HELOO, YİNE BEN ,
YİNE BEN ,YİNE BEN.🤪EEee, BUGÜN NASİLSİNİZ? BEN ÇOK İYİÝİM.
DOKUZUNCU BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.
NEYSE, SİZİ ÇOK TUTMAYAYIM. VOTE VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN!
VE LÜTFEN SATIR ARASI YORUM YAZMAYIDA UNUTMAYIN.
İYİ OKUMALAR 📖*****************************************************************************************
"Dik durmayı öğrettiklerimiz, bizi yıkmaya çalışıyor. "Sabah erkenden kalkıp hazırlanmıştım. Kışa girdiğimiz için üstüme , siyah bol pantolon , beyaz sweatşört ve siyah kabanımı giymiştim. Şimdide yeni ameliyattan çıktığım için baya yorulmuştum. Çiğdem'le hastanenin kafeteryasında kahve içiyoruz.
" Aden?" Çiğdemin seslenmesiyle başımı gördüğüm telefondan kaldırıp ona baktım." Evet? "
Başını sağa,sola çevirip sonrada masaya bana doğru eğilip, " Atlas. Bugün beni evine akşam yemeği için çağırdı." E bu iyi bir şey." Çiğdem bir şey soracağım."
" Tabi sor"
" Sen Atlas'dan hoşlanıyor musun?" Derin bir nefes içine çekip, avucunu çetesinin altına koyup başını hayaller kurar gibi hastanenin tavanına dikti.
" Bilmiyorum! Ama onu görünce sanki- Hayır! Sanki değil, resmen içimden kelebekler uçuşuyor. Aden, sanırım ben Atlas'dan hoşlanıyorum."
Bir an gözleri durgunlaştı ve , " Ama sanırım o benden hoşlanmıyor! " elimi kaldırıp, masanın üzerindeki elinin üzerine koydum. " Dinle , seni çok iyi anlıyorum ama bence o da senden hoşlanıyor."" Ciddi'misin?"
" Evet. Hem öyle bir şey olmasa niye hergün çıkışta gelip seni alıyor? Üstelik bu akşam seni kendi evinde yemeğe çağırmış. Bak kendi evine diyorum! yani seni her hangi bir restorantta da götürebilirdi değilmi?"
" Hmm, evet haklısın. Ay ben çok heyecanlandım ya! Acaba ne giysem?"
Çiğdem akşam ki yemek için düşünürken telefonuma bir bildirim geldi. Kilidini açıp mesajlara girdiğim de bir yerin konumu atılmıştı. Evet , babam'dı bu.
Zaten bugün erken çıkacağım için, ayağa kalkıp Çiğdeme döndüğümde." Ben gideyim artık hem mesajım de bitti." Dedim.
" Hemen gitme ya biraz daha kalsaydın!"
" Üzgünüm dışarıda ışim var "
" Ne işi?"
" Sonra konuşuruz. Benim şimdi gitmem lazım." Dedim.
" Peki, görüşürüz."
" görüşürüz canım. Akşam için bol şans"
" Teşekür ederim canım " Çiğdem'e sarılıp hastanenin çıkışına doğru yol aldım.
Hastaneden çıktığımda, babamın dediği gibi bir adam yanıma gelip," Aden hanım, Şeref bey sizi bekliyor. " başımı sallayıp adamın arkasında gittim.
Siyah audo arabaya bindiğimizde babamın koruması diye bildiğim adam arabayı çalıştırıp sürdü.
Yirmi dakika sonra bir malikanenin bahçesinden girdiğimizde ağzım şaşkınlıkla açıldı. Bu babamın malikanesi miydi?
En az Adar'ın ki kadar bir malikaneydi. Büyük bahçesini incelediğimde en az elliye yakın adam vardı. Babam tahmin ettiğim kadar çok daha fazla zengin di.
Arabadan indiğimde babamın koruması eliyle bahçenin bir tarafını işaret edince o tarafa doğru döndüm. Babam, bir çardağın altında sırtı bana dönük bir şekilde ayakta bekliyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ GÖLGE.
Mystery / Thriller"in arabadan "dedi maskeli adam "beyefendi niye arabadan iniyorum? taksici değilmisiniz?"dedim bende. "sana son kez soruyorum hemen in arabadan yoksa-" "yoksa ne?"dedim. Allah Allah ya yapmayın kardeşim sizde bu işi."yoksa olacaklardan ben sorumlu...