Joel tukehtui leipään. Joel yski verta. Soitin äkkiä 112 ja pian he tulivat katsomaan mikä on tilanne. He kertoivat että Joelin kurkussa oli lasin siru ja siellä on haava josta veri tulee. En ymmärtänyt miten se lasinsiru hänen leivässään oli. Joel vietiin sairaalaan että he saavat lasinsirun hänen kurkustaan pois. Itkin käytävällä. Se oli minun vikani että siellä leivässä se lasinsiru oli. Pääsin huoneeseen ja menin itkemään Joelille. "se oli minun vikani... En ymmärrä miten se oli sinun leivässäsi"sanoin itkuisesti." rakas ei mitään hätää ei se sinun syysi ollut. Mutta tippuiko sinulla lasi lattialle tai jotain kun kuulin lasin rikkoutuneen? " joel kysyi." ei mulla mitään lasia mennyt rikki laitoin leivät hetkeksi pöydälle ja kävin vessassa" sanoin hämmästyneenä. "m-mitä j-jos..." joel sai alkuun. "mitä jos?" kysyin joel ilta. "se puhelu"kadut vielä" " joel muisti." Joel mä käyn nopee kotona kattomassa että onko siellä joku". Joel nyökkäsi. Lähdin sairaalasta ja soitin Tommille tulisiko hän kanssani. Otin Tommin mukaan ja menimme. Avasin oven ja siellä oli valot päällä. "laitoin nämä valot kiinni kun lähdin" sanoin hätääntyneenä Tommille. "tutkitaan vielä" Tommi sanoi. Menimme katsomaan kylpyhuoneeseen. Siellä oli tyhjää. Talossamme ei ollut ketään mutta ihme että ovi oli auki kun tulimme ja valot päällä. Minulla on vahva epäilys kuka hän mahtaa olla. Heitin Tommin hänen kotiinsa ja menin sairaalalle. Joel olis siellä käytävällä odottamassa minua. "pääsen jo kotiin kun se lasinsiru saatiin pois" joel sanoi hymyillen. "voimmekin mennä suoraan studiolle" sanoin ja esitin iloista. "oliko kämpällä muuten mitään?" joel kysyi. "E-ei... Siellä oli vaan ovi auki ja valot päällä" sanoin pelokkaasti. "bändi treenit peruttu" kuulin Joelin lukevan ääneen. Nyökkäsin ja vaihdoin suuntaa. Menimme kämpälle ja siellä oli taas valot päällä ja ovi auki. Menin peremmälle mutta ketään ei näkynyt. Menin olohuoneeseen ja järkytyin näkemästäni.
Mitähän olohuoneessa on ja kuka mahtaa olla kutsumaton vieras? Ehkä se selviää ens luvussa.
VOUS LISEZ
niko//bad idea🥀
Mystère / ThrillerUus luku aina kun saan valmiiksi! Ja tää siis kertoo blind channel:In nikosta KEKSITTY TARINA KESKEN (ei jatkoa)