'We moeten opschieten de meiden komen straks!' Zei Robbie. 'Hebben jullie plannen voor vandaag?' Vroeg Matthy. 'Ik ga met Lieke naar de stad!' Zei Raoul. 'Ik ga met Charlotte naar de bios!' Zei Milo. 'En ik ga met Jamie naar het park!' Zei Robbie.
'Gezellig!' Zei Koen. 'Wat gaan jullie doen?' Vroeg Milo. 'Wij gaan met z'n 3e naar mijn huis ik ga me spullen ophalen om hier te gaan wonen!' Zei ik enthousiast.
'Zullen we afspreken dat we rond 21.00 weer hier zijn dan kan Zara de rest ook ontmoeten, en dan kunnen we film kijken!' Zei Koen. 'Trouwens Lieke blijft hier slapen.' Zei Raoul.
'Gezellig! En de rest?' Vroeg ik. 'Ik weet het niet.' Zei Milo. 'Ik weet het ook niet ik vraag het der wel zo.' Zei Robbie. 'Dan zeg ik vanavond wel dat we volgende maand met z'n 9e op vakantie gaan naar Ibiza!' Zei Matthy.
'Koen! KOM UIT BED!' Riep ik. 'Ik denk dat je uit bed moet komen maatje!' Zei Robbie. 'Ik ben nog moe Zaar, kunnen we het niet een andere keer doen?' Zei Koen.
'Koen! NEE! Ik wil zo graag nu bij jouw en me vriendje wonen!' Zei ik. 'Het was een grappje als jullie weg gaan dan ga ik me klaarmaken.' Zei Koen. 'Haha leuk grappje hoor Koen!' Zei Matthy sarcastisch.
We liepen allemaal uit Koen zijn kamer en deden allemaal wat voor ons zelf. 'Matt doen we weer onze matchende joggingspakken aan?' Vroeg ik. 'Tuurlijk! We moeten toch maar een paar dingen ophalen.' Zei Matthy.
'Een paar? Ik denk zeker wel 7 a 8 dozen aan kleding.' Zei ik en begon te lachen. 'Jezus zeg, ik kan er nog een kledingkast bij kopen als ik dat zo hoor!' Zei Matthy en begon te lachen.
We deden onze joggingspakken aan en liepen naar beneden. Om een ontbijtje te maken. We aten ons ontbijtje op en riepen Koen. 'Koen ben je klaar wij gaan!' Riep Matthy. 'Ik kom!' Riep Koen.
Koen liep naar beneden en liep met ons mee naar de auto. We reden naar mijn huis inmiddels oude-huis. 'Matt je gaat nu wel onze ouders ontmoeten hé.' Zei Koen. 'Ja! Ik ben echt benieuwd hoe ze reageren!' Zei ik enthousiast. 'Ik ook! Alleen ook wel spannend.' Zei Matthy.
We zijn aangekomen en rijden het terein op. Ik zie me ouders al voor de deur staan. Matthy parkeert de auto en ik loop naar onze ouders. 'Mam! Pap!' Riep ik en rende naar ze toe. 'Hoi liefie!' Zei onze moeder en gaf me een knuffel.
Koen en Matthy kwamen ook aanlopen. 'Hoi mam en pap!' Zei Koen en gaf ze een knuffel. 'Lang niet gezien Koentje!' Zei onze vader. 'Mam pap ik wil jullie aan iemand voorstellen, dit is Matthy mijn vriendje!' Zei ik blij. 'Leuk je te ontmoeten Matthy!' Zeiden onze ouders. 'Hoi ook leuk om jullie te ontmoeten!' Zei Matthy.
'Zaar ik heb je werk alvast gedaan ik heb al je kleding, jassen, schoenen en speciale dingen al voor je ingepakt het staat boven in je kamer.' Zei onze moeder. 'Ahh dankjewel mam, ik kijk boven wel of er nog iets mee moet.' Zei ik en liep naar boven samen met Matthy, Koen en onze ouders.
Ik liep naar boven en liep me kamer binnen. 'Nou als je nu niet blij bent weet ik het ook niet meer hoor Zaar, roep maar als jullie hulp nodig hebben.' Zei onze vader en liep samen met onze moeder naar beneden.
'Nou zullen we maar beginnen ?' Zei Koen. 'Nee wacht! Eerst tel ik even de dozen dan kan MATTHY even zien of die nog een een kast nodig heeft !' Zei ik en begon te lachen. 'Waha Zaar!' Zei Matthy en begon mee te lachen. '2...4...6...7! Ik zei het!' Riep ik.
'Ik denk dat ik je maar vaker zou moeten gaan geloven.' Zei Matthy lacherig. 'KAN HET WAT STILLER? Ik ben bezig!' Riep Lisa die in ene in mijn kamer stond. 'Wat doe jij hier?' Zei ik. 'Uhm ik woon hier en zo te zien jij niet meer, en wat doe jij hier KOEN?' Zei Lisa. 'Ik kom me zusje helpen, zodat ze jouw niet meer ziet!' Zei Koen. 'Laten we maar beginnen til jij de schoenen Liefie dan tillen Koen en ik de rest wel.' Zei Matthy. 'Liefie, Haha dit is dus jouw vriendje. Hij ziet er goed uit hoor, maar mijn vriendje is veel knapper!' Zei Lisa.
JE LEEST
Ben je de waren? // Bankzitters
HumorZara is een normaal meisje, ze heeft een tweelingzus Lisa. Die houd er niet zo van om met familie te zijn. Zara houdt er juist van om met familie te zijn. Op een dag zien ze eindelijk hun broer weer (Koen). Zara heeft er super veel zin in maar Lisa...