Luku 1. Alkua

42 5 0
                                    

Olen kotona ja istun katsomassa tyhjää kattoa.
En keksi mitä tekisin ja olen niin pohjalla että avasin viinakaapin ja otin yhden pullon. Olin siis eronnut viikko sitten. En ole vieläkään päässyt siitä yli. Puhelin soi. Se oli Joonas. "Moi Niko, ootko ok?" joonas kysyi. Olin hiljaa ja purskahdin itkuun. En halunnut ajatella sitä. "haloo! Niko ootko siellä" joonas huusi huolestuneena. "VithU Jooo!" vastasin yrittäen kuulostaa selvältä. "Niko ootko kännis? Tuun heti sinne!" joonas huusi. "Älhä thULe! Sulla eI oo oIkheUtHA!" huusin ja painoin punasta. Heitin puhelimen seinään ajattelematta ja huusin "VitTU". Tuntui että universumi on minua vastaan. Mikään ei onnistunut. Ei ruoan laitto, ei eläminen, ei mikään! En kestänyt enää. Onneksi sammuin aika äkkiä lattialle. Kuulin kun joku huuteli minua. Sain toisen silmäni auki ja säikähdin sillä se oli Joonas. Olin hämilläni mitä tämä teki. Kello oli 1 yöllä. "Niko sun pitää rajoittaa juomista!" joonas huusi. "MEE VITTUUN TÄÄLTÄ!" huusin Joonakselle. Hän oli säikähtänyt niin paljon että purskahti itkuun ja juoksi pois. Mietin mitä tein. Menin keittiöön juomaan pullon tyhjäksi. Sain idean lähteä yö ajelulle HUMALASSA. Menin ajamaan motarille ja huomasin että siellä oli tosi paljon autoja. Edessäni oli jurruttaja ja päätin lähteä ohittamaan tätä. Avasin apukuskin ikkunan ja näytin hänelle keskaria. En keskittynyt ajamiseen ja rekka läheni minua. Ajoin 90km/h. Vieressäni oli autojono. En voinut mennä omalle kaistalle enää. Sain idean miten voisin säästyä 110% varmalta kolarilta. Se täytyi tehdä.

Jätetään tähän kohtaan vähän jännitystä onnistuuko Niko väistämään selvän kolarin kännissä keksityltä idealta..
JOKA SUNNUNTAI UUS LUKU!

niko//bad idea🥀Where stories live. Discover now