Merhabaaalaaarrr
Nasılsınız bayağı oldu görüşmeyeli qpkspajsoswjçBiraz ilham buldum ve hemen sizin için buraya döktüm, umarım önceki bölümleri unutmamışsınızdır wlkssksksk
🤭🤭🤭Bölümü beğenirsinizz umarımm iyi okumalaaarrrr
(Şey bir de aşağıda bir yıldız var ona tıklayınca içi boyanıyo, bi de ben mutlu oluyom.)Tae.lover – Kim_Tae
Jungkooookk
Nerede bu bar?
Bir türlü bulamadık
Acaba yanlış sokakta mıyızKonum at bana
Dışarı çıkıyorum
Sizi alırımBarın adının hamburglu kedi
olduğuna emin misin
Çünkü çok tuhafWlmdskksksksıjaosk
Biliyorum
Ama burası çok iyi merak etme
SeversinizPeki sence gruplarımız anlaşabilecek mi
Siz biraz daha "vahşi" takılıyorsunuz da
bize göreBiz mi
Vahşi mi
Hiç olur mu öyle şey
Bize yakışmıyor bileĞskcpdkfpskfssllsl
Peki öyle olsun
Ha
Sanırım gördüm seniNerdesin
El sallıyom bak
Göremiyorum ne taraftasın
Sağa sağa
Jungkook kafasını bir kez daha telefondan kaldırdığında artık sağına bakıyor, gözleri etrafta beni arıyordu. Bulduğunda ise kocaman gülümsedi ve elini salladı bize. Onlarınki kadar büyük olmayan grubumuzu toplamış, kendimle bara sürüklüyordum. Aslında Yoongi dışında hiçbiri tanışmaya meraklı değillerdi. Tabii Jungkook'u merak ediyorlardı ama arkadaşlarıyla bir işleri yoktu.
Ama şansa gel ki ben hiç de öyle düşünmüyordum. İyice kaynaşsınlar ve birbirlerine alışsınlar istiyordum. Bir araya geldiğimiz zamanlar yabancılık çekmelerini istemiyordum, bu yüzden Jungkook'tan bizim için bir buluşma ayarlamasını istedim. O ise dediğim gibi ekibi topladı.
Sanırım en sevdiğim yanlarından biri de bu olsa gerek, bana karşı bu kadar nazik ve sadık olması gerçekten hoşuma gidiyordu. İlk bakışta nasıl biri olduğunu düşündüğümü hatırlıyordum ve o anki kafamdaki Jungkook'la şuanki çocuğun uzaktan yakındakan alakası yoktu.
Jungkook'a yaklaşırken arkadan birinin kısa bir mırıldanması kulağıma ilişti.
"Çok mal duruyor, umarım gerçekten değildir."
Bu hayata geliş amacı sadece beni sinir etmek olan Yoongi yine her zamanki gibiydi. Sevdiğim şeylere olan güveni tamamen sıfırdı. Keşke bu sadece insanlar için olsaydı fakat Yoongi sevdiğim ne varsa tiksinerek bakan bir insandı, gerçekten sevmediğinden değildi tabii. Sadece inat olsun diye yapıyordu, bende buna karşı bağışıklığımı geliştirmiştim zaten.
Barın kapısına ulaştığım gibi Jungkook beni sıkı bir sarılmayla karşıladı. Bugün dersler yüzünden bütün gün görüşememiştik. Ve bu bizim için oldukça uzun bir ayrılıktı. Ders programı o kadar acımasızdı ki birbirimizi kampüste bile göremiyorduk. Bunun sonucu olaraksa Jungkook bütün gece beni yanından ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑂𝑛𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑒 | Taekook texting
FanfictionCanı sıkılan yazılımcı Jungkook sınıftakilerin telefonunu hacklemeye karar verir. Tanımadığı birinin telefonunda kendi fotoğraflarını bulmayı beklemiyordur...