern stílusú sötét színekben pompázik. Magas, elegáns, fényvisszaverő üvegfelületekkel és minimalista vonalvezetéssel rendelkezik. Homlokzata fekete és szürke árnyalatokban játszik, melyek kontrasztban állnak az acéllemezekkel és az üvegfelületekkel. Az udvaron egy lenyűgöző medence húzódik meg, melynek vízén az esőcseppek játszadoznának. A ház előtt áll egy párduc szobor, fekete márványból faragva, melynek vonalai művészi precizitással ötvözik az eleganciát. A ház udvarának másik részén található a garázs, melyben sorakoznak a fekete autók és motorok, mintha egy luxusautó kiállításon lennénk. Az autók fényezése ragyogó fekete melyben a környezet tükröződik vissza. Nem akartam tolakodó lenni viszont megéheztem. A kint a szakadó eső végett nem tudtam elmenni boltba így saját magamra hagyakoztam és felfedeztem mit rejt Sebastian konyhája. Elég sok mindent találtam egy amerikai palacsintához minden megvolt. Sütöttem hozzá bacont daraboltam fel epret. A palacsinta tészta receptjét kikerestem a galériámból majd előszedtem minden hozzá szükséges élelmiszert, amit a recept írt. Kikevertem a tésztát majd Raven nyávogással jelezte, hogy mostmár nem csak én vagyok, éhes ő is szeretne reggelizni. Adtam neki enni majd tovább összpontosítottam a palacsintára. Annyira szeretném, hogy tökéletes legyen. Éppen sütöttem volna az utolsót amikor egy meleg kézpár a derekam köré fonta magát majd egy száj a nyakamhoz ért és megpuszilt. A hasamban bizsergést éreztem Sebastian egyetlen érintésétől.
-Mi ez a finom illat kislány? – Morogta mély hangjával. Forró lehellete végig futott a bőrömön.
-Éhes lettem kint pedig esik az eső így gondoltam sütök magunknak valami finomat. Nem tudom szereted e.
-Kislány te bármit csinálsz én azt csak szeretni fogom. – Mondta bájosan és ismét bizsergést éreztem. Az egész arcomat elborította a pír. Rég éreztem ilyet más iránt. Levette a kezét a derekamról, de én még mindig éreztem a forró érintését a bőrömön. Le vett két tányért majd az étkezőbe vitte. Épp levettem volna a pultról a palacsintákat, de abban a pillanatban kivette a kezemből a tányért majd megfogta a karomat és kézen fogva mentünk reggelizni. Hatalmas kezei átölelték az én aprócska kezemet. Megvártam amíg Sebastian leül az asztalhoz és megteszi az első harapást. Kíváncsian figyeltem a reakcióját. Vajon ízlik neki?
-Kislány ezt tényleg te sütötted?
-Láttad. Igen, Miért?
-Kurva finom lett. Büszke vagyok rád. – Mondta mosolyogva majd ki vett a tálról még három palacsintát.
-Hogy-hogy nem a kanapén aludtál?
-Rémálmod volt, lenyugtattalak aztán megaludtam ami meglepő mert sose alszok sokat max három órát. De most kilenc óra van és este tíz környékén mentél aludni én utánnad egy fél órával szóval ha kiszámoljuk akkor tíz és fél órát aludtam. – Ebből az egészből csak annyit tudtam felfogni hogy rémálmom volt és Sebastian sose tud aludni kivéve a mostani alkalmat, hogy velem aludt. Rémálom? Már két éve nem volt. Akkoriban minden éjszaka rémálmom volt. Apám volt benne részegen. Mikor még bántott minket. De mára már csak veszekedések maradtak a felszínen olyan sose történt, hogy esetleg bántsa anyámat vagy engem. Lassan négy éve tiszta az apám és nem nyúlt alkoholhoz. De mivan ha vissza esett és ez az álom egy jelzés volt az élettől?
YOU ARE READING
Vérvörös szenvedély
RomanceAmikor először találkozik Scarlett Sebastiannal nem sejtik, hogy milyen fordulatok várnak rájuk. Ahogy közelebb kerülnek egymáshoz, kiderül, hogy Sebastian Scarlett új box oktatója lesz. A közös edzések során nem csak a testük erősödik, hanem az érz...