BİLİNMEZLİK.

3 3 0
                                    

Eveet!işte yeni bölüm.

Nasılsınız? Ne yapıyorsunuz?  Kendinizle ilgili şeyleri buraya yazabilirsiniz. 💙

Sizi daha fazla bekletmeyelim.

İyi okumalar.📖

*****************************************************************************************
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim!

Yeni bir gün, ve yeni başlangıçlar. Mezun olduğum gün babamın yanımda ve bana sarılıp tebrik etmesini çok istemiştim. Ama onun nerede ne halde ve en önemlisi bir kızının olduğunu biliyormuydu? Annem trafik kazasında öldüğü gece "kendini korumayı bilmelisin! Yoksa bu dünya seni ezip geçerler." Demişti.,herşeyi unuturum ama bu sözünü asla unutmam. Unutmayacağımda!

Bir bilinmezliğin içindeyim. Doğru düzgün Babamın yüzünü bile hatırlamıyorum! Annem öldükten sonra , aradan bir yıl geçer geçmez babam beni terk etti.

Acaba beni bir yerlerden izliyormu? Yada bir kızının olduğunu hatırlıyor mu?

Şimdide hiç tanımadığım bir adamla aynı evde yaşıyorum. "Benimle artık yaşayacaksın" dediğinde itiraz etmeliydim.  Ama edemedim!  Bilmiyorum ama , sanki içimden bir ses burada kalmam daha doğru olduğunu söylemişti.

Ve dün akşam beni öpmüştü!

Bu gün hafta sonu olduğu için evde kalmıştım.  Belki bu gün çiğdemle dışarıya da çıkabiliriz?

Hazırlanıp aşağıya indiğimde  , kahvaltı masasına gideceğim zaman çiğdemin sesini duyunca kalakaldım.

Onun burada ne işi var?

Nefes al!

Nefes ver!

Bunu dör kez yapıp kahvaltı masasına doğru yürüdüm. Masaya doğru yürüdüğümde Aytaç ve Atlas'ında burada olduğunu gördüm.

Demek ki üçüsü de  birlikte gelmişlerdi.

"Günaydın " dedim. sandalyemi çekip oturduğumda Adar'la göz göze gelince hemen bakışlarımı çiğdeme çevirdim. Sanırım bütün gün ondan kaçacağım!

"Günaydın " Aytaç dediğinde bakışlarımı ona çevirdim. "Neden geldiniz?" Dedim.

Çiğdem boğazını temizleyip bana baktığında , "Aslında bizi buraya çağıran Adar bey"di."

"Neden çağırdı? " Adar'a bakamadığım için çiğdeme bakarak soruyu söylemiştim, ama Adar benim ona karşı söylediğimi anladığı için, " bugün evde kaldığın için arkadaşlarını buraya davet ettim. Yanlız kalmaman için. "Dedi.

Halen ona bakamadığım için bu seferde bakışlarımı Aytaça çevirdim. "Aslında buna gerek yoktu. Yani ben onlarla dışarıda vakit geçirmeyi istemiştim."

"Dışarı çıkmayacaksın! Evde arkadaşlarınla vakit geçirebilirsiniz!"

Bu seferde bakışlarımı Atlasa çevirdim. Ve, "neden dışarı çıkamazmışım?"

"Yüzüme bak artık!" Dediğinde bakışlarımı bu seferde ona çevirdim. Oda sözlerine devam etti.

"Ve ben istemediğim için dışarı çıkamazsın!" Dediğinde kaşlarımı çatıp gözlerimi ona diktim.

"Sen benim patronum değilsin! bana emir veremezsin! İstediğimi yaparım. Bana karışamazsın!.dedim.

"Karışırım! Ben ne dediysem o olacak! Varmı bir itirazın Kara?"

MASKELİ GÖLGE. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin