Bazen ne dilersen dile olmuyor,oldurtamıyorlar buda en büyük kanıtı hayatımızı sadece
Erkekler mahv ediyor bazen düşünüyorum ben ne zaman güvenebileceğim bir erkekle tanışacağım? Bunun cevabını bana verebilirmisiniz?ben söyliyim hiçbir zaman çünkü bütün erkekler aynıdır.EGO (erkeğe Güven Olmaz).Bir saattir yoldayız ve nereye gittiğimizi hiç bilmiyorum , soramıyorum çünkü eğer ağzımı açarsam sanki o silahtaki bütün kurşunları beynime sıkar diye korkuyorum.insanız sonuçta normal yani tanımadığın bir adamla heleki elinde bir silahla ve aynı arabada beraber iken üstelik maskeli ise Peki siz benim yerimde olsaydınız korkmazmıydınız? ben korkuyorum emin olun sizde korkardınız yürek yememişsiniz ya korkmamak için.
Sanırım artık birimizin konuşması lazım ve bunun için ilk adımı ben atıyorum sayın hakim haha tamam gerçekten hiç komik değildi.
"Nereye gittiğimizi soracakmısın artık?"
"Hey sana soruyorum maskeli adam beni nereye götürüyorsun?"
Aklıma gelenlerle hemen kapı koluna asılıp açmaya çalıştım ama nafile:kilitlemiş.
Avazım çıktığı kadar bağırıp "hemen durdur bu arabayı beni kaçıramasın anladınmı beni!"bi süre bekleyip , derin bir iç çekip tekrardan konuşmaya başladım , " bak lütfen! ne olur bırak gideyim. hem yarın benim ilk iş günüm benim hastalarımla ilgilenmem gerek. "dedim ama adamda öküz inadı var ,keçi inadı değilmiydi o? Kimin umurunda ben burada kaçırılıyorum!
"Aptal herif sana diyorum ,durdur şu arabayı"dediğimde bir anda arabayı sağa çekip bana döndü"kes sesini sana kaç kez dedim in arabadan ama sen indin mi hı indin mi?"
"Şimdi de yaptığının sonuçlarını ödeyeceksin" ne sonuçları ya?ben ne yaptım şimdi?
"Sende taksiye binim şoför kılığına girmeseydin"dediğimde bir anda gülmeye başladı ,hani o tımarhanedeki deliler varya hah tıpkı onlar gibi gülüyor.sanırım kafayı yemiş bu!
"Delimisin"demez olaydım ama dedim bir anda bakışları kararıp arabadan indi.Benim olduğum tarafa gelip kapıyı açtığında "ne yapıyorsun?"diyebildim.kolumdan tutup sertçe beni arabadan çıkartıp ön koltuğa oturtup üzerime eğildi "fazla konuşuyorsun"dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım "ne , insan hali , ben sana diyormuyum fazla sessiz sin hı diyormuyum?"
"Dedin bile"dediğinde sertçe yutkundu ama ben yutkunamıyorum bile allahım neler oluyor?
Kapıyı sertçe yüzüme kapatıp şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı."inmek istiyorum"dedim ama oralı bile olmadı "nereye gidiyoruz?"dediğimde sadece yandan bir bakış atıp tekrar önüne döndü. "soruma cevap ver " nihayet bu sefer baktı , "vermek zorunda değilim."
"Sende beni kaçırmak zorunda değilsin "
"Kaçırmıyorum"
"Kaçırıyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ GÖLGE.
Mystery / Thriller"in arabadan "dedi maskeli adam "beyefendi niye arabadan iniyorum? taksici değilmisiniz?"dedim bende. "sana son kez soruyorum hemen in arabadan yoksa-" "yoksa ne?"dedim. Allah Allah ya yapmayın kardeşim sizde bu işi."yoksa olacaklardan ben sorumlu...