19. Schiphol

31 3 0
                                    

Het is 04.00 we zijn langs de douane en ander dingetjes gegaan. We vertrekken om 04.30 op de gate staat 'gate open' we lopen met z'n alle het vliegtuig in.

Wie had deze vakantie zo verwacht? Boottocht, 3 van de 5 zijn uitgehuwelijkt, Lisa kwam weer de boel verpesten, ik heb 2 liedjes uitgebracht, Matthy en ik worden ouders, Lieke is me bonus-zussie. Gewoon zo veel!

We zitten hoor!

Koen  Robbie  Jamie

Matthy  Ik  Lieke

Milo  Charlotte  Raoul

_________________

2 uur en 35 minuten later

We zijn eindelijk geland me rug doet echt pijn van die stoelen. Als we onze koffers hebben lopen we naar de garage waar de 3 auto's staan. We rijden naar het cdh wat een uur rijden is.

'Eindelijk thuis Josties!' Zei Milo die de deur open deed. Iedereen liep meteen door naar hun kamer om alles uit tepakken.

3 dagen later

'Schatje word je wakker!' Zei ik en maakte Matthy wakker. 'Hoelaat is het wel?' Zei Matthy half slapend. '11 uur over een uur hebben we een afspraak.' Zei ik. 'Nou lets go!' Zei Matthy en sprong zo wat uit bed. 'Ik pak wel kleding douche jij maar.' Zei ik. Matthy liep de badkamer in, en ik pakte kleding. Ik zocht in zijn Kast en zag dat Matthy een nike tech had pakte die en pakte daarna die van mij die gelukkig 3 maten te groot is.

'Schatje wat heb ik aan?' Riep Matthy die klaar was. 'Hier!' Zei ik en gaf het hem. Ik kleden me ook om. Matthy liep de badkamer uit en ik stond voor de deur. 'Wij hebben echt alles hetzelfde hé?' Zei Matthy met een big smile. 'Ja dat is juist leuk!' Zei ik. 'Knapperd ben je! Nou kom! Dan gaan we eerst naar de verloskundige en gaan we daarna wat eten halen ergens.' Zei Matthy. 'Is goed schat!' Zei ik.

We zitten in de auto onderweg naar de verloskundige. We hebben onze capuchon op, zodat als iemand ons ziet dat ze het niet meteen door hebben. Als we er zijn doen we onze capuchon verder over ons hoofd dat ons gezicht minder goed te zien is. Bij de receptie melden we ons. 'Wij hebben een afspraak op de naam het Lam.' Zei Matthy zachtjes. 'Ben jij die gast van de Bankzitters?!' Zei die vrouw. 'Volgens mij is uw beroep dat u uw mond hierover houdt.' Zei Matthy. 'Sorry, gefeliciteerd! Ik zeg niks beloof het! Privé afspraak is boven ga maar.' Zei de vrouw. 'Dank u wel!' Zei Matthy en pakte me hand. 'Zo streng!' Zei ik op een plagende toon. 'Soms moet dat.' Zei Matthy.

We konden meteen door we zitten nu in het kamertje. 'Goedemorgen, mevrouw en meneer het Lam.' Zei de verloskundige en gaf ons een plek. 'Mag ik misschien vragen waarom een privé afspraak?' Zei de verloskundige. 'Nou zeg maar ik zit in een youtube groep de Bankzitters en mijn verloofde is het zusje van 1 van hun en we willen het graag nog even geheim houden.' Zei Matthy. 'Dat is voorkomen logisch, hoeveel weken bent u?' Vroeg de verloskundige. 'Nou dit is onze eerste afspraak, want kwam er 5 dagen geleden achter op vakantie en op de test stond 20 weken.' Zei ik. 'Nou dan gaan we maar eens even kijken.' Zei de vrouw.

'Oké eens even kijken willen jullie het geslacht al weten, want ik kan het al zien.' Zei de vrouw. 'Ja wij willen het wel al weten.' Zei ik. 'Oké u bent al 24 weken zwanger...' Zei de vrouw. '24 al?!' Zei Matthy. 'Yep! Oké jullie krijgen een... meisje!' Zei de vrouw. 'Echt?! Dat is echt leuk!' Zei Matthy. 'Omg!' Zei ik. 'En alles gaat goed met de baby.' Zei de vrouw. 'Nou dat is goed!' Zei ik. 'Zullen we elkaar dan over een maand weer zien?' Zei de vrouw. 'Ja is goed, begin van de maand kan weer niet daarna wel.' Zei Matthy. 'Is goed ik app jullie wel.' Zei de verloskundige. 'Dankuwel!' Zei ik en Matthy en ik liepen weer naar de lift naar beneden.

(Matthy en Zara die in de lift staan, en stiekem een foto maken)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Matthy en Zara die in de lift staan, en stiekem een foto maken)

Capuchon op en daar gaan we weer terug naar het cdh.

2 weken later

Alle familie en huisgenoten zijn er voor onze gender reveal. We hebben al heel wat cadeautjes gekregen en zijn al bezig met de babykamer. Matthy gebruikte zijn opnamekamer toch bijna niet meer dus daar is de babykamer lekker naast onze kamer.

Het is zo ver eindelijk niet meer liegen tegen tegen familie en de rest van de Bankzitters en de meiden eindelijk bekend maken het geslacht van ons klein wondertje.

'Aaaaa!' Riepen alle meiden en we deden een groepshug. 'Lekker bezig Maatje!' Zeiden de jongens en gaven Matthy een knuffel. 'Gefeliciteerd lieferd!' Zeiden me ouders die ook er waren Lisa was er niet en komt het ook niet te weten tot dat we getrouwd zijn. Toen kwamen de broertjes en ouders van Matthy. 'Gefeliciteerd!' Zeiden ze. 'Dankjewel!' Zei ik. 'We moeten echt gaan shoppen!' Zeiden Lieke en Charlotte. 'Of course!' Zei ik

__________________________

Dit is een kort deel wist niet heel goed wat ik hier kon schrijven.

Volgende deel word wel lang denk ik dan is het hun bruiloft een maand later en gaan ze het aan de buitenwereld laten zien dat ze een kind krijgen.

Vergeet geen ster achter te laten

Ben je de waren? // BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu