Yarın yeni iş hayatıma başlayacağım.her şey dilediğim gibi olacak , nereye gitmek istersem ve ne yapmak istersem yapacağım sonunda, Şimdi tanıtma vakti gelmedimi sizce?öncelikle merhaba ben Aden Kara yirmi dört yaşındayım istanbulda yaşıyorum. Hemşire olacam hata oldumda yarın ilk iş günüm. Umarım herşey istediğim gibi olur. Bugünlük yeter sevgili günlük.
Şimdide bu akşamki mezunlar partisine hazırlanıyorum. Önce makyajımdan başladım yanaklarıma fondöten pudra ve birazda makyajımı parlatmak için biraz makyaj bazı sürdüm, gozlerim siyah olduğu için siyah ve kahverengi karışımı göz farı sürdüm bide maskara sürdüm acaba ayleynır da sürsem mi? ama abartılı makyaj sevmediğim için sürmedim son olarak kırmızı rujuda sürüp makyajımı tamamladım.
Başımdaki havluyu çıkartıp saçlarımı kurutmak için kurutma makinesi aldım yeni banyo yaptığım için halen nemliydi saçlarım esmer olduğum için siyah rengindeydi aralarında da kahverengi saç tutamlarım vardı.
Saçlarımıda kurutup fön makinesini aldım, çok az bir zamanım kaldığı için sadece düzleştirip altlarında dalgalandırdım. Gece için aldığım elbiseyi alıp banyoya girdim üzerimdeki bornozu çıkartıp ve elbisemi giydim.
Aynaya baktığımda harika görünüyordum siyah mini elbisem sadece diz kapaklarımın dört parmak üstündeydi, göğüs dekoltem olduğu için ister istemez insanın gözü kayıyordu oraya ama sorun etmedim siyah stiletolarımıda giydiğimde işim bitti.
aynadan kendime baktığımda harika görünüyordum. Bazı kızlar kendini beğenmiyor ama ben kendimi beğeniyorum. sanırım kendimi çok beğeniyorum erkek olsaydım kesinlikle kendimle evlenirdim sonuçta ben bir dünya güzeliýim.
Dünya güzeli dedimde gerçekten dünya güzeliyim geçen yıllarda podyumda mankenlik olarak çalışmıştım. Odamdan çıkıp salona döndüğümde telefonumun çaldığını duydum telefonu alıp elime aldığımda çiğdemin aradığını gördüm. Çiğdem, benim lise ikiden beri en iyi arkadaşımdı hata birlikte olmak için aynı fakültede okuyup , aynı mesleği kazandık. Çiğdem fazla bekletmeyip açtım.
"alo kızım neredesin ya bir saattir seni bekliyoruz çabuk gel yoksa cenk gelip seni alacak "
açmaz olaydım kulağımı sağır etti gerizekyalı ya öff! yarın ilk hastaneye gittiğimde bir kullak kontrolü yaparım iş bekler önce sağlık sonra iş, önce sağlık sonra para olmuyordumu ya "hayır cenk gelmesin zaten yoldayım geliyorum bir iki dakikada oradayım"dedim "çabuk ge-"cümlesini tamamlamasına izin vermeyip telefonu kapatım.Evden çıktığımda yağmur çiselemeye başlamıştı fazla vakit kaybetmeyip ilk gelen taksiye bindim.
***
Mekanın girişine geldiğimde daha fazla arkadaşlarımı bekletmemek için salona girdim.mekanın loş ışığında arkadaşlarımı bulmak için etrafa bir göz gezdirdiğimde onları gördüm.onların yanına gitmek için o tarafa doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ GÖLGE.
Mystery / Thriller"in arabadan "dedi maskeli adam "beyefendi niye arabadan iniyorum? taksici değilmisiniz?"dedim bende. "sana son kez soruyorum hemen in arabadan yoksa-" "yoksa ne?"dedim. Allah Allah ya yapmayın kardeşim sizde bu işi."yoksa olacaklardan ben sorumlu...