Een maand later en Milo en Charlotte zijn uit het Cdh die zijn samen gaan wonen
Het is nu 11 maanden nadat Miel en Char zijn verhuisd inmiddels woon ik Zara al 2 jaar in het Cdh de boys al 4 jaar. We zijn langzaam allemaal een beetje aan het voorbereiden om als couple of familie uit het Cdh te gaan.
4 maanden geleden is de zoon van Raoul en Lieke geboren hij heet Finley Joshua de Graaf echt een cutie 2 maanden later zijn Lieke en Raoul getrouwd, Jamie en Charlotte zijn de enige nog verloofd en Koen is een beetje weer aan het daten.
Onze dochter Hazel word morgen 1 jaar, de tijd gaat zo snel vandaag hebben we een fotoshoot. En nog even 1 ding om op terug te komen. Matthy en ik zitten al naar huizen te kijken, maar niet hier. We zijn namelijk van plan om een dorp soort van te kopen, want dan kunnen mijn ouders. Matthys ouders, Raoul met Lieke en Finley, Koen en ??, Jamie en Robbie, Charlotte en Milo. We willen eigenlijk gewoon met z'n alle in een dorp samen wonen. Maar nogmaals niet hier namelijk in... IBIZA. Toen we daar met z'n alle waren voelde het zo goed. Charlotte en Milo hebben natuurlijk al een eigen huis, maar ze zijn er niet zo blij mee dus 9 van de 10x zijn ze toch in het Cdh.
Dit was het even een kleine update van mijn leven terug naar vandaag, want we hebben vandaag dus een fotoshoot.
________________________
'Hazie en mama! Kom eens !' Zegt Matthy. 'We komen papa!' Zeg ik (ja ik noem Matthy ook papa, want we willen niet dat Hazel in ene Matthy zegt en ook een beetje om te leren om papa en mama te zegen.) 'Oeh wauw wat zie je er goed uit Hazel!' Zegt Matthy als Hazel met behulp naar Matthy toe loopt. 'Papa ike moj.' Probeerde Hazel te zeggen. 'Jij ziet er ook goed uit schat!' Zegt Matthy als die Hazel op tilt en mij een kus op me wang geeft. 'Wat een schattig gezinnentje zijn jullie toch.' Zei Robbie die op de bank zat samen met Jamie. 'Ja inderdaad! En Rob wanneer wij??' Vroeg Jamie aan Robbie. 'Misschien binnenkort.' Zei Robbie en Jamie had een big smile op der hoofd. 'Oehh jaim!' Zei ik.
'Goede dag mensies!' Zegt Koen als die ook beneden is. 'Ome Koetie!' Roept Hazel en kruipt naar Koen. 'Hé Nazel wat ben je mooi!' Zegt Koen. 'Jij ziet er ook goed uit hoor broertje!' Zeg ik. 'Haha leuk zeg, ik dacht lekker een normaal outfit we gaan toch alleen mee om te kijken.' Zegt Koen. 'Waar is me kleine vriendin?' Roept Lieke terwijl ze naar beneden loopt samen met Raoul. 'Ike hieg!' Roept Hazel. 'Hé niet me kleine nichtje van me afpak- oké ze is al weg...' Zegt Koen als Hazel over de schouder van Koen hangt om getild te willen worden door Lieke. 'Waar ies Fin?' Zegt Hazel. 'Kijk eens bij Roel.' Zegt Lieke en Hazel kijkt over de schouder heen van Lieke. 'Fin!' Roept Hazel. Raoul gaat tegen over Lieke staan, zodat Hazel naar Finley kan kijken. 'Ike kus geben?' Zegt Hazel. 'Tuurlijk!' Zegt Raoul en Lieke helpt Hazel.
Uur later
'Hazel kom je!' Roep ik. 'Ike kom!' Roept ze terug. 'Waar is papa?' Vraag ik. 'Uhm ike tenk pij Rop.' Zegt ze. 'Oo kom wij gaan vast naar de auto, we gaan mooie foto's van je maken, omdat je morgen 1 word.' Zei ik. 'Schat, iedereen komen jullie?!' Riep ik en liep naar de auto.
Half uur later
We zijn op het strand waar de foto's worden gemaakt.
De foto's :
(Samen met Zara)
(Andere outfit samen met Zara en Matthy)
(De stoep richting het strand)
_______________________
Een heel kort deel alleen had niet echt inspiratie hier voor
Het volgende deel is al weer de eena laatste en een lang deel.
Word vervolgd
JE LEEST
Ben je de waren? // Bankzitters
HumorZara is een normaal meisje, ze heeft een tweelingzus Lisa. Die houd er niet zo van om met familie te zijn. Zara houdt er juist van om met familie te zijn. Op een dag zien ze eindelijk hun broer weer (Koen). Zara heeft er super veel zin in maar Lisa...