Sizi üzen birinden intikam almak için size iyiliği olan birinin duyguları ile oynar mısınız?
Hoseok'u izleyen Yoongi hem içindeki vicdan duygusuyla, hemde intikam hırsıyla kapışıyordu.
Yapmak istediği şeyin etik açıdan hiçbir savunması yoktu.
Öte yandan, Jimin'in bu omega ya olan düşkünlüğünü fark etmiş, intikam almak istiyordu.
Jiminin canını olabildiğince yakmak istiyordu."Ama tahmin etmiştim ben, ne kadar vicdansız bir sevgilin varmış"
Hoseoka sevgilisi ile kavga ettiklerini, kıyafetlerini vermediğini söyleyerek getiştirmişti, şimdi ikili mutfakta oturuyor, Hoseok bulaşıkları yerleştirirken Yoongi onu izliyordu.
"Evet, kendisi tam bir orospu çocuğudur"
Hoseok duyduğu küfürle gülerek arkasını döndü, işaret parmağını dudaklarının üzerine koyup susmasını işaret etti.
"Şşşt, ya bebiş duyarsa?"
"Aman, uyuyor zaten. Hem, duysa da anlamaz ki?"
"Olsun, öyle deme sen"
Tekrar bulaşıklara dönen Hoseok'un telefonu titremeye başladı, Jimin'i gören Yoongi, ses çıkarmadan hemen telefonu sessize aldı, yavaşça Hoseok'un arkasına geçip üzerine eğilerek bardağı aldı.
Bile bile oyalanıyor, nefesini omega'nın boynuna bırakıyordu nefesini.
Bütün vücudunu donakaldı Hoseok'un, boynuna verilen nefes lerle titrerken Yoongi sonunda çekilmiş, kendine su doldurmaya başlamıştı.
"Öncesinde sporla ilgileniyordum. Biraz geriledim muhtemelen ama şu saatten sonra okuyabileceğimi sanmıyorum, o yüzden tekrar spora döneceğim."
"Ya, ne güzel"
Az önceki yakınlaşmadan dolayı yanakları kızaran esmer iç dünyasıyla meşguldü.
Bu beta onu etkilemeye mi çalışıyordu?
Ama onun Jimin'i vardı ki, kendisini hep oyalayan, aşırı kıskanç, sınırlarını görmezden gelip hep kendi istediğini yapan bir Jimin'i...Sevgili değiliz Jiminle, bu yaptığım ihanete gitmez.
Kendisini böyle böyle teselli ederken elindeki bardağın çoktan temizlendiğinin farkında bile değildi.
Tıpkı ona bakıp planını uygulamaya karar veren Yoonginin farkında olmadığı gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili meselesi ʚSopeɞ
FanfictionLuna Jung Hoseok, bebekli bir Betaya yardım etmek isterken kendini karışık bir durum içerisinde bulur