27. Hoe gaat het nu met ons?

22 2 0
                                    

2 jaar later

Jamie en Robbie hebben inmiddels een kind gekregen een meisje: Marie van de Graaf ze is nu 6 maanden oud. Ze zijn heel het huis aan het opruimen, want over 2 maanden verhuizen ze naar Ibiza. Hazel is inmiddels 3 en Finley is 2,5 jaar. Zara is haar kamer aan het opruimen en ziet haar oude dagboek liggen ze roept Mattht en leest het dagboek samen met hem: 

Hoi dagboek!!!!

Ik ben bij het cdh!! Ik had er zoveel zin in!!

Lisa ging als gewoonlijk weer niet mee, echt kut maar goed.

Ik heb Koen en de rest van de boys mijn nieuwe liedje 'Als geen ander' laten horen ze waren zo enthousiast dat ik het ga uitbrengen alleen wanneer geen idee.

Matthy en ik hebben gewoon dezelfde joggingspak, we hadden allemaal cute foto's gemaakt.

Alleen hij heeft me Geheim gesnapt. HIJ WEET DAT IK HEM LEUK VIND!!!❤️❤️

AAAAAA, wat nu??

Hij rende met me telefoon door heel het huis.

Koen en Raoul weten het inmiddels ook. 😶😶

Ik heb morgen een wedstrijd en ze komen allemaal kijken zelfs MATTHY!!

Aaaaaa WAT NU???!!! Hij rende met me telefoon naar buiten.

Ik heb zijn NUMMER!!! En we volgen elkaar op insta hij heeft al me foto's geliked!!

Hij tilde me zelfs op bij zijn nek en rug!!! We hebben ook even de boys laten schrikken op de kinder manier.

Dat was echt grappig!! Het was al laat en ik wou al gaan slapen alleen MATTHY sliep in me armen 😶❤️💕.

Heb hem wakker gemaakt zou eigenlijk op de bank slapen alleen Matthy zei dat ik bij hem kon slapen en nu.... Slaap ik bij me geheim in bed!!

Ben een beetje bang voor Koen zijn reactie, maar oké

IK LEEF IN MIJN DROOM !!!

Byeee, dagboek

Xoxo Zara

Ik sla een bladzijde om en zie dit:

Hoi dagboek.

Ik was vandaag samen met MATTHY op een date!

IK HEB MET MATTHY!

We hebben het ook bekend gemaakt aan social media.

Ik kreeg ZOVEEL lieve reacties en heb 7000 nieuwe volgers!!!

IK BEN ZOOOOO BLIJ!!!

LISA😶 en ik hebben ruzie, echt irritant is zei.

Ze gunt me niks.

Ik ben zo blij dat Koen gewoon blij voor me is

Dit is helaas wel me laatste dagboek stukje hopelijk lees ik dit over een paar jaar weer.

Doei dagboekieee tot over een paar jaar

XOXO ZARAATJE of toewel vriendin van Matthy

'Ahh je was echt blij!' Zegt Matthy. 'Tuurlijk en dat ben ik nog steeds!' Zeg ik en geef hem een zoen.

2 jaar later

Daar zij we dan alweer we wonen inmiddels al 2 jaar op Ibiza. Dit was de beste keuze ooit! En ik heb nog meer nieuws er komen nog meer kinderen bij! Even nieuwe voorstel ronde van onze kinderen de oudste van allemaal is Matthy en mij onze dochter: Hazel Claire het Lam ze is nu 5 jaar en ze word grote zus. Ik ben zwanger niet van 1 maar van 2 we krijgen een tweeling een jongen en meisje ze worden over 3 maanden geboren. Dan het 2e oudste Kind van Raoul en Lieke; Finley Joshua de Graaf hij is nu 4 jaar. Dan de 3e is van Jamie en Robbie: Marie de Graaf zij is nu 2,5 jaar oud. En dan… na 2 jaar vragen is het zover Charlotte is in verwachting! Ze is zwanger van een jongetje en word al over een maand geboren!

______________________

We hebben het ontzettend naar ons zin op Ibiza familie vind het ook zo leuk. Het youtube kanaal van Bankzitters gaat super hard sinds die vrijmibo hebben ze er super veel volgers erbij gekregen. Mijn account daar in tegen ook. Milo en Robbie zijn inmiddels ook getrouwd op Ibiza. En dan de beste vraag als laatst heeft Koen de waren gevonden?

JA hij heeft de waren gevonden. Ze heet Kylie ze is een model hier op Ibiza, voordat we hier heen gingen daten Koen met iemand dat werd uiteindelijk niks. Toen waren we met z'n alle een beetje onze omgeving aan het leren kennen en toen zag Koen haar ze wonen inmiddels al een jaar samen. Onze straat van familie is zelfs een officiële straat we mochten zelf een naam kiezen.

Dit was mijn verhaal 'Ben je waren' en het antwoord is Ja!

Xoxo Zara

_________________________

Het laatste hoofdstuk 🥲 best wel sad, ik ga nu verder met 'Slaan is gaan!' en een nieuw boek heb er 3 open staan en denk dat ik het wel weet welke. Ik heb 2 liefdes boeken en 1 mabbie boek raad het maar!

Ben je de waren? // BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu